,,A..ale?" ,,neboj se všechno je v pořádku budu opatrný".
Rozepne si košili a pohladí mě po tváři, zavřu oči a zkouším se uklidnit a poddat se dotekům jeho rukou na mé tváři.V mysli se my honí plno myšlenek, otevřu oči a pohladím ho po tváři. Usměju se a dívám se mu do očí, on se zarazí a bez košile si přilehne vedle mě a začne mě něžně líbat.
Nechám se tomu poddat a přidám se, Ruki se zarazí ještě víc pohladí mě jenom po tváři a odejde s pokoje.,,Miluju tě" hrkne my v hlavě a rozhlednu se kolem sebe, Ruki je pryč zvednu se z postele vezmu si berly a zkusím dopajdat na balkón na konci chodby.
Rozhlednu se po zahradě a uvědomím si že jsem šťastná tady a už nikam nikdy nechci.
V tom ale kolem mého pasu jsem ucítila jak mě někdo přivinul k sobě.,,Miluju tě....", zašeptal hlas do vlasů u ouška a já se pousmála a otočila jsem se na tu osobu.
Uviděla jsem Rukiho, usmála jsem se ještě víc až se mi tváře zbavili dočervena.,,Proč?"
,,Proto..."
,,To není odpověď"
,,Omlouvám se ale já jsem tady ten co by se měl ptát proč ses do mě zamilovala?"
,,Promiň ale jsi neodolatelný.. myslím aspoň podle svého a chtěla bych s tebou prožít celý svůj život jako upír"To trochu Rukiho zarazilo ale usmál se trochu.
,,To by bylo opravdu skvělé ale ty nejsi upír a upír být můžeš až bych s tebe vysál skoro všechnu krev a pak se ty napila mojí a to nepřipustím".,,A..ale?"
,,Co?" ,, Myslíš si že bych byl rád kdyby jsi byla upír?....ano byl ale nechci aby jsi byla skoro na prahu smrti, miluju tě a tohle bych nepřežil"
,,Ale Ruki já nechci aby jsi se díval na moji duši jak odchází a ty jsi tady zůstal sám".Ruki se odtáhnul a opřel se o balkón.
,,Ty si ani neumíš představit tu bolest co mě teď tíží... upírám ti to co chceš teď nejvíc"
,,Nemusíš to dělat teď...až budeš připravený tak já budu taky a příjmu to...chci s tebou žít navždy"
Ruki si mě prohlíží a já se trochu začínat bát a jsem i trochu ráda že se na mě dívá jako na oběť.Pokračování příště...
Omlouvám se že mi.to tak dlouho trvalo ale neměla jsem čas a když jsem ho měla tak se vždy něco pokazilo, strašně se omlouvám těm co tak dlouho čekali ♥️✨
ČTEŠ
Sakamaki na dovolené
FanfictionAhoj...jsem zpět s příběhem Sakamaki na dovolené. Příběh jde do města Hiroshi kde jsou Sakamaki v městě upírů na dovolené. Pro Yui to vypadá zle ale jako vždy to možná dopadne zlé možná dobře....