Je jedenáct dopoledne a já teprv vstávám z postele. Protáhnu se. Vstanu z postele a jdu směrem k velkému oknu. Dívám se na zasněženou zahradu. Vždy jsem si přála do té velké zahrady vkročit. Chtěla jsem se projít mezi stromy a přičichnout si k rudým růžím. Chtěla jsem vylézt na ten domek na stromě, co tam má. Chtěla jsem si jen tak lehnout do trávy a koukat se, jak mraky plynou po obloze. Nic z toho jsem ale nemohla. Zayn mi ani nedovolil si odevřít okno.
Najednou jsem na svým bocích ucítila ledové dlaně. Na krku jsem ucítila Zaynovi něžné polibky. Naklonila jsem hlavu tak, aby mohl dále pokračovat.
Od doby, co jsem málem utekla s Crist, Zayn se ke mě chová něžněji. Nejspíše pochopil, že k němu něco cítím.
Své ruce obmotal kolem mého břicha, abych se netřásla zimou jako doposud. Společně jsme koukali na jeho zasněženou zahradu.,,Máš nádhernou zahradu." pochválila jsem jeho zahradu.,,Dík. Stejně ale na ni nesmíš ani vkročit." zašeptal mi do ucha. Pustil moje tělo a tiše odešel. Já jsem se na něj jen ohlídla. Vzpamatovala jsem se a šla si obléct něco na sebe. Ze skříně jsem vzala bílé šaty. Nejdřív než jsem si oblekla šaty, vytáhla jsem ze šublíku červené tanga a červenou podprsenku. Vlastně bylo jedno jaké spodní prádlo si vezmu. Přes šaty to nešlo vidět. Vše jsem si vzala na sebe a šla dolů.
V kuchyni už nový kuchař Johny vařil oběd.,,Co bude k obědu Johny?" mile jsem se zeptala.,,Sushi, milá Angel." odpověděl mi.,,Neříkrj mi Angel!" zařvala jsrm na kuchařě Johnyho.,,Je to zkratka pro jméno Angelika. Amy yo není." a otočil se na mě.,,Já vím. Ale Amy je zkratka pro mije TŘI jména a navíc mi tak vždy říkali rodiče. Nech to tak, jak to je." naštvaně jsem mu řekla.,, Jaké tři jména?" zeptal se mě.,,Angelika Maren Yougra" odpověděla jsem mu.,,Divná jména. Nepřemýšlela jsi na změně jména? Zkus se zeptat Zayna." navrhl mi.,,Jo přemýšlela jsem, ale Zayn mi ani nedovolí si odevřít okno, tak asi jet do města a tam si ho změnit by nešlo. Vlastně, kde je Zayn?" řekla jsem.,,Na zahradě." odpověděl.
Šla jsem se na něj kouknout. Seděl na lavičce a kouřil. Odvážila jsem se a vzala jsem si jeden z jeho kabátů a moje zimní boty a šla za nim.
Sedla jsem si vedle něj a Zayn se na mě otočil., Běž ihned do vily." odvrátil oči a dal si do pusy cigaretu.,,A proč tu nemůžu zůstat?" a pousmála jsem se. Zayn vydechl kouř z cigarety a položil ji do popelníku. Než stihl něco říct, hodila jsem mu do tváře sněhovou kouli. Usmála jsem se, když si oprašival sníh z jeho vlasů.,,Koleduješ si, Amy." a zasmál se. Já ho neposlechla a hodila po něm další sněhovou kouli.Oba dva jsme se zvedli a začali po sobě házet sněhové koule. Sundali jsme si kabáty a nastejně je odhodili do sněhu. Zayn si rychle udělal sněhovou kouli a já začala utíkat a Zayn mě s tou koulí pronásledovat. Hodně jsme se u toho zasmáli. Já se schovala za strom, aby mě nezasáhl. Když jsem vykoula hodil ji po mě. Já se uhla a Zayn trefil strom. Znova jsem utíkala, ale Zayn mě dohonil a svalil nás do sněhu. Zayn ležel pode mnou a to se mu nelíbilo a tak nás přetočil. Chvilku jsme se ještě smáli. Když jsme se dosmáli, minutu jsme se koukali do očí. Potom ke mě přiblížil rty, aby mě políbil. Neměl odvahu a tak jsem ho políbila první. Líbali jsme se velmi něžně, dokud na nás Johny nezavolal.,,Už je oběd!" zařval kuchař. Zayn se ze mě zvedl a nastavil mi ruku. Já se za ni chytila a Zayn mě vytáhl. Vzali jsme kabáty a šli do vily.
V jídelně jsme si sedli naproti sobě. Při jezení sushi jsme si povídali a usmívali se.,,Co kdyby jsme šli po obědě do kina a potom nakupovat?" zeptal se mě. Já na něj vykuleně koukla.,,Ale nesmíš mi zdrhnout." řekl.,,Díky, Zayne." a usmála jsem se. Zayn mi úsměv oplatil.
~12:55~
,,Amy, pojď už!" ze zdola na ně Zayn zařval. Já seběhla schody a vzala jsem si kabát, který mi podal.,,Kde si sehnal kabát pro mě?" zeptala jsem se Zayna.,,Je po mojí snoubence." odpověděl mi.
Vyšli jsme ze dveří a nasedli do jeho černého BMW. Jeli jsme směrem k bráně, která se před náma odevírala. Vyjeli jsme z jeho pozemku a jeli do města. Ohlédla jsem se. Nevěřila jsem, že jedu pryč z toho místa. Zayn chytl mou ruku a s úsměvem se na mě koukl.
Zastavili jsme na parkovišti před kinem. Zayn vystoupil a obešel auto. Odevřel mi dveře, abych vystoupila. Potom zavřel a zamkl auto a šli jsme spolu dovnitř kina. Uvnitř jsme si vybrali horor "Odebrat z přátel" a koupili jsme si sladký popcorn.
Když film začal opřela jsem se o jeho rameno. Zayn dal za mě ruku a víc si mě k sobě přimáčkl.
V polovině filmu jsem byla tak vystrašená, že jsme radši odešli.,,Omlouvám se." řekla jsrm.,,Z hororů má každá holka strach. Aspoň, že se dneska ke mě v noci nalepíš. Jdem na ty nákupy?" zrptal se mě.,,Jo jdrm." a jeli směrem k nákupnímu centru.
,,Tady máš moji kreditku, do sedmi se tady sejdeme, jo?" řekl Zayn.,,Okay, dík." a utrkla jsem mu.
Koupila jsem spoustu věcí pro mě a dvě věci Zaynovi k Vánocům a narozkám. Všimla jsem si, že je půl osmé a tak jsem ihned běžela dolů se Zaynovi omluvit. Rozeběhla jsem se a narazila do něj.,,Ty jsi mi chtěla zdrhnout?" naštvaně se mě zeptal. Než jsem mu stačila odpovědět, chytl mi pevně ruku a násilně mě odtáhl do auta. Do kufru hodil vše, co jsem koupila a nasedl do auta.
Rychle jsme jeli do jeho vily, aby ně nějak potrestal.,,Zayne, já ti nechtěla utéct!" ze strachu a se slzami jsem na něj zařvala.,,Tak proč jsi se dole neobjevila dřív?!" naštvaně zařval a zrychlil.,,Já jsem zapoměla kontrolovat čas. Promiň." odpověděla jsem mu.,,Opravdu?" uklidnil se. Já nemohla pod tím brekem nic říct. Zayn zpomalil.
Zastavili jsme před parkem.,,Kde to jsme?" zeptala jsem se ho, když jsme vystoupili.,,Pojď se mnou." a usmál se. Já jsem pochopila, že mi už nechce ublížit. Chvilku jsme se po parku procházeli a drželi se za ruce. Zastavili jsme před lavičkou, která byla pod lampou a políbili jsme se. Začalo sněžit a já se odlepila od jeho rtů.,,Sněží." zašeptala jsem a usmála jsem se. Zayn si mě přitáhl zpět ke svým rtům a pokračovali jsme v líbání.
Trochu romantika, co? Yay!
Pokud se vám to líbilo, bylo by hezké to označit a přidat si to do knihovny či do seznamu čtení.
Jestli tam mám chybu, omlouvám se za ni.
PS: Význam "Pan Nebezpečný" se za chvilku změní. Těšte se. :*
Barushka
Jo ještě... Připravuji nové příběhy.. Jeden z nich se jmenuje "Dark" a nevím jestli ho mám začít tenhle týden a nebo až dopíšu jeden z těchto příběhů. Poprosila bych, kdyby jste mi odpověděli v komentářích. Díky.
1186
ČTEŠ
Pan Nebezpečný ✔
FanfictionAngelice (Amy) je 16 let a žije v Los Angeles. Má tři kamarádky Crist, Lucy a Milli. Její rodiče jsou na ni přísní, protože chtějí aby z ní byla doktorka. Otec je u policie a matka je právnička. ... Ve škole se dost často objevuje záhadný černovlasý...