,,Tak mě zastřel!"

689 22 4
                                    

Položil mě na stůl, na kterém jsem ležela na břiše jen nohy mi vysely. Přivázal mi ruce a nohy, abych neutekla. A najednou to přišlo. Sundal mi kraťásky a nechal mi jen moje tanga. Ucítila jsem bolest na pravé půlce zadku.,,Au!" zakřičela jsem bolestí.,,Už nikdy mi něřekneš ne?!" přišla další rána.,,Řeknu kolikrát budu chtít! Rodiče si pro mě přijdou!" zakřičela jsem, když přišly další tři rány.,, Nepřijdou! Nikdy tě neměli rádi a ani nebudou! Byla jsi jen přítěž pro všechny v tvém okolí." znova zakřičel, ale mnohem víc. Já jsem se zasekla a nevnímala tu bolest a ani, jak mi už z toho pásku, co mi dělal tu bolest, teče krev. Tekli mi slzy z očí po produdech, ne kvůli bolesti zadku, ale kvůli tomu, že mě nikdo nemá rád.,,Tak mě zastřel!" vykřikla jsem. Zayn zastavil svou ruku a koukal na mě.,,Prosím, udělej to." povzdychla jsem si.,,Proč bych to měl dělat?" nechápavě se mě zeptal.,,Přece mě nikdo nemá rád." a znova jsem si povzdychla.,,Ale..." nedokončil větu, protože jsem ho zastavila.,,Udělej to!" zlostně jsem na něj zakřičela.

Zayn položil pásek a šel mě odpoutat. Zvedl mě ze stolu a objal mě.,,To bude dobrý." utěšoval mě. Já jsem se namáčkla na jeho hruď a brečela. Potom mě odváděl dolů po schodech do obýváku. Když jsem si sedla společně se Zaynem na gauč, koukla jsrm se do knihovny, kde bylo fotoalbum.,,Co je v tom fotoalbumu?" zeptala jsem se Zayna.,,Dívky... Dínky, které tu byly před tebou. Nechtěj to vidět." odpověděl mi.,,Chci to vidět." a koukla jsem se na něj. Zayn se na mě podíval a povzdychl si. Vstal z gauče a šel směrem ke knihovně. Vyndal fotoalbum a odevřel a prohlídl si první stranu. Znova si povzdychnul. Šel i s fotoalbem ke mě a podal mi ho. Ode šel pryč a já jsem se koukla na první stranu.

25. června 2012

Carole Kropáčková

Výška: 211 cm
Věk: 14
Poměry: 70, 60, 80
Potkal jsem ji a začal ji balit. Vzal jsem ji k sobě domů, kde jsem ji hned znásilnil. Po měsíci jsem ji zastřelil a zakopal vzadu na zahradě...

Po tom, co jsem si to přečetla, koukla jsem se na fotografie, kde na první byla krásná, ale na druhý byla pomlácena a zabita.

Začala jsem hledat mojí složku. Mezitím jsem vídala samé dívky, jak vypadaly dříve a jak potom. Chtěla se mi brečet, protože vím, co mě teď čeká. Danielle Loom, Catery Doggie,... Potom jsem uviděla jinou složku.

1. června 2013

Perrie Edwards...

S kocovinou jsem se brobudil vedle krásné dívky. Ihned jsem se do ní zamiloval a chtěl změnit svůj život. Jednoho dne, když jsem byl naštvaný a Perrie na mě promluvila, zastřelil jsem ji.

Koukala jsem na její fotky. Bylo jich tam hodně a i jejich společný. Měla jsrm pocit, že mám aspoň malou naději.

Hledala jsem dál svojí složku. Úplně poslední stránka na mě čekala a já se bála, co tam bude. Byla jsrm tam já. Moje složka...

21. listopadu 2014

Amelia Pondoss


Věk: 16
Výška: 151 cm
Poměry: 110, 60, 90
Když jsem ji potkal, tak právě do mě nabourala a koukala se mi do očí. Pravé oko fialové, druhé modré. Pozval jsem ji na menší celodení schůzku, abych o ní něco věděl. Najednou mě začla stíhat policie a tak jsem se zdejchul. Ani jsem s ní nezašukal.

Nebylo to dokončené a tak jsem byla vystrašená, co se se mnou stane.

Fotoalbum jsem šla vrátit zpět do knihovny. Hned, co jsem ji vrátila na původní místo, tak jsem si prohlížela ostatní knihy. Byli tam samý nový romány, detektivky, horory, všechny Potterovky a Poseroutka a spoustu ostatních tlustých knížek.

Najednou mě Zayn chytil a odvedl mě na gauč, na který mě pak hodil a lehl si na mě.,,Zayne! Co to děláš?!" vystrašeně jsrm na něj zakřičela. Ale odpověď se ke mě nedostala. Zuřivě mi líbal krk a ihned mi roztrhl ričko a sundal podprsenku.,,Zayne, já nechci!" zuřivě jsem zakřičela.,,To máš smůlu, prdelko. Já totiž chci a taky to dostanu." na mě Zayn promluvil. Sundal mi kraťásky i s tangama. Jednou rukou si mě přidržoval, abych neutekla a druhou si rozepínal kalhoty. Přes jeho černé boxerky jsem viděla jeho penis, jak mu roste a tvrdne. Sundal si je a hned to začalo. Rychle do mě přirážel a bylo mu jedno, jestli mě to bolí nebo ne. Hlavně, že si užíval.,,Zayne, přestaň! To bolí!" zakřičela jsem ukrutnou bolestí. On mě ignoroval a stále rychle do mě přirážel. Když jsem několikrát zakřičela bolestí, tak se začal zrychlovat a začalo to víc bolet. Potom se do mě udělal a svalil se na mě. Zayn byl velmi udýchaný a spocený, že když se zvedl jeho tričko, které měl při tom znásilňování, bylo celé zapocené a bylo vidět, jak moc je vypracovaný a jaké má tetování. Bylo to neskutečně sexy, ale stále jsem brečela kvůli tomu, co mi nejmilovanější osoba udělala. Bylo to velmi ponižující, jak jsem tam ležela úplně nahá a brečela.,,Obleč se!" zakřičel na mě. Já jsem se na něj vystrašeně koukla. Radši jsem to udělala, než aby mě ztrestal. Vzala jsem si svoje spodní prádlo a kraťásky a vyběhla po schodech do mého pokoje. Tam jsem si vzala červený kroptop. Neměl ramínka a tak jsem si sundala podprsenku a vzala jsrm si to. Bylo mi to iplé a tak byly moje bradavky velmi vidět.

Šla jsem zpátky dolů po schodech do obýváku kde jsem spatřila Louise.,,Á, maličká. Ahoj... Jak vidím, tak už vím, tak ti budu říkat. Bradavičko." nadrženým pohledem na mě promluvil.,,Ahoj... Jak se... Louisi." nachvilku jsem zapoměla jeho jméno. Najednou z kuchyně vyšrl Zayna držel v ruce dva čaje. Jeden pro Louise a jeden pro mě. Pro svůj šel zpět do kuchyně a potom zpět k nám dvoum.,,Tak Louisi, chceš si s ní zašukat?" zeptal se ho. Ja jsem se zděsila a bála se, co Louis ze sebe vypustí.,,Dneska ne Zayne. Sbalil jsem nějakou Crist Poon. Myslím, že to bude vztah. Tak s tímhle končím." prohládil Louis.,,Ale to je moje nejlepší kamarádka! Nech ji na pokoji!" zařvala jsem na něj. Zayn položil svůj hrnek s čajem a rychle ke mě šel. Já jsem couvala, ale nabourala jsem ke zdi a Zayn se na mě přimáčkl.,,Co si to celý den dovoluješ?! Ať je nebo není tvoje kamarádka, tak Louis s ní bude i tak chodit!" zařval na mě vysokým tónem.,,Omlouvám se." zašpitala jsem.,,Dobrý." pohladil mě i s úsměvem na tváři. Po tom co mě mě pohladil, měla jsrm nutkání ho rychle obejmout. Přimáčkla jsem se na něj, jako klíště. Zayn dal kolrm mého těla svoje ruce a položil na mou hlavu svojí hlavu.,,To bude dobrý. Já se taky omlouvám." a usmál se.,,Hey Zayne, co kdybych večer přišel i s Crist?" zeptal se Louis Zayna. Zayn zvedl hlavu a koukl se na mě. Já zakývala hlavou, jako že souhlasím.

Louis ihned odešel a rozloučil se s námi.

Hi guys!

Ano, já vím... Trošku drastický, ale věřte, že to bylo víc drastičtější než tohle. Za to poděkujte mému kamarádovi hejterovi Vořině (tak mu říkám a taky respektuje čí jsem fanynka a tak se neprosazuje přede mnou jako hejter)

Toť vše.

Víte, co máte dělat... Plus... Bych byla ráda, kdyby jste přeposílali svým kámoškám (případně kámošům) tenhle příběh. Ale jen pokud se jim tenhle styl líbí.

Barushka 

1231

Pan Nebezpečný ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat