Hiromi ma ridica de jos ,calmandu-ma ,ma lua de mana si ne pornim spre casa...
______________________________________
Ne-am plimbat ceva timp, doar noi doi..Hiromi ma tinea strans de mana, tragandu-ma usor dupa el, uitandu-se cu (,) coada ochiului la mine din cand in cand...
-Hiromi...suspin eu catre baiatul care ma tinea protector de mana.
-Huh ?! Ce este? Ma intreba el, ca trezit dintr-o transa.
-Am ajuns acasa...spun eu uitandu-ma catre usa de culoare brun inchis.
-Da...scuze..Ma gandeam la complet altceva...Grabeste-te si intra si asteapta-ma in camera .Iti aduc eu de mancare, bine?
-Bine ! Spun eu vesel , intrand in casa topaind...
Totusi cred ca Hiromi imi ascunde ceva...Faptul ca suntem apropriati si...sarutul ala...Nu-mi pot lua gandul de la el...Vrea doar sa ma amagesca?...Dar...
_______Perspectiva lui Hiromi_______
M-am sprijinit putin de perete , gandindu-ma cum aveam sa fac de acum in colo cu ala micu'. Nu-mi era de folos un mic nebun cu schimbari de personalitate, pe care il si iubeam.Acum , chiar am dat de naiba!
Am intrat in casa si am inceput sa-i pregatesc puisorului cu ochii albastrii de mancare, punand lapte la incalzit si luand o farfurie cu fursecuri cu ciocolata pe masa.Am luat tava cu mancare si m-am indreptat in liniste spre camera lui Mika.
Din acea camera se auzeau suspine infundate, ceea ce ma facu dintr-o data curios si intr-o mare parte sceptic la ideea de a deschide usa.Mi-am facut curaj si am apasat clanta, iar ceea ce am vazut mi-a inmuiat genunchii.
Pustiul statea turceste pe pat, cu perna in brate, plangand incet , uitandu-se in gol, cu capul aplecat.Am lasat tava pe noptiera si m-am indreptat catre mica (,) creatura care-mi rupea sufletul.L-am luat in brate, mangaindu-l incet , el punandu-si palmele si capul pe pieptul meu.
-Ce s-a intamplat pui? Ce ai patit? Il intreb eu, realizand mai apoi ca e a 10-a oara cand ii spui "pui" ...Oh..Nu trebuie sa ma atasez mai mult de el...
-Hiromi...Eu s-sunt..n-nebun, nu?...ma intreba el printre suspine, indreptandu-si ochii sticlosi si albastrii catre mine.Te pierdeai in acei ochi dulci ...
La auzul intrebarii am ramas stana de piatra uitandu-ma la el.Cum putea sa se intrebe asa ceva..? Chiar daca poate era real, de ce s-ar intreba un pusti atat de mic ca dansul, asa ceva...?
I-am prins fata uda de lacrimi in palme, ridicandu-i usor privirea catre mine, lipindu-mi buzele reci de ale lui, miscandu-le usor, trecandu-mi limba peste ele . I-am muscat usor buza inferioara ,el marindu-si ochii si gemand infundat, permitandu-mi sa-mi introduc limba in lacasul lui umed,adancind sarutul, cercetandu-i fiecare coltisor, invitandu-i mai apoi limba la un dans al pasiunii.Se sfii sa-mi raspunda la inceput neferindu-se , ca mai apoi sa-mi raspunda timid.Buzele lui dulci si moi se impleteau cu ale mele, facandu-l sa geama incet si sa ma prinda cu bratele de dupa gat, agatandu-se de mine.
Dupa cateva momente am rupt sarurul, simtind ca nevoia lui de aer devine din ce in ce mai mare, el incepand sa respire sacadat ,pieptul urcandu-i si coborandu-i haotic, uitandu-se in jos .Isi ridica ochii catre mine, privirea tremurandu-i usor si vazand o licarire timida in ea.
-De data asta am fost bland cu tine...Data viitoare ,daca te mai aud ca spui asta despre tine, iti jur ca nu voi mai fi asa de ingaduitor...Ii soptesc lipindu-mi fruntea de a lui,care ardea..Ai grija..
El se uita cu aceeasi ochii mari si sticlosi la mine ca un motanel speriat, pierzandu-ma in ochii lui.
-Eu...rosti el incet ,incercand sa articuleze ceva.
-Eu, te iubesc mai mult decat pe oricine alt cineva pe lumea asta, si iti jur ca daca te mai aud rostind asta despre tine insuti, nu o sa ti-o iert usor,intelegi? Il intreb eu , fixandu-l cu privirea ....
-...Icni el scurt, luandu-ma in brate timid.
L-am tinut in brate o vreme, dupa care i-am dat drumul si m-am intins in pat , asezandu-ma comod, micul "pacient" urmandu-mi modelul.Se tarî pe sub plapuma langa mine,scotandu-si putin capul de sub ea, rosind la vederea mea, asezandu-se cu capul pe pieptul meu si adormind.
CITEȘTI
Un dans si trei cuvinte..{yaoi}
RomanceEste vorba despre un tanar pe nume Mika, ce de mic lucrează la un bar de noapte, ca dansator la bara , desi acesta nu-si doreste.Hiromi ,client fidel al barului, il remarcă pe adolescent, vrand sa-l ajute. Vor fi cei doi impreuna? Aflati daca citiți...