"Suga? Apa yang kau mimpi sampai kau keluar rumah ni?! " dahi Suga ditonyoh aku..
Emmm.. Tak panas ponn..
Leher pula dicekik..
"erkkk.. " Suga menolak tangan aku..
Hmmm tak panas jugak..
Apa masalah dia ni?! Asal tetiba keluar rumah? Bukan sekarang ni masa untuk dia tido ke? Wait? Dia ada masa tido ke? Bukan setiap masa dia tido? Heh..
"uyoooooooo!!!!!! New hair bohhh.. "
Halla tetiba datang ke arah kami berdua..
Suga yang nampaknya rimas dengan kitorang berdua terus menolak muka kitorang ke tepi dan berjalan ke arah Taehyung..
Dan dia duduk disebelah Taehyung..
Halla menyiku aku..
"pst.. Sejak bila Suga pandai beramah mesra ni? " aku mengangkat bahu.. Musykil niii..
Disebabkan kat situ cuma ada satu bangku je, aku dan Halla redho dan duduk di atas rumput..
Takpelah.. Selagi aku yakin rumput tu bersih dari mana-mana tahi, aku akan duduk..
Kalau tak, emmm..
"nice hair.. " Taehyung memuji Suga manakala lubang hidung Suga dah mula membesar sebesar perut wanita mengandung k joking..
"tak de ahh.. Simple.. " Suga memandang aku.. Aku memandang Suga..
What? Apa masalah abang aku ni? Mimpi nak mati ke apa? Oppss salah cakap..
"kau asal pandang aku? " Suga bertanya dan aku mengangkat kening..
Eh eh.. Mamat kapas ni..
Dan Suga dan Taehyung bercakap tanpa langsung menyedari akan aku dan Halla yang ternganga mendengar diorang cakap...
Wehh tak paham satu habuk diorg cakap.. Apa diorang ambik bahasa tambahan tamil ke apa?
Aku berdiri.. Aku rasa penyakit Suga ni masuk dalam badan aku lar..
Asal ngantuk semacam je ni..
Aku berjalan meninggalkan mereka bertiga..
"eh Tzuyu.. " aku terhenti, aku memandang Taehyung ..
"bye.. Hati-hati tau.. " dia tersenyum pada aku..
Wehh boleh tak aku nak terkam dia?
YOU ARE READING
[C] Crush 👑 Kth
Fanfiction" menyesal aku crush on kau. seriously i talk" --- 22/09/16 3/12/16 Sugasbae- present