1 hafty bd ..
Aj taha aur uski family a rahe thi
Mery dil main bus yahe tha ky kesi trha uski shadi ni hony dun aur uska such sub ky samny b laun ...Uzair:Mairaa WO log a gaye hain ?
Me:Ohh Achaa chalo jii ab tu es bandy ka khaal khtam samjo..
Uzair:Tum kase such btao gi ..Maira main ni chahta ky ab koi tumhy kuch khay ..
Me:hubby jii Aysa kuch b ni hogs trust me ..love u
Uzair:Love u more (smile dyte hue )2 days bd
Jb sy WO log aye thy main unsy ni mili thi ...
Aj sub ny rishta paka krna tha aur mujy tu Jana hi tha ..Taha's father :Tu bhai shahb kiya khaal hai agr taha ka Fatimah ky sath hojaye (Fatimah ky papa ko khaty hain )
Taya Abu Raiz :Han agr sub manty hain tu mujy koi masla ni hai
(Mujy hai Masla Taya Abu ki BT cut krty hue kaha )room main enter hoty hue kaha..
Me:Ap ayse kayse apni beti ki shadi es sy krwa sakty hain(Unky samny aty hue kaha ).
Taha's father :Tumhy tu masla ho ga hi
Me:pehly taha ko bulye..bqi BT bd main..Thori dar main taha a jata hai..
Me:Acha taha ye sonoo.(Apni mobile ki trf dhkty hue kaha )Han tu sorry mujy ye ni pata tha ky itna kuch hojaye ..aur madam main kiya krta tum ny tu mujy phassny ki puri tayri kr li thi Phr kiya mujy jhoot bolna paraa ..Madam yad karo tumhy warn kiya tha ky kesi ko mat btanna ky luren pregnant hai warnaa..tu dhko lo (Mobile py Jo recording ki hue thi WO sub ko sunye )
Me:Tu kiya khty hain ..?Ab b ayse insaan sy shadi krwana chahty hain..Taha ka moun dhkany wala tha uska such sub ky samny a gaya tha ..Sub ko pata chal gaya ky ye jhoota tha ...
Main ny wohe taya abu sy fatimah aur saad ki bt kr li ..
Wo man gaye kyun ky unho ny kaha ky tumhri wajah sy meri beti ki zindagi khrab honny sy bach gaye ..
Next month hi Main ny fatimah aur saad ki shadi attend ki ..Wo apni life main bhot khush thy ..1 saal bd
America
Ye zindagi itni ajeeb hai ..main ny bhot kuch khoya b aur payaa hai...Allah tala Dy kr b azmata hai aur ly kr b ..Thankyou so much Allah Ni apny mujy itni khusya di (plot main Uzair ka wait krty hue )
Mamaa Ap yaha hai ?Baba ni aye abhe tk (Maria Ny pechy sy pakrty hue kaha )Maria meri beti ..Mashallah bhot jaldi hi bolna sheek liya ..Uzair ny name rahka Maira sy maria 😊
Main yaha hoon beta (Uzair hamry samny sy aty hue kaha )
Maria bhaag kr Uzair ky pas chalo gayee..Allah ny maria ky roop main hamy khushi ata ki ..
Aj main apni zindagi sy bhot khush hoon ..serf allah ki wajah sy__________________________/
Ayesha api (Uzair ki sis) ky do twins baby hain dono hi boys hain..
Alina Ka rishta usky mamo ky ghar kr diya ..
Fatimah pregnant hai..
Mama aur mery behn bhai Ko jald hi main chacigo bolwa lun gi ...
Aj sub apny apny ghar khush hain..
Taha ky such samny anny pr hum logon ny sary rishty khtam kr diye ...
Main ni janti ab WO kase hain..************************
Hey!Asslam u alikam !
Finally aj end hi kr diya ...
Main tu tang a gaye thi ...Allah allah kr ky khtam kr hi diyaa..Aur meri Next story (MERI JAAN )
zaroor read krna..Achaaa ??
Vote comments tu zaroor zaroor ..Allah hafiz end kr diyaa ..😂😂😂😂😂😂
YOU ARE READING
Bus Teri Zarort (Completed)
RomanceHightest ranking #1 #2 death #2 tears Ye meri first story hai :) Pls read krye ga ;) Ye ak bhot hi stupid larki ki khani hai ;)Jis ka Jo dil krta kr dyte hai ;)Ak bhot bary khndan sy belong rakti hai Maira ky bhot sary cousins hain.Magr maira ky...