13 Aralık 2021"Tik tak tik tak"
Ortada duran sandalyenin etrafında topuklu ayakkabılarımın tok sesiyle yürüdüm. En sonunda arkasında durarak kafamı sandalyede oturan insanoğluna doğru indirdim. Korkuyla yüzüme baktı,sırıttım.
"Zamanın dolmak üzere,2 dakika içinde kendini savunmazsan öldürüleceksin." diyerek sandalyenin arkasından çıkıp ağır adımlarla önünde durdum.
Arkamda duran Yakup'a baktım. Ilerideki sandalyeyi gösterdim gözlerimle,sandalyeyi getirmesini istiyordum.
Beyaz plastik kirli sandalye yanıma ulaştığında üzerine kuruldum ve sol bacağımı sağ bacağıma atarak saatime baktım..
"Bir şey demiyor musun Sadık?" Diyerek bacaklarımı düzelttim ve dirseklerimi bacaklarıma yerleştirip yüzümü destekledim. Parmaklarımı oynattım bir kaç kere. " Madem demiyorsun,son 30 saniye..."
"Pişman değilim İzan." Diye bir fısıltı çıktı insanoğlundan. "Onun bekaretini aldığım için pişman değilim"
Sırıttım.
"Keşke baban,annenin bekaretini aldığında pişman olsaymış" diyerek ayağa kalktım,kalkmamla oturduğum sandalye yere düştü. "Senin kadar kötü biri değilim. Şanslısın"
Topuğumun üzerinde arkamı döndüm.
"Varil ve tek kurşunlu silah getirin. Boğaz havası alacağız."
1 saat içinde kasalı bir arabayla geldi Yakup,bagajda varil,içine girecek bir Sadık.
Yakup,Latif,Kumsal olmak üzere 4 kişi bir kişiliksiz arabaya bindik,30 dakikada Istanbulun arafındaydık,boğaz köprüsü..Köprüde fazla vakit kaybetmeden indik.
Sadık,varile yerleştirilirken,tek kurşunlu silahı elimde tutuyordum. Varili kapatmadan silahı Sadığa uzattım.
"Intihar edersen şakağa girecek tek kurşun yetecek,ister şimdi öl ister havada yada boğulmayı bekle. Cehennem yuvan olsun" Kapağı kapatılan varile bir tekme savurdum ve boğazdan aşağı,derin sularak çakılmadan önce silah sesi duyuldu. Havada ölmeyi tercih etmişti.
**
17 Aralık 2021Kampüse girip ağır adımlarla ilerledim,sosyoloji öğrencisiydim;28 yaşında bir sosyoloji öğrencisi.. Üçüncü yılımdı. Kulaklığımın biri kulağımdan düşünce etrafın sesi doldu kafamın içine. Bir kaç muhabbet eden grup,kahkahalar. Okula sadece zorunlu derslere ve vizelere girmek için gelirdim. Latif ise hep buradaydı. Öğretmendi çünkü,adalet bölümünde. Bölümünün en genç öğrenim görevlisiydi Latif,48 yaşında. Binaya girip turnikeden kartımı okutup geçtim,sağa dönüp asansör bekledim.Tüm zorunlu derslerim bugündü,3 derse girip çıkacaktım.
Sınıfta oturduğum masanın yan masasını göstererek bana bir şey soran sarışın oldukça güzel bir kızla irkildim.
''Boş mu acaba?''
''Evet boş,buyurun.'' diyerek kafa salladım.
''Elva ben,merhaba.''
''Daha önce seni hiç burada görmedim. Dgs ile mi geldin?'' diyerek ekledim. ''İzan ben.''
''Evet,dgs'yle geldim.'' Kafamla onaylayarak önüme döndüm. Kumsal harici bir kız arkadaş,olabilir.
**
Kapıyı çalıp,bekledim. Selim ağabeylerin görevlisi Hanife hanım kapıyı açınca içeri girdim. Montumu ve çantamı ona vererek ev botlarımı giydim. Oturma odasına girdiğimde beni gören İstanbul,koşarak boynuma atladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil Kadın Kumru
ActionBu ismini duydulduğu anda 'eyvah' deninen,sesindeki tını ile diz çöktüren bir kadının hikayesi. "İzan Kumru" ** İzan,geçmişinde ki acılarını bir tabancaya döndürerek katil olmuştur. Başladıkları bir operasyonda,Kumru'nun başında birden fazla iş aç...