Part 29

433 50 26
                                    

Morning 8:30 am
Aj main taha ka raaz sub ko btaon gi ..Main nichy gaye tu Taha ky mama papa aur sary Taya Abu  aye hue thy ..Main herani thi itni subha kase ??
Main lounge main a gaye tu Taha ki mama (Ao beta yaha ao mery pas ) taha ki mama ny kaha ..Mama ny mujy ashra kiya tu main unky pas ja kr  beht gaye ..mujy kuch samj ni a rahe thi kiya ho raha hai ?
Tu Bt paki samjy( Taha ky papa ny kaha ) main herani sy unhy dakh rahe thi
Papa: Han jii bhai shahb jysa ap kahy ..(Main soch rahe hoon ky kiya ho rha hai )
Taha ki mama ny kaha(Mubarik ho rishta paka ho gaya hai)
Me:What ? kis ka rishta hua hai ? (Herani sy pocha )
Mama:Tumhra Aur kis ka.. (Smile krty hue kaha )
Me:Ni main taha sy shadi ni krun gi ..Wo es qabel ni hai ky (abhe itna hi kaha tha ky tu papa ny rook diya ye tum kiya kah rahe ho ?,)
Me: Papa wo acha larka ni hai ..(Roty hue kaha )
Ye tum kiya kah rahe ho ( gussy sy taha ki mama boli)
Me:Taya maa I'm sorry but ye such hai ..Apko uska ak Raaz ni pata ..agr main wo bta dun gi tu ap b yaken ni krye gi ky wo aysa b ho Sakta hai ...
Kysa Raaz( taha ky papa ny kaha )

Wo pehly sy he shadi shuda hai ( apny Apko shambaalty hue kaha)
What ?? Ye tum kiya bakwas kr rahe ho ?( uski mama gussy sy boli)
Main such bol rahe hoon aur uski wife pregnant b hai main ny khud usky messages read kiye hai ( Tayamaa ky pass ja kr kaha)

Ni mera beta aysa ni hai( taya abu ny kaha)
Likin wo hai (Main ny apny anso saaf krty hue kaha)
Taya abu ny call milya aur gussy sy ussy ghar bolya
Thori dar main taha b agaya
.
.
.
.
Main ye ni janti thi ky kesi ka such btanye sy meri puri zindagi kharab ho jaye gi  aur Aj main itna kuch khoo dun gi ..Agr thora sa b ilaam hota tu kbi b uska such na btati 😢😢😑:'(

Bus Teri Zarort (Completed)Where stories live. Discover now