Perspectiva lui Hiromi :
E ora 2 noaptea si nu mai pot sa dorm...Asta micu' are temperatura , si eu ma plimb de colo - colo, gandindu-ma cum as putea sa-l ajut.Nu ma pricep eu la a face pe medicul.
Ma duc langa Mika si il zgudui usor ca sa se trezeasca ,el icnind gatuit ,prinzandu-se cu mainile de bratul meu.-M-mi-e frig...spune el , inclestandu-si dintii.
Asa nu mai merge imediat ce se crapa de dimineata termin cu el si cu tot.Deja treburile se complica si El nu mai poate astepta ...
L-am luat in brate el icnind si inclestandu-si pumnii in tricoul meu, si am mers pana la msina din fata casei mele...In seara asta scap de tine , termin cu tot , imi spun in gand , asezandu-l pe bancheta din spate , simtind cum un nod mi se pune in gat si cum ma ustura ochii din ce in ce mai tare.Pun mana pe cheile din buzunar si le invart in contact, masina pornind cu un mic zgomot.Imi pare rau .Gandesc , uitandu-ma in oglinda retrovizoare, la micutul care dormea , gonind solitar pe strada pustie si intunecata...
In sfarsit ajung in fata unui cartier rezidential...
-La dracu cu bariera lor cu tot ! Tip eu dand un pumn peretelui nevinovat de langa mine.
Imi iau telefonul in mana si apelez numarul ce nici macar nu-mi era trecut in agenda, atat demult il detestam pe acest animal , ca om nu-i. A vrut prada, prada i-am adus... Sa ma lase sa-mi traiesc viata in pace si liniste...
-Alo ! Deschide naibii bariera asta, am ce mi-ai cerut ! Ii tip eu in soapta , el neavand nici o reactie..
"-Ce faci iubire? Vin acum, dragostea mea ..." spune el pe un ton mieros.Mi se facea scarba numai la gandul zambetului pervers ce-l afisa pe fata in acel moment.
Ii ichid telefonul, asteptand ca pe ace sa ajunga odata sa terminam cu asta...Latratul unui caine sparge linistea mortuara, animand peisajul sinistru, El facandu-si aparitia.Acelasi par lung si rosu ca flama focului pasiunii, ochelarii rotunzi atarnandu-i obositi pe nas, cu miscari mladioase de felina ce e gata sa-si atace victima.
-Bonsoir ... spune el pe un ton jucaus , prinsandu-ma de dupa umeri cu mainile impreunate, muscandu-si buza de jos cu dintii lui usor ascutiti..N-a schimbat asta de cand il stiu...Acei dinti...
-Ti-am spus , nu mai poate fi nimic intre noi... ii spun cu o usoara nostalgie in ochi, indepartandu-l bland.Ti-am adus ce-ai cerut ...De acum, m-ai uitat cu tot ce s-a intamplat intre noi, cu tot...Ai inteles...? Spun eu tremurandu-mi vocea de la frig ...
-Oui...Merci beaucoup , imi sopti el muscandu-mi lobul urechii, eu icnind usor.Urasc cand face asta, nu sunt jucaria lui !
Merg catre masina, simtind cum mi se inmoaie picioarele si deschid incet portiera privindu pe Mika pentru ultima oara , cu regret.
-Ia-l ! Ii spun eu roscatului , Mika trezindu-se.
Perspectiva lui Mika.
Aud o discutie afara.Portiera se deschide si dau de ochii cu care am adormit acum cateva momente...cel putin asa mi se parea.Acum ,ochii lui erau reci ca ghiata, fara expresie...uitandu-se parca prin mine.
-Ia-l ! Spuse el, si apoi un barbat ciudat, roscat cu parul lung se aproprie de mine, moment in care simt cum doua brate fierbinti ma cuprind si ma trag afara din masina. M-am tras din mainile acestuia , aproape cazand , uitandu-ma speriat la Hiromi.
In cateva secunde i-am sarit in gat, cuprinzandu-l tare...Imi este...frica...Foarte frica...
-C-ce se intampla...? Hiromi...m-mi-e teama...h-hai acasa...spun eu tremurand de spaima la gandul ca necunoscutul avea sa ma ia cu el...Tu n-nu o sa ma l-lasi, n-nu-i asa..? Ma iei cu t-tine...nu? Hai a-acasa Hiromi...Te r-rog...spun eu ascunzandu-mi capul in scobitura gatului sau, simtind cum ochii ma ustura si mi se pune un nod in gat.Deodata simt pe umarul meu niste picaturi calde, tresarind.Plange...De ce plange?..Totul o sa fie bine..Mergem acasa,nu?...imi spun in gand tremurand mai tare cand acesta ma impinge cu blandete dd langa el , uitandu-se in ochii mei.
-Tu nu mai vii inapoi. Imi spune acesta pe un ton rece , privindu-ma fix in ochi ,fara expresie...fara sentimente.
-Cat de dragut ! Se aude o voce mladioasa in spatele meu, si niste aplauze sarcastice si seci. Mon cherry de aici va preiau eu . Spuse acesta cu un zambet pervers pe fata, ochii stralucindu-i pal in lumina slaba. Ma speria...foarte tare...
-H-Hiromi...Minte...N-nu-i asa...? Nu-l lasi sa ma ia, nu? Spun eu privindu-l in ochi, simtind cum lacrimi incep sa-mi cada pe obrajii inghetati de frig.
-Pa ! Spuse el intorcandu-mi spatele si ridicand o mana in semn de salut , intra in masina si pleca.
-Hiro...mi... spun eu cu lacrimi in ochi, prabusindu-ma pe jos...L-am crezut..Mi-a s-spus ca m-ma iubeste...D-de ce...? Intreb eu in soapta, sprijinindu-mi capul in palme, si tragandu-ma usor de niste suvite de par.
-Nu mai plange copile.Toti barbatii sunt la fel.Te vor pentru o noapte, si apoi se plictisesc de tine...spuse roscatul al carui nume nu-l cunosteam, punandu-mi bratul dupa gat, mangaindu-ma bland pe spate cu degetele sale lungi si subtiri . Vino copile, hai in casa, te vei imbolnavi ..spuse acesta cu acelasi zambet pervers,ridicandu-se cu miscari de felina , eu urmandu-l.
-De acum voi fi jucaria ta ,p-presupun, nu? De asta ma aflu aici...? Spun fara pic de viata..Nu merita sa imi mai pese de mine, odata ce nimanui nu-i mai pasa...Odata ce lui Hiromi nu-i mai pasa...M-am intors de unde am venit...Aici mi-e locul...
-Jucarie ...? Ce cuvant murdar...Sa-i zicem mai bine, companion...spuse acesta cu o nota de tristete in ochi la auzul vorbelor mele...L-am urmat in casa, unde acesta se aseza pe un fotoliu rosu aprins , si desfacu o sticla de vin...urasc alcoolul..Serveste monsieur, te va ajuta in a uita problemele...spuse intinzandu-mi un pahar.
______________________________________
Hei dragilor.M-am intors...cred...nu definitiv, dar m-am intors .Ce mai faceti? (///^.^\\\). Uitati acel personaj cu care vorbea Hiromi la telefon...Ce credeti ca se va intampla...? Noul clandestin in aceasta drama este bun sau rau? Lasa-ti-va parerea in comentarii.
(^.^) :* ^^ :)
CITEȘTI
Un dans si trei cuvinte..{yaoi}
RomanceEste vorba despre un tanar pe nume Mika, ce de mic lucrează la un bar de noapte, ca dansator la bara , desi acesta nu-si doreste.Hiromi ,client fidel al barului, il remarcă pe adolescent, vrand sa-l ajute. Vor fi cei doi impreuna? Aflati daca citiți...