Stăteam in camera din separeu, când aud o voce groasa de barbat strigandu-mi de după usă :
-Scoală din pat animală afurisita, e deja ora 23:00 ,oamenii așteaptă sa intrii pe scena si sa dansezi dobitocule ! tipa el la mine.
~Era un bărbat pe la 48 de ani, masiv, cu ochii căprui sters si pe cat se poate de agresiv .Era seful meu, de pe când aveam 4-5 anișori..pe atunci era amantul mamei mele, care era o dama de companie, si mereu ma aducea la acel bar, eu plimbandu-ma printre mese, atrăgând complimentele oamenilor.
Niciodata nu mi-a placut acolo, mai mereu Okawa, căci asa il chema pe seful meu,ma batea si-mi dădea ordine.Când am mai crescut, mama a murit si de atunci Okawa a inceput sa ma oblige sa dansez la clubul lui.
Eu sunt Mika, am 1,72 înălțime, parul negru cu usoare nuante albe ,de la decolorantul care mi l-a aplicat Okawa, sunt slab ca si constituție, am forta unei sardinuțe ,am 15 ani si ochii albăstrui ...cam atât despre mine.~M-am îmbrăcat in costumul meu de munca, care consta in niste pantaloni albi ,multai pe picior , niste curele negre din piele, care se întind pe picioare si abdomen si o zgarda asortata cu (,) curelele, cu un inel din fier atasat de ea.Imi era atât de rece cu acel costum...inghetam de frig...Mi-as fi dorit copilăria pe care alți copii au avut-o si o au...dar..eu...nu eram altceva decat...o tarfa masculină care dădea ascultate tuturor pedofililor...doar o jucărie..o fantezie de-o noapte..un nimic.
In acel moment am simtit cum lacrimi fierbinti mi se scurg pe obraji, neputând sa le stăpânesc.Am auzit cum usa se deschise cu putere, speriandu-ma.Mi-am ridicat capul instinctiv,si l-am vazut pe Okawa, ce se îndrepta repede spre mine.M-a luat de gât cu o mana si m-a lipit cu spatele de perete, ridicandu-ma de la sol.
-Parca ti-am spus sa vii, javră ordinară! tipa el, strangandu-ma si mai tare de gât.Mi-am pus mâinile peste mana lui, incercand sa i le indepartez.Plângi? Lasa ca-ti dau eu motiv sa plângi! Strigă facandu-ma sa plâng si mai tare...Imi era frica (,)ca cineva sa tipe la mine...imi era foarte firca...
-D-d-doare...spun eu încercând sa ma eliberez din strânsoare.
-Te doare?! Lasă ca-ti dau eu durere ! Spuse el, luand un bici si incepand sa ma bata cu el pe spate ,abdomen si picioare, rupand in unele locuri blugii albi, simtind cum din rănile formate incepe sa-mi curgă un lichid rosu fierbinte..Okawa radea încontinuu, după încă cateva lovituri se opri, apucandu-ma puternic de par si obligandu-ma sa ma uit in ochii lui însetați de durere si tortura.
-Acum am fost blând, dar ca pedeapsa sa fie completa asa vei dansa in seara asta, ca sa te faci de ras in fata tuturor animal ordinar! Sa vedem noi daca nu-mi mai dai ascultare de acum in colo !spuse ducandu-ma înspre scena, aratandu-mi mijlocul acesteia si bara.
M-am urcat pe scena, cu ochii umezi de lacrimi, culoarea lor albastra, devenind una rosiatica de la atata plans.L-am vazut pe Hiroki, un barbat fidel localului,care mai vorbea din când in când cu mine, calmandu-ma.Vorbea cu mine de cand eram mic, si pe atunci imi aducea cate o bomboana cu caramel, pe care le adoram.
Avea pe la 26 de ani, cu parul saten deschis si ochii verzi ca smaraldul.Avea 1,87 inaltime si era un barbat frumos "construit".Am inceput sa aud muzica , însemnând ca actul meu trebuie sa înceapă.Abia ma puteam misca, corpul usturandu-ma de la rănile proaspăt facute.Am cazut in genunchi, durerea devenind insuportabila, Respiram sacadat, simtind o durere ce ma apasa puternic in piept, simtind imediat cum primesc o lovitură in spate, rămânând in aceeasi pozitie.
Ochii mi se umplu de lacrimi, lasandu-le sa cada pe obrajii mei rosii si fierbinti.Ma durea capul îngrozitor, probabil aveam temperatura sau ceva de genul.Am mai simtit încă o lovitură ,de aceasta data mai in lateral, incepand sa tusesc si sa scuip sânge.Okawa ma lua de brat si ma tara inapoi in separeu, izbindu-ma pe jos, dand cu capul de pat.Am simtit cum un firisor de sânge începe sa mi se scurgă pe fata...nu era de bine.
Bărbatul lua un cutit si se puse pe spatele meu, eu icnind de durere la simțirea greutății lui pe spate.Am simtit apoi lama rece si dura a cutitului ,plimbadu-se pe pielea mea palida, ranile adandcindu-se pe masura ce eu tipam de durere.
-Aaaah....o-o-opreste-te...t-te...r-rog....spun eu, incercand sa nu ma zbat, ca sa nu-mi fac mai rău.
-Sa ma opresc? Haha! Abia am inceput! O sa te fac sa te doara, de nu vei mai sti pe ce lume trăiesti animalule! Radea el necontrolat si baga deodata cutitul in mine, simtind cum o rana se adanceste pe spatele meu.Am tipat infundat, simtind ca nu mai suport durerea, muscandu-mi buza, simtind un gust cunoscut mie in gura, simtind sânge.
Deodată usa se izbeste de perete, scartaind.Pe ea intra un bărbat inalt ,fata lui fiind evident iritată.Era Hiroki...Ce cauta el aici? Nu are voie sa intre!
Hiroki il lovi pe Okawa si-l lasa lat pe jos, si se uita îngrijorat la mine..Cu mila...urăsc asta..nu vreau sa-i fie doar mila...nu-mi place..urăsc viața asta...de când a murit mama totul a mers prost...ea era o persoana buna...Toata lumea o făcea "catea" sau "cu*va" dar ea imi citea povesti si-mi dădea dulciuri si ma trimitea la scoala...Era ok...era mai buna decat multe alte mame...De aceasta data lacrimi mi s-au format in ochi, dar nu din cauza durerii ce o simteam pe tot corpul, ci din cauza a celei din sufletul meu încă de copil...eram abandonat..eram al nimănui...
-Haide copile...sa plecăm de aici...spuse el cu vocea tremurând si ragusita...acea voce ragusita ce ma calma de atata timp fara sa astepte ceva la schimb...dar nu puteam...mama a murit aici...nu pot pleca...
-N-nu...N-nu p-plec...spun eu încet, dar destul de tare incat sa ma audă si ma ridic cu greu de jos, uitandu-ma in ochii lui, vazandu-l neclar din cauza lacrimilor..
-Tu....
______________________________________
Hey napolitane.Stiu, stiu, nici n-am terminat prima carte si o scriu pe-a doua...Dar mna...
Sper ca v-a placut primul capitol si sper sa si cartea in sine sa va placa la fel de mult ca prima...
Scuzati-mi eventualele greseli de ortografie.Ps:in imaginea de la media este Mika torturat de Okawa. (Bine, Okawa nu-i asa de tanar, dar o imagine mai buna nu era).
Va pupic.:*
Bye ^-^ (/-^) :* {}
CITEȘTI
Un dans si trei cuvinte..{yaoi}
RomanceEste vorba despre un tanar pe nume Mika, ce de mic lucrează la un bar de noapte, ca dansator la bara , desi acesta nu-si doreste.Hiromi ,client fidel al barului, il remarcă pe adolescent, vrand sa-l ajute. Vor fi cei doi impreuna? Aflati daca citiți...