ÜÇÜNCÜ BÖLÜM (Koray'ın ağzından)

11 2 0
                                    


O kadar tatlı o kadar heyecanlı yiyordu ki hiç yemeden onu izleyebilirdim. Ama bende acıktım. 

'Ben tabakları kaldırayım sende çantanı hazırla sonra birlikte çıkalım.' dedi.

'Tamam.' deyip hızlı adımlarla odama çıktım. İkimizin çantasını alıp aşağıya indim. 

'Hadi çıkalım.' dedim. 

'Tamam.' dedi. Elini tutup birlikte dışarı çıktık.  O arabaya bindi bende çantaları arkaya koyup arabayı çalıştırdım.   Geldiğimizde Selen üstündeki tülü çıkardı bikinisiyle duruyordu. Sinir oldum ya. Hemen tek kolumu beline doladım. Benim gözlerime baktı. Anlamıştı bence.

'Ne yaptığını sanıyorsun sen yarın çıplak sana bakarlarsa bugün katil olurum.' dedim sertçe.

'Denize kalın hırkaylamı giriyim hem denize girecem ben.' dedi. Elimle engellemeye çalışsamda kaçmıştı bile hemen iki tane şezlong bulup hemen yerleştim. Uzanıp gözlüklerimi taktım etraftan çığlık sesleri geleye başladı bir anda.

'Yardım edinn kız boğuluyor.' Denize baktığımda Selen yoktu bu kesin Selendi. Korkarak deniz atladım. Hızlı hızlı yüzdükten sonra Selenin ilerde batıp çıktığını gördüm. Tutup hemen karaya çıkardım. Allah'ım olamaz böyle bir şey o beni bırakamaz. Hemen kuma yatırıp. Dudağına eğildim suni tenefüs yaptıktan sonra yuttuğu suyu öksürerek çıkardı. Hemen sarıldım. 

'Korkma Aşkım ben burdayım.'dedi. Daha sıkı sarıldım. Otel odamıza çıktık bir kaç gün daha burdaydık. 

                                                       İKİ GÜN SONRA..............


Aşk İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin