{3}

250 22 7
                                    

3. Kapitola

Tak jsem si začala ty jména na dveřích číst. Na prvních dveřích byly čtyři stejná příjmení, která už jsem znala.

"Kou Mukami...Ruki Mukami...Yuma Mukam...Kou Mukami..." říkala jsem si v mysli, a u toho posledního jména jsem znervózněla.

Najednou vylezl Kou z pokoje. Dívala jsem se na něj
a on zase na mě. "Koneko-chan" řekl a já jsem se ocitla u zdi.

"Koue," řekla jsem, on se na mě ušklíbl a zakousl se mi do krku. "Au...," řekla jsem a podlomila se mi kolena. Kou mě vzal do náručí a odnesl do svého pokoje.

Když jsem se probudila tak Kou byl bez košile a ležel vedle mě. Já jsem se zvedla a pomalu odešla z jeho pokoje. Když jsem odešla a zavřela dveře potkala jsem na chodbě Ayata.

"Ayato-kun..." "kde si byla?!!!," řekl nasraně a přirazil mě ke zdi. "Ayato...," řekla jsem a Ayato se mi chtěl zakousnout ale všiml si mých direk on zubů upíra.

"Zase!!!," řekl Ayato chytl mě za ruku a vtrhl do pokoje Koua. "Koue...děláš si srandu?!!," zařval na Koua a ztrhl z něj peřinu. Kou se vzbudil a podíval se rozespale na Ayata.

"Ayato.....příště....aspoň zaklepej...," řekl Kou a Ayato ho chtěl praštit ale před Ayatem se objevil Yuma a chytl mu ruku.

"Nejdřív si rozmysli co uděláš Ayato." Řekl Yuma a Ayato stále držel jednou rukou Yui. "Tak tomu svýmu bratříčkovi vyřiď že....," nestačil to doříct protože v pokoji se objevil Ruki.

"Co se tady děje?," zeptal se tak klidně a sedl si do křesla. "Nic se tady neděje Ayato a Yui jsou na odchodu...," řekl Yuma a Ruki hned na jméno Yui zareagoval.

"Ayato běžte radši pryč." Řekl Ruki a a Ayato semnou trhl a já málem spadla. Pak jsem radši šla do pokoje za Subaruem. Subaru stále spal v křesle.

Pokračování příště...

Sakamaki na dovolenéKde žijí příběhy. Začni objevovat