{14}

73 6 7
                                    

Vezmu ji za ruku do vedlejšího pokoje. "Já ale nechci pryč, je to moje rodina a mám je všechny ráda.

Prožila jsem s nimi krásné dny a chrání mě, jsou jako moji bratři které jsem neměla kromě Subarua a Shua..ti jsou dokonalý jako kamaradi".
"Proč to musíš všechno takhle...ani nevím co!!!..prostě semnou půjdeš a konec diskuse!" "já ale s tebou nechci nikam jít!!" zařvu přes celý dům.

Reiji se oběví za Sayuri a dá ji ruku na rameno, "děje se snad něco?" "ne nic se neděje Reiji, to je v pořádku". Usměju se na něj a Reiji si upraví brýle a zmizí, "tak to bylo jenom tak tak..příště neřvy prosím" koukne se okolo a zmizí.
Dívám se po Sayuri, "kam sakra šla?!".

Sayuri

Vyskočím s okna a utíkám do lesa, v lese se radši ohlídnu kdyby zamnou někdo náhodou šel nebo běžel. Doběhnu k jezeru a rozhlížím se po něm.

"Bude trvat hodinu něž ho obejdu..." "nebo můžeš plavat!" řekne hlas vedle mě. Pomalu se podívám vedle sebe "Ayato!!...co tu chceš?!" "no tak v prvé řadě se chci zeptat co tady děláš ty?". "Co tady dělam já?..to tě nemusí zajímat!" odseknu mu a on se na mě úšklíbne. "Na co sakra myslíš?!" "ale na nic..jenom jestli umíš plavat?" "plavat?", řeknu si v hlavě a na pár minut se usměju. Strčí mě bezváhání do vody a začnu se topit, "tak plavat neumí..." ve vodě se uklidním a začnu plavat pod vodou. "Reiji mě asi zabije..." rychle se rozběhne pryč a já pomalu doplavu pod vodou k druhému břehu. Vynořím se z vody a zkusím nahmatat rukou něco čeho se chytnu a vylezu ven, někdo mě chytne za ruku a vytáhne z vody. Rychle se podívám kdo je ten co mě tahá z vody, "Reiji", leknu se a dívám se na něj.
Pokračování příště...

Omlouvám se že jsem toto nevydala dřív ale neměla jsem čas tak se ještě jednou omlouvám..gomenna-sai "3

Sakamaki na dovolenéKde žijí příběhy. Začni objevovat