16

2.4K 227 8
                                    

Tanpa mengetuk pintu terlebih dahulu, aku mengambil keputusan untuk meredah sahaja bilik Suga.

Nampak muka aku kesah ke kalau Suga nak bunuh aku? ¯\_(ツ)_/¯

"Sugaaaaaaaaaaaaaa.. " biliknya gelap sepertu biasa.

Haloh. Macam tak kenal Suga iteww.

Tangan aku meraba-raba dinding mencari suis lampu dan akhirnya berjaya ditemui.

Klik.

Bilik Suga diterangi cahaya lampu dan mulut aku terus terlopong.

"For God sake! Asal bilik kau macam kapal pecah ni?! " aku berjalan ke arah katil.

Walaupun aku dah menjerit takat volume paling tinggi, Suga langsung tak bangun.

Matikah? °Д°

Ish tak baik abang sendiri..

"Sugaaaaaaaaaaaaaa.. " bahu Suga dipegang dan digoyang-goyang sampai badan Suga turut bergoyang.

"apa kau nak budak? " mata Suga dibuka sedikit.

"bangun.. Aku nak cakap ngan kau ni.. "

Dan Suga bangun dengan malas.

"em apa? ''

"kau ni dah kenapa hah? Kau tahu tak-"

"tak"

Aku mengetap bibir. Mamat depan aku ni dah tak lama dah ni.. Ey sabar jelah.

"kau tahu tak, ramai orang pelik ngan kau tahu tak?! Asal kau jadi macam ni?! Readers pon dah fedap dengan perangai pelik kau tahu tak?! Ni bukan Suga yang aku kenallah! "

Muka aku memerah. Penat..

"dah habis cakap? " dan dia sambung tido.

Dehekk Suga dehekkk.

--------

Suga's pov

"Sugaaa.. "

Suara yang memang aku kenal. Dan aku benci.

"Suga. " lagi sekali nama aku dipanggil.

Dan tetiba tangan aku dipegang.

"kau nak apa setan? " Taehyung dihadapan aku dipandang tajam.

"kau asal doe? "

"jangan kacau aku boleh tak? Aku nak buat kerja. " tanpa menghiraukan Taehyung, headphone dileher dipakai atas kepala dan sungglasess atas kepala aku pakai di mata.

Dan kerja membasuh motor diteruskan.

----

Tzuyu's pov

"asal Suga macam marah gila dekat Kim Tae aku, erk? " aku memegang dagu.

Acah berfikir.

"kan.. Dah lah Kim Tae aku tu baik.. Hensem.. Asal Suga nak benci pulak, kan.. "

Aku pandang tepi. Halla pon turut memandang ke arah Suga yang tengah basuh motor tu.

"Eh eh.. Sejak bila kau ada kat sini hah? Satu lagi! Sejak bile Kim Tae tu kau punye, huh.. Suka hati je.. "

Halla mencebik. Tunjuk comellah tu.. C'mon lah..

[C] Crush 👑 KthWhere stories live. Discover now