Güneşin ışıkları yüzüme çarparken gözlerimi araladım. Üzerimde bişey olmadığını fark edince ani hareketle yanıma döndüm Koray'ın üzerinde de birşey yoktu. Ne yani akşam biz birliktemi olmuştuk. Gözlerimi korkuyla kocaman açtıktan sonra Korayı uyandırdım. Koray şalaklarını ovalayarak bana baktı ve gözlerini üzerinde gezdirdi. Sonra kendi üzerine baktığında hemen çarşafla üzerini örttü.
'Ne oldu lan bize.' dedi.
'Bunu asıl sana sormak lazım akşam benim sarhoşluğumdan faydalandın değil mi.' dedim.
'Laflarını seçte konuş Selen ben sana söz verdim sen istemeden elimi sürmeyeceğime ama galiba biz akşam birlikte olduk inan hiç birşey hatırlamıyorum.' dedi. Oflayarak. Midemin bulanmasıyla hızlıca yataktan çıkarak tuvalete koştum. Öğürerek kusmaya başladım. Bittiğinde kıyafetlerimi alarak giydim. Tuvaletten çıktığımda Koray'da kıyafetlerini giymişti.
'Yemek yiyelim mi.' dedi. Başımla onayladım. O önden aşağı inmişti. Takrardan midemin bulandığını fark ettim ve tuvalete giderek kusmaya başladım. Çıktığımda aşağı inmek için yeltendim. Merdivenlerin ikincisine gelince oturarak inmeye çalıştım. Artık inemiyordum. Gözlerimin önüne kara perde inince gözlerimi kapattım.
**********
Gözlerimi aralamaya çalıştım ama olmuyordu. Odada kırılma sesleri geliyordu. Boğazım yırtılacakmış gibi ağrıyordu. Gözlerimi açtığımda Koray mutlu gözler ve endişe ile bana bakıyordu.
'Koray.' dedim kısık bir sesle. Koray hızlıca kalkarak yanıma geldi. Elimden tutarak.
'Burdayım bebeğim , Burdayım hayatım.' dedi.
'Koray bana noldu.' dedim.
'Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama sen anne oluyorsun.' dediğinde elimi karnıma götürdüm. Mutluydum mutluluktan ağlamak bile istiyordum. Gözlerimi yumduğumda gözlerimden yaşlar akmaya başladı bile gülümseyerek Koray'a baktım. Onun da gözlerinin içi gülüyordu. Boynuna ellerimi doladığımda onu kendime çektim oda belime sarıldı. Kapı bir anda açıldı. Kapıya çevirdiğimde gözümü şaşkınlıktan ne yapacağımı bilmiyordum. Bizim grup gelmiş. Uras, Derya, Burcu ve Yener. Okulda hep takıldığımız grupta 6 kişiden oluşan gruptu. Uras benim çocukluk arkadaşımdı birbirimize karşı hiç ayıbımız olmazdı. Derya da lise 1 de katılan kumral kızdı. Burcu ve Deryada onlarda çocukluk arkadaşımdı ve ikisi sevgiliydi. Uras beni böyle bitkin görünce kaşlarını çatarak yanıma geldi.
'Sarışın noldu sana böyle.' diyerek belimden tutup bana sarıldı. Kollarımı boynuna doladım ve göz yaşlarımın akmasına izin verdim. Koray kaşlarını çatarak bize bakıyordu. Onun Urası kıskandığını Uras'da biliyordu. Ama o bir şey demiyordu.
'Uras.' dedim yanağına elimi götürerek.
'Noldu sarışın.' dedi.
'Dayı oluyorsun.' dediğimde hepsinin ağzından 'Ne!!!' çığlığı çıktı. Gülerek beni kendine çekti ve daha sıkı sarıldı.
'Uras böyle devam edersen kemiklerimi kıracaksın.' dediğimde ikimizde güldük. Koray:
'Ben aşağıdan taburcu işlemlerini yapıyım.' diyip çıktı.
******
Yarım saat sonra Koray geldiğinde beni kucağına alarak çıkışa doğru ilerlemeye başladık. Bizimkiler geçmiş olsun dileklerini sunarak evlerine dağıldılar. Eve geldiğimizde Koray direk odamıza çıkardı. Beni yatağın üstüne bıraktıktan oda üstüme çıktı.
'Civciv demek ben baba oluyorum.' deyip elini karnıma koydu. Ve dudaklarıma yapıştı daha sert öpüyordu sert öpüşmesi hep mutluluktan oluyordu. Canım yaa jdhefbjkn. Sabah uyandığımızda bana bir süpriz yapacağını ve hazırlanmam gerektiğini söyledi. Bende tamam diyerek banyoya girdim ve sıcak suyu açığ kendimi altına attım. Diğer rutin işlerimi halleder çıktım ve büyük gardropumun kapağını açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk İstiyorum
FantasyYine aynı rüyalar yine unutamadığım o sevgili beni bırakmasını bile hala anlamıyorum nedeni neydi acaba hala düşünemiyorum.... Bırakıp gitmişti ama dönceğini biliyordum ve sabaha şöyle başladım. Merhaba sevgilim Merhaba yalnızlığın ortasında terk...