"bangang punye author! Woiiiii!! Asal Bakon aku mati wehhhhh!! Asal dia mati sebab tercekik tulang ikan, doe?!! Sakit tuhhhh!! "
Aku membaling iPhone aku kuat... Kat atas katil jelah..
Mahu meraung aku 2 hari 3 malam kalau aku baling kat dinding..
Oh Btw, aku Chou Tzuyu ... Lawa kan aku? Huhh.. Aku dah tahu dah..
Maaflah.. Aku ni over sikit kalau baca ff dalam wattpad.. Biasalah sebagai fans.. Sapa terima kalau bias kita mati an.Dahlah.. Seharian aku tak keluar rumah sebab nak habiskan ff tu dan akhirnya begini pengakhirannya.
Aku menapak ke tingkap bilik aku..
Krekk
Tingkap yang dah berabad tak dibuka tu menghasilkan bunyi yang mengilukan..
Aku memandang rumah di hadapan aku..
Eh..
"ada jiran baru ahh.. " aku memerhati seorang wanita yang sedang mengangkat kotak dari sebuah lori..
"unnie!!! Kite ada jiran ba- ceh..dah tahu rupanya.. "
Adik aku.. Chou Halla...
Budak yang paling gedik dalam dunia yang aku pernah jumpa.. Pantang nampak laki hensem.. Terus nak tackle.. Macam lah dia tu lawa sangat.. Aku rasa aku lagi lawa ahhh.. //tutup muka//Series aku cakap doe.. Abang kitorang yang muka macam mayat hidup tu pon dia pernah fall..
Tu semua sebab abang kitorang pergi tukar citarasa buat rambut macam salad..
"eh.. " Halla mendekati tingkap tempat yang aku tengah berdiri skang ni..
"o m g... Unnie tengok tuhhh!!!!! " Halla menjerit..
Oii.. Hati hatilah.. Kau jerit tepi telinga aku ni..
Aku pon turut menoleh ke arah yang ditunjuk Halla.. Ada sorang lelaki tengah angkat kotak keluar dari kereta...
Tetiba lelaki dewasa mungkin appanya memanggil.. Dia pusing kebelakang and..
"o.. Em.. Ji... " aku speechless...
Ya ampun!!Hensem nye mamat tuhhh!
"unnie..unnie.. Unnieeeeee... Unnie!!!!!!!!! " Halla menggoncang goncang badan aku.. Duhh.. Terpana..
Lelaki tu pandang aku ke? Uhukkk..
"Unnie!!!! Unnie tak boleh ambik dia!! Dia aku punye!!!! " lamunan aku terhenti...
Eh eh minah ni..
"habis tu abang kau yang hijo tu kau nak campak mana? " aku memandang Halla
"alahh.. Suga tu letak tepi.. " aku pandang Halla.. Eh eh minah ni..
"apa mention nama aku nih? " aku pandang ke arah pintu bilik aku yang terbukak...
Aku pandang pelik... Bukan senang nak tengok Suga keluar bilik..
Suga pulak membulatkan matanya walaupon dia tahu yang mata dia takkan nampak bulat... Haduh..
"heheh.. " Halla tersenyum..
Padan muka kau terkantoi jatuh cinta ngan Suga... Hohohohihkh..
"huarghhh.. " aku pandang balik Suga hyung..
Mak aihh.. Besar nya mulut dia bila menguap..
Ok aku dah faham.. Suga mamai dan Halla selamat.. Great...
Ok meh sini aku nak cerita pasal abang aku yang tak nampak macam abang ni... His name is Chou Suga..
Tak suka keluar bilik.. Aku tak tahu lah dia ni.. Dah macam anak dara tak keluar bilik.. Dah lah acah swag.. Pirahhh... Suga pon pandai membuat lawak beku.. Apa itu lawak beku? Lawak beku bermaksud lawak yang memang takde lawak kat situ.. Dia jugk boleh disamakan dengan pepatah.. Kecil-kecil cili padi,bila maki deep nak mati..Satu je aku musykil dengan dia ni..asal putih sangat doe?!!! Aku dengan Halla yang perempuan ni pon takdelah putih seputih dia.. Pernah lah aku curi-curi masuk bilik dia.. And guess what aku junpa apa? Aku tak jumpa apaapa pon.. Yang ada cuma barang perhiasan swag dia tuhhh.. Mungkin betul cakap Halla yang dia ni bukan abang kandung..
Eh.. Tak baik ngumpat abang..
Aku pandang balik ke arah pintu.. Eh dah hilang.. Tadi tu Suga betul ke hanyalah jelmaan semata-mata?
Ahh tak kesah... Yang penting...
Aku pusing semula ke arah tingkap..
Halla yang tengah menongkat dagu memandang ke luar tu aku tolak ke tepi...
Duh kesah apa aku...
Yang penting aku nak tengok mamat hensem tadi...
-----------
So.. Here dia punye intro.. Takut korang tak paham pulak, kan..
So... First chap yang tak berapa nak best.. Tapi thanks sebab sudi baca sampai habis..
-laladumb-
YOU ARE READING
[C] Crush 👑 Kth
Fanfiction" menyesal aku crush on kau. seriously i talk" --- 22/09/16 3/12/16 Sugasbae- present