ALTINCI BÖLÜM

17 1 0
                                    

Sabah uyandığımda Batu dizimde uyuyordu. Saçlarını karıştırarak kalktım. Başını yavaşça tutarak kalktım ve başının atına yastık koydum koltuğun üstünde duran battaniyeyi üstüne örttüm. Yukarıya hızlı hızlı çıkarak Koray'ın yanına uzandım. O da uyumuyormuş ki ben uzandım hemen üstüme çıktı. Kaşlarımı kaldırarak ona baktım. O da gülümseyerek bana baktı.  Saçlarımdaki tokayı tuttu ve çekti. Saçlarımın savrulmasını sağladı. Dudakları dudaklarıma yakınken.

'Günaydınn.' diyerek çat kapı Batu içeri girdi. Bizi böyle görünce tek eline ensesine götürüp kaşıdı. 

'Galiba yanlış zamanda geldim.' dedi. Bir Batu'ya bir Koray'a  baktım. Korayı tekmeleyerek üzerimden attım ve Batu'nun yanına gittim.  Saçından tutarak dışarı çıkardım. 

'Ahh napıyon Selen ben o saçlar için nasıl uğraştım biliyor musun.' dedi. Yüksek bir kahkaha attım. 

'Senin hiç kapı çalma diye bir şeyin yok mu?' 

'Ne bilim ben sizin böyle işler yapacağınızı.' dedi kaşlarımı kaldırarak

'Biz bir kere hiç bir şey yapmıyorduk sadece Koray gıdıkladı beni.' dedim.

'He he bilirim be-' lafını tamamlayamadan  kapı çaldı. Kapıya koşarak baktım. Kapıyı açtığımda

'Süprizz!' diye hep bir ağızdan bağırdılar.  Nefi, Memo, Zehra, İrem en yakın canımızdan kıymetli dostlarımız buradaydı. Memo ile Zehra evliydi. İrem ile de Nefi evliydi. Arkadan Batu gelerek. Elini boynuma attı. 

'Kim gelmiş.' 

'Hödük baksana kapıya.' dedim. Hepsi birden içeri dalarak Batu'ya sarıldılar. Kapıyı örterek onlara baktım. Nefi bana dönerek:

'Gel kız sensiz olurmu.' dedi.

'Olmaz.' diyerek. Kollarımı açtım. Sıkıca sarıldılar ben birden geri çekilerek

'Ne sıktınız lan öyle hem bikere ben hamile bir kadınım.' dedim.  Nefi:

'Biliyom kız tebrik ederim.' dedi. Zehra , Memo , İrem de 

'Aynen.' diyerek hepsine tek tek sarıldım. 

'Ee Koray nerde Kuzu.' dedi. 

'Yukarıda yatıyordu gidip çağırayım sizde içeri geçin oturun, İrem Zehra sizde kahvaltıyı hazırlayın hep birlikte yiyelim.'dedim. Beni hepside başıyla onayladı. İrem:

'Bizde gelmeden önce pastahaneden en sevdiğiniz kek ile poğaça simit falan aldık.' dedi. 

'Oh mis hiç bekletmeyin hemen hazırlayın.' dedim. Ve yukarı çıkmaya başladım. Kapıyı kapatıp içeri girdim. 

'Koray kalk Nefiler geldi.' dedim. Duymadı. Yatağa oturarak 

'Koray kalk.' diyerek saçından çektim. Bir anda kendimi Koray'ın altında buldum. O sırada Memo içeri dalış yaptı. Koray hızlıca üstümden kalktı bende doğruldum. 

'Bir bitmediniz aq.' dedi Koray. 

'Valla çok özür dilerim.' dedi sırıtarak. Koray yanında bulunan yastığı Memo ya fırlattı oda havada tutarak gülmeye başladı. 

'Neyse kahvaltı hazır hadi aşağıya gelin.' dedi. 

'Tamam sen çık biz üstümüzü giyip geliyoz.' dedim. Başıyla bizi onayladı ve elindeki yastığı bize fırlattı. Odadan çıktı. Gardrobun önüne gelerek ne giyeceğime baktım.  Altıma beyaz bir pantolon geçirdikten sonra üstüne işlemeler olan sıfır kollu göbeğimin bir tık üstünde olan  tişortümü giydim. Saçlarımıda salık bıraktım. Hafif makyaj yaptım. 

Aşk İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin