Akemi
Byl to Kou. Začal se ke mně přibližovat. "Kou, co potřebuješ?" Zastavil a přimhouřil oči a udělal ten jeho úšklebek. "Mám ti vzkázat, ať se zabalíš že jedete s holkama zpátky do sídla" "Díky a za jak dlouho?" "Asi za dvacet minut tu bude limuzína" Pak odešel a já se vydala k domu. Vešla jsem do pokoje a začala skládat věci do kufru. Byla jsem hotová během deseti minut, takže jsem šla pomoct holkám zbalit.
Celou dobu tak na mě divně koukaly, ignorovala jsem to, ale i tak. "Co se děje holky?" ptala jsem se. "N-nic" vykoktala ze sebe Yui.Pokrčila jsem rameny a vrátila se k balení. Přišel k nám sluha. "Děvčata limuzína je tady" "Díky už jdeme" řekla Sayuri sluhovy. On vzal kufry a šli jsme směrem k limuzíně.
Domu jsem se moc těšila. Nejen že zase všechny uvidím, ale měla jsem spostu nápadů, který bych mohla uskutečnit.
Řidič nám otevřel dveře od aouta a my jsme vstoupili. V limuzíně čekal Reiji, který byl začtený do knížky. Nechápu co ho na tom baví. samý romány a tak. Neříkám že já nejsem knihomol, jo jsem, ale čtu alespoň zajímavý knížky.Sedli jsme si dovnitř a byli zticha. Jelikož jsem typ upíra co nesnáší nudu, tak jsem si vytáhla knížku o koních. Tu knížku jsem milovala. U koní jsem byla od malička. Jenže ta příhoda co se mi stala to dost omezila.
Měla jsem svého koně. Jmenovala je Darkness. Byla celá černá. Měla krásnou hřívu a ocas. Ale po týdnu v léčebně jsem se dozvěděla že umřela. V tu dobu jsem měla hodně blbý stav. Nikdy na ní nezapomenu.
Byla jsem u předposlední kapitoly a v tom jsem si všimla že furt po mně Reiji pokukuje. Já jsem se v duchu pořádně smála. Konečně se dal do řeči Reiji. "Ještě než dojedeme domů musíme se stavit pro Laita a jeho návštěvu"Koho by si Laito domů bral ? No řešit to nebudu. "A kdo to je ?" ptala jsem se, protože se holky nehodlaly zeptat. "Prý zvláštní návštěva a máme se chovat slušně." Odfrkla jsem si a četla dál.
Poslední kapitolu jsem měla během dvou minut přečtenou.
Vytáhla jsem další knížku a četla dál. Nechápu co na mě ten Reiji furt vidí. Chtěla jsem na něj ukázat fakáče, aby furt nečumněl."Jsme tu." řekl Reiji a koukla jsem se z okna. Měl pravdu. Skutečně tam stál Laito. Jenže tohle prostředí mi připadalo povědomé.
Protočila jsem oči a vyndala si sluchátka a mobil. Koukala jsem se směrem k Laitovy, protože jsem viděla že za nim někdo je. Udělal krok vedle a já si mohla prohlédnout tvář té osoby. "Doprdele..." vyhřikla jsem na celou limuzínu až se z toho i Reiji otočil. "M-moc se omlouvám" kvíkla jsem a začala hlavou mlátit do dveří od auta.Z okýnka vykouknul Laito. "Pojďte ven, představím vás." Když mě ta holka uviděla začala mě vraždit pohledem. Jop to samý jsem dělala já. Začla jsem trochu i vrčet jak motor. Ona furt hrdým výrazem na mě čuměla.
"Takže lidi tohle je Asami, moje přítelkyně. Asami tohle je Sayuri, Reiji, Yui a Akemi" Na každýho z nás ukázal a potřásli si rukou.Ahh asi nevíte o koho jde co ? No tak hoka je moje sestra. Ano ta sestra co mě dostala do toho za*****ýho blázince.
Já jsem si slíbila že nad ní zvítězím. Ona je totiž hrozně panovačná, dost žárlí, když jde o kluka, lže, někdy i podvádí. Co si tu budu namlouvat, to by mi ani bible nastačila.Přišla ke mně a chtěla, abych si s ní podala rukou. "S tebou si nepodám rukou nikdy ty svině" zavrčela jsem. Všichni koukali, jak když spadli z višně. "Víte co ? S ní nikdy nepojedu v autě. Jdu pěšky"
Viděla jsem jak přimhuřuje oči a opět mě vraždí pohledem.Dala jsem si ruce do kapes a šla. Cesta trvala celkem patnáct minut. Z okýnka od auta jsem viděla jak se Asami sune na Laita. Shrnu to, je to pěkná děvka. U mě je to tak že se mi líbí jeden kluka a pak zase jiný, a takhe je to dokola. Došla jsem k domu a nahlas vzdychla. "To dám, jsem silnější než si myslím"
Pokračování příště...
ČTEŠ
Sakamaki na dovolené
FanfictionAhoj...jsem zpět s příběhem Sakamaki na dovolené. Příběh jde do města Hiroshi kde jsou Sakamaki v městě upírů na dovolené. Pro Yui to vypadá zle ale jako vždy to možná dopadne zlé možná dobře....