Gece saat kaç olmuştu yaa hala gelmedi Koray otele. Böyle derken uyuya kalmıştım. Gece fazlasıyla susadım. Mutfağa giderken kapının açılma sesini duydum ama gidip bakmadım buraya girebilecek tek kişi Koray'dı. Ayak sesleri yükseliyordu çünkü mutfağa geliyordu. Önümü dönüp gidecekken yüzüne baktım. Üzerime doğru geliyordu. Geri adımlar atıyordum. Duvara doğru çarpmamla sırtımda bir acı oluştu. Daha çok yaklaştı bana iki koluyla duvara kıstırdık dan sonra sol elini belime koydu belimde elini bir aşağı bir yukarı gezdirirken diğer eli hala duvardaydı. Güven duyuyordum. Onun bir kolunun altına girip odaya götürdüm. O kadar ağırdıki taşıyomuyordum. Onu yatırırken kucağına düşmüştüm. O ise kahkaha atıyordu. Tekrardan kalktım. Mutfağa tekrardan gittim. Bir anda her yer karanlık oldu. Sanırım elektrikler gitmişti. Karanlıktan çok korkardım. Hemen Koray'ı bulmaya çalıştım. Koray'ı bulmuştum.
'Koray kalk korkuyorum.' dedim kalkmadı sanırım derin uyuyordu. Bir kaç kez tekrarladıktan sonra saçından çektim. Bir anda kendimi altında buldum ellerimden tutuyordu.
Şaşkın bir ifadeyle üzerimdeki öküze bakıyordum. Işıklar bir anda geldi. Koray hala kucağımda oturuyordu. Üzerimdeki elbise açılmıştı. Utancımdan kıpkırmızı olmuştum. Ben ayaklarımla onu örtmeye debelenmeye devam ederken Koray pişmiş kelle gibi sırıtıyordu.
'Ben örterim üstünü bekle.' dedi. Üstümden yavaşça kalkıp yavaş yavaş narince indirdi. Sonra ani bir hareketle takrardan oturdu. Kahkahası bütün odayı kapladı.
'Ne zaman eve gidecez.' dedim. Sinirle.
'Bir ömür böyle durabiliriz.' dedi. Gülerek. Güldüm.
'Hayır, rica etsem üzerimden kalkar mısın?.' dedim.
'Yapma böyle civciv. Ben mutluyum böyle.' dedi. Gülümsedim. Civciv mi?
'Civciv deme bana.' Yine güldü.
'Ama sarışınsın ben napıyım.' dedi.
'Üstümden kalkacakmısın?.' dedim yine.
'Ha yır.' dedi. Heceleyerek. Dudağıma doğru yaklaştığında yüzümü çektim ve yanağımdan öptü. Kaşlarını çatarak bana baktı.
'Benim dağ evim var oraya gidelim mi?.' dedi. Şaşırdım kızacak sanıyordum. Onaylayıcı bir şekilde kafa salladım.
'Üstümden kalksan da bavllarımızı hazırlasak.' dedim. Onaylayıcı bir şekilde kafa salladı. Yavaşça kalktı.
'Aptal karnımı ağrıttın.'dedim.
'Civciv böyle yapma bastırmadım ki hiç hem bana kıyamam.' dedi. Kıkırdadım.
'Ben bavulları hazırlayım.'dedim. Beni başıyla onaylıyarak dışarı çıktı. Bavullar hazırdı. Koray içeriye gelince
'Araba hazır yola çıkalım mı.' dedi. Başımla onayladım. Bavulları o götürüyordu ben götürmeyecektim ya tabi o götürecek. Arabaya bindiğimizde üzerime bir ağırlık çöktü. Esnedim. Koltuğu yatak şekline getirip.
'Uyu civcivim ben gelince seni uyandırırım.'dedi.
'Tamam.' dedim.
*****
Gözlerimi hafif araladım. Arabada değildim. Gözlerimi ani bir hareketle açtım. Koray yanıma gelip
'Sen arabada uyuyunca kıyamadın bende kucağımda getirdim.' güldüm.
'Yemek hazır hadi gel ardından sana bir şey göstercem.' dedi. Çok merak ediyordum. Masaya oturdum hemen. İştahla yemeğimi yedikten sonra hemen Koray'ın yanına gittim. Koray yanağıma burnunu koyduktan sonra kucağına oturttu beni. Dudağını dudağıma yaklaştırırken hemen ayağa kalktım elinden tutup ayağa kaldırdım. Öküz zor kalkıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk İstiyorum
FantastikYine aynı rüyalar yine unutamadığım o sevgili beni bırakmasını bile hala anlamıyorum nedeni neydi acaba hala düşünemiyorum.... Bırakıp gitmişti ama dönceğini biliyordum ve sabaha şöyle başladım. Merhaba sevgilim Merhaba yalnızlığın ortasında terk...