22.Bölüm "Bir şey öğrendim."

3.5K 134 12
                                    

Beni daha çok kendine bastırdı. Tek eli saçlarımda, diğer eli sırtımda geziniyordu. Dokunuşları çok nazikti.

"Yaptıklarımızı senden sakladığım için üzgünüm. Ben de acı çektim."

Doğru olanı yaptı. Birden bunları öğrenseydim, kahretsin. Birden öğrenmemem en iyisiydi ve o, en iyisini yaptı.

"Birden öğrenmemeliydim. Sen en doğrusunu yaptın, sevgilim."

Ellerini gevşetince başımı çektim ve ona baktım. O muhteşem yüze, kusursuz detaylarına. Sırıtan dudaklarına. Sırıtıyordu. Gözlerini utançla kaçırdı.

"Sevgilim."

Dudaklarını öptüm.

"Kaba olabilirim. Güçlü olabilirim. Ama senleyken, böyle değil."

Yanağımı okşadı ve gözlerini kapattı. Gülümsüyordu. Ben de öyle. Kollarımı beline sardım. Yüzünün her yerini öptüm ve siyah örtüyü üstümüze örtüp, ben de gözlerimi kapattım.

♀♥♀♥♀♥♀♥ 4 Saat Sonra ♀♥♀♥♀♥♀♥

Derin'den;

Yüzümde bir gıdıklanma ile uykumdan uyandım. Gözlerimi kırpıştırarak, görüntünün netleşmesini bekledim. Uzun beyaz saçları ve beyaz çıplak teniyle harika görünüyordu. Siyah ojeleri olan eli, yanağımı okşuyordu. Tırnakları uzun ve bakımlıydı. Bu hoşuma gidiyordu. Beyaz saçlarının arasından çıkan siyahlıkları gördüm. Kendi doğal saçı, siyahtı. Sırıttım. Dudaklarıma baktı.

"Hayırdır, açıkta bir şey mi gördün?"

Küçük bir kahkaha attım. Eh, şuan çıplak olduğu için evet.

"Rüya... doğal rengine dön."

Tek elimi saçlarından geçirdim. Yumuşaktı ve harika kokuyordu.

Yaklaşıp dudaklarımı öperek dilini dilime değdirdi. Bunu birden yapması tüylerimi diken diken yapmıştı. Dudaklarımı bırakıp, dudakları dudaklarımı okşarken tahrik olduğumu belli eden bir nefes verdim.
Dudakları dudaklarıma değerken konuştu. Gözleri hala dudaklarımdaydı ve eli yanağımı okşuyordu. Ben de onun dolgun ve seksi dudaklarına bakıyordum. Fısıldadım.

"Dibin gelmiş."

Bir süre gözlerime mal mal baktı.

"Ya ben sana bıyıklarını alma zamanı gelmiş diyor muyum?"

Elimi dudaklarımın üstüne götürdüm.
"Ney?"

Rüya'nın üstüne hızlıca çıkıp oturdum ve yanındaki masadan telefonumu alıp, dudaklarımın üstüne baktım. Ellerini belime koydu. Bir kıkırdama sesi gelince, telefonu ona doğrultup kısa bir video çektim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Entrika Kraliçesi (LGBT) [ Askıda ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin