Part 34

478 49 14
                                    

Subha7:00am
Main jb uthe tu dakha ky Uzair room main ni hain ...Es ghar main ak wohe tu thy Jo Mera sath dy rahe thy ..
Main NY face wash kiya aur bhair chali gaye ..Mujy kuch awazy aye (Mama Pls kiya hogaya hai ab nikah ho suka hai ..kase btaye kr rahe hain)
uzair ki awaz thi ...ye sub sun kr Mery ankhon sy anso a gaye ..
Mama Abhe tu ak din b ni hua aur kah rahe hain ky ussy devoice dy dun (uzair NY kaha)..
Devoice ka Name sun kr mery paon taly zameen nikl gaye ..
Main wahe khari sub sunny lag gaye..
Uzair: Mama main aysa kuch ni krun ga ..WO ab es ghar ki bhaho hai ap janti hain uski nature tu ...
Han jysa samjti thi wase ni nikli maira (Uzaur ki mama ny kaha )
Ab es ghar main ya wo rahe gi ya main ?
Uzair:Mama Ab yahe rahy ..Main aur Maira Kal es country sy chaly jaye gy ..aur ab main yaha bilkul b ni rahon ga ...Ye kah kr uzair bhair chaly gaye. .
Main apny room main a kr bhot roye ..Allah ji meri waja sy kun wo apny mama papa ko chor rahe hain ..sub meri waja sy ho raha hai :'( mery anso mery gallo py ROK gaye  ...
Main sari dhupar apny room main hi rahe ..Meri bhair jany ki hemat ni thi..

5:30pm
Knock knock (kesi ny drwza knock kiya )
Abhe meri ankh lage hi thi ky foran khul gaye ..main uth ky beth gaye ..
Gee?
Light on ki tu samny uzair thy aur unky hath khana tha shyd mery liye..
Wo mery pas a kr beth gaye ..
Uzair:I'm sorry Maira ..Mujy pata hai tum NY subha sy kuch b ni kahya ..Bhot sharminda hoon ..
Me:Gee..But koi bt ni ..
Uzair :mujy ye b pata hai ky tumhy bhot bhok lagti hai tu kase koi bt ni ye lo khana kuch kah lo pls..
Me:Kiya apny kuch khaya ?
Uzair :Tum kaho (smile krty hue kaha )
Me:Pls btaye kiya apny ?
Uzair :Ni mujy yad ni raha ..Tum kaho
Me:Ap b aye mery sath (Ak mehsoom bachi ki trha bola )
Wo meri ankho main dakhty rahe (Pata ni kiya soch rahe thy phr mery sath khana khany lag gaye)
7:30pm
Maira ?(Main sofa py bethi thi.aur uthy kr khari ho gaye jyse WO mujy kuch important kahna chah rahe hoon)
Me:Gee ?
uzair:Kuch zarori shaman pack kr lo..
Me:Kun hum kahe ja rahe hain ?
Uzair:Han ab koi sawal ni kuch packing kr lo (ye kah kr WO chaly gaye )
Main sochti rahe kaha ja rahe hain hum  ..?
Main ny kuch apny aur unky kpre rahk liye ..
Subha 5:30am
Utho Maira (Uzair ki awaz py main uthy gaye )
Gee kiya hua (Main ayse boli jyse kuch ho gaya ho apny itni subha kuj uthya)
Hamri flight ka time ho raha hai hum america ja rahe hain (Uzair NY bed sy uthy hue kaha )
Me:America ? Kun ?
Uzair :Koi sawal ni Maira.. Ready ho jao ..
Main jaldi hi tyar ho gaye aur main uzair nichy chaly gaye ..

Mama I'm sorry main Maira ko ni chor sakta . Ab rahe es ghar ye apka ghar hai ..main Maira ko ky kr america ja raha hoon ..
Mama:Han han jao jao apni maa ko chor kr jao (Roty hue kaha)
Unho NY koi jawab na diya aur hum car main beth kr airport pounch gaye
.
.
.
.
.
.
.

Bus Teri Zarort (Completed)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon