Osmanlı Devleti 2:KÖSEM (35.Bölüm) -Son Dem-

96 2 0
                                    

Şehzade mehmet çekinerek divan odasına gider..
Sultan Osman,otur ve Mehmet ile konuşmaya başlar, bir gün rahmetli cennet mekan babamız ile avda idik  ceylan avlıyorduk..Babam ise aradığı ceylanı bulmuştu tam nişan alıp vuracakken başkası vurur,o vuran kişiyi ise yanına getirir,vurduğu kişi habersiz olduğunu söylesede babam idam eder!,neden idam ettiniz dedim çünkü benim olan şeye göz dikti dedi.

Şehzade Mehmet'in gözleri dolar Hünkarım ben sizin olan şeye göz dikmedim..
Sultan Osman,Mehmete bakar o adam öldü mü öldü der ve ayağa kalkar Mehmete sarılır ve öper,Mehmet ben sözümü sana karşı hep tuttum sana iyi davranacağım dedim,ama sen hep beni kıskandın yani sözünü tutmadın diyerek,divandan çıkar..

İçeriye beş tane cellat girer,Mehmet boğuşmaya başlar.. Hünkarım,Osman,bırak,bırakın beni diyerek bağırır ve en son olarak osmana beddua eder.Osman allahtan dilerim ki benim ömrümden ne çaldıysan sende saltanat süremeyesen der ve bu hayata gözlerini yumar.

Sultan Osman gözyaşları içerisinde kalır ve has odaya çekilir.
Kösem Sultan ise bu idamı öğrenince şok geçerir,ve saraya yürür ve bir takım isyanlar çıkması için emir verir.

Sultan Osman ise halil paşaya emir vererek en yakın zamanda Lehistan seferinde olacaz paşa der!,isyan çıkarsada kimseye acımayın,Kösem sultanıda göz yaşı Sarayına sürdüm!

Halk ise idamı duyunca yıllar sonra kardeş katki gerçekleşti,sönmüş ateş tekrardan başladı diye Osmanı lanetlemeye başlamışlardı..

Dilruba sultan ise Mehmetin idamını duyunca sıra kardeşi mustafaya gelecek diye endişe duyar..Artık kimseye güven kalmadı der.

Safiye sultan,torununa karşı gurur duyar çünkü kösemi can evinden vurmuştu artık tek umudu Osman idi!..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Osmanlı Devleti 2:KÖSEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin