Hepinize iyi bayramlarr!!💚💚 Başlıktan da anlaşılacağı üzere önce bayramda diyeti nasıl bozmayız onu anlatıcam. Evet başlıyoruz..
Sabaha kahvaltıyı evde yapıyorsanız ne mutlu size! Diyetinize uygun bir şekilde beslenirsiniz evde misafir olsa da olmasa da. Ama diyelim ki evde değilsiniz bir yere gittiniz sabahtan. Üzülmeyin. Orada çok büyük ihtimalle beyaz ekmek olacak kepekli çavdarlı vs olmayacak.. Siz de miktarı kendinize göre ayarlayıp, sağlıklı kahvaltılık malzemelerinden evde nasıl yiyorsanız yiyebilirsiniz. Extra bir şey varsa mesela muhlama, sucuklu yumurta, krep gibi şeyler varsa onlardan da küçük bir parça yiyebilirsiniz. Unutmayın zaten NE YEDİĞİN DEĞİL, NE KADAR YEDİĞİN ÖNEMLİDİR.
Tamam şimdi kahvaltıyı atlattık, gelelim kavurmaya :d Anneniz veya kavurmayı yapacak kişi nasıl yapar bilmiyorum ama kavurma genelde yağlı olur. Bu benim hiç hoşuma gitmiyor diyette olmasam bile tadını beğeniyorum yağları ayıklanmış olunca daha güzel bence :d Siz seviyorsunuz veya sevmiyorsunuz bilmiyorum ama kavurma sağlıksız sayılabilecek bir yemek. Bu yüzden yarım porsiyon yiyin en fazla. Mesela 2-3 yemek kaşığı yiyin ve yağlarını ayıklayın. Koca bir tabak kavurma yemeyin derim. Kavurmanın yanında pirinç pilavı olur genelde, onu da pek önermiyorum ama aynı şekilde 3-4 kaşık yiyebilirsiniz sorun olmaz. Şimdi bunlarla doyulmayabilir doymadıysanız bol miktarda salata yersiniz veya yoğurt farketmez. Ekmek de yemezsiniz böylece akşam yemeğini diyetinize uygun bir sekilde geçirmiş olursunuz.
Gelelim akşamdan sonra çayın yanında yenilecek olan tatlılara :d Mutlaka tatlı yapılır benim bildiğim. Bakın yemek zorunda değilsiniz kesinlikle. Yemezseniz çok daha iyi olur ama herkes yerken ben duramam çok canım çeker içimde kalır diyorsanız yiyin, amaa az yiyin. Bir baklavanın 3te 1ini veya en fazla yarısını yiyin. Diger tatlıları da tadımlık olacak sekilde 1 adetim yarısından az yemeye çalışın. Çaya da şeker katmayın tatlı yerken. Tamamdır.
Bayram gününüz diyet açısından fiyasko olmaktan çıkmış olur. Siz de rahat rahat uyursunuz.
SAKIN AMA SAKIN DİYETİNİZİ BOZARSANIZ AMAAN NASIL OLSA BOZDUM BUGÜN BAYRAM DİYİP DÜNYALARI YEMEYİN! Telafisi zor olur, bunu unutmayın. Bozsanız da devam edin.
Aslında bu bölümde başka bir şey anlatacaktım ama bayram olduğu için önce bunu yazmak istedim.
Okuduğunuz için teşekkürler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birlikte Zayıflayalım!
Non-FictionKilo verme hikayemi ve hâlâ sürdürdüğüm diyetimi merak ediyorsanız okumanızı tavsiye ederim