17

2.4K 238 6
                                    

"Sugaaaaaaaaaaaaaa... " aku berlari itik mengejar Suga yang dah jauh dari aku.

Ni semua salah kasut. Kalau tali kasut tadi tak tercabut, takdenye aku terpijak dan jatuh tergolek.

"Cepatlah budak. " Suga memandang aku dan lengan kirinya didepakan. Dan bila aku sampai, lengan kirinya diletakkan diatas bahu aku.

Wait. Aku baru perasan something.

Kenapa Suga tetiba buat macam tu kat aku? Wehhh first time siott.

"hai Suga. Hai Tzuyu. " dan mata aku tak berkelip memandang gerangan yang menegur kitorang berdua.

"eh Taehyung. Joging jugak ke? " tanya aku ramah sambil cover blushing.

"eh taklah, nak pergi kedai runcit tu saja lalu sini. " kata Taehyung.

Aku pandang Suga, nampak macam dia tak berapa nak suka bila aku cakap dengan Taehyung.

Takkanlah jeles kot.

"weh kau nak joging ke kau nak cakap dengan mamat ni? Dah lah aku blah dulu. " Suga terus berjalan tanpa menghiraukan aku yang menjerit nama dia macam orang gila.

"aduh mamat ni. Oklah Taehyung, saya pergi dulu. Merajuk pula beruang tu. " kata aku dan terus berlari mendapatkan Suga.

Sebenarnya taknak berenggang dengan chinto hatie tapi nak wat camne abang lagi penting.

Tanpa aku sedar, Taehyung asyik memandang ke arah Suga dan mempamerkan riak risau akan 'something'.

Teruk sangat ke diorang bergaduh ni?

"Sugaaaa.. " aku datang ke arah Suga dan memeluknya dari belakang.

"engko ni. Kalau aku tahu, aku tak bangun pagi tadi masa kau kejut aku. " Suga masih tak memandang aku.

Aduh makin lama perangai dia makin lama makin menjadi-jadi.

"alalallala sori lah.. Okey aku belanja kau aiskrim. " Suga memandang aku.

"engkau nak belanja Swag Suga makan aiskrim? Belanjalah menda mahal-mahal sikit. '' Suga mencebik.

K. Suga takdelah berubah mana. Sifat dia yang batak swag tu masih ada.

"okeylah aku belanja menda lain. "

------

"tak gunaaaa.. " kertas ditangan aku ronyokkan.

Pemandangan kat depan aku sungguh tak menyelerakan.

Apa yang Kim Tae buat dengan Halla dekat sini?

Amboii siap ketawa bagai.

Jahanam punye adik!

"Eh kau dah kenapa? " Suga yang main phone tetiba memandang aku.

"eh tak.. Tak de pape. Aku order air mocha tapi dia bagi cappuchino. " jawab aku dan Suga cuma mengangguk.

Dan dia sambung menatap telefonnya.

Aku ada idea!!!!!!!!

"Suga. Aku nak pegi toilet jap. " nampak sahaja anggukannya, aku terus bangun dan pergi dari meja tu.

Dan bergerak ke meja tempat KimTae dan Halla berborak.

[C] Crush 👑 KthWhere stories live. Discover now