12

2.5K 242 3
                                    

"oi budak! "

Aku terpana. Terkejut dan terus terkentut ditempat kejadian apabila melihat aksi ekstrim yang dilakukan Halla.

Bayangkan.

Halla berdiri di atas katil dengan lighting lampu dekat syiling tu memancar kemuka, dan dia mengambil selfie. Sambil buat mulut itik.

Huduh betul. Adik sapa lah tu..

Halla dengan pantas turun dari katil, mencapai bantal busuknya dan baling kemuka aku.

Dan bantal tu melekat kemuka dan perlahan-lahan turun menghempas lantai.

"lain kali ketuk pintu. Nasib aku tak pakai bikini tadi. "

"hitam tu hitam jelah. Selfie guna lighting lampu nak nampak putih, ceh.. "

Haish.. Aku dah lupa apa sebab aku datang bilik Halla.. Sememangnya berdepan dengan Halla cuma untuk bergaduh dan takde menda lain.

"ish diam ah. Dah keluar-keluar! Kacau je.. " Halla menolak aku dan akhirnya kertas di tangan aku terjatuh.

Dan masa tulah aku baru ingat tujuan aku datang bilik Halla.

Aku dan Halla sambil berpandangan. Terus aku membongkok dan mengambil kertas tu.

Belum sempat aku nak berdiri, punggung aku ditendang dan aku tergolek sehingga ke dinding.

"bluekkkk bye.. " Halla menjelir lidahnya dan menggoyangkan punggungnya.

Ada aku gigit buntut dia nanti.

"woi! " aku menyepak pintu biliknya. Dan tombol pintu dipegang.

Dipulas dan tak berkunci rupanya.

Bukak sahaja pintu, Halla memandang aku dengan lip balm ditangan.

"bye! " Dengan pantas Halla berlari, sempat dia melanggar bahu aku .

Apa yang terjadi?

Aku bergerak ke arah tingkapnya yang tak bertutup.

"Kim Tae..! " (灬♥ω♥灬 )

V yang sedang tolong ommanya menyiram pokok tetiba terhenti dan memandang ke atas.

Ke arah bilik Halla. Dimana tempat yang aku tengah skodeng dia.

Dan dengan pantas aku menyorok.

Wait. Mesti Halla turun sebab nak jumpa Kim Tae, kan?

Omg. Aku kena halang!










Ayooooo.. Idea berlari berjemaah. Weh, crite ni dah terpesong jauh masuk dalam gaung.

Sebenarnya takde idea nak sambung. Tapi disebabkan crite ni dah berkulat kat library korang, patik gigihkan jugak tangan untuk menaip even takde idea.

Hebat, bukan? (¬_¬)







Shwittcherrs ♥

[C] Crush 👑 KthWhere stories live. Discover now