BITKI ÇAYLARI/ GERÇEKTEN FAYDALI OLANLAR/ SAHTELERI

230 13 3
                                    

Evett en sevdiğim kısıma geldim. Işinize baya yarayacağını düşünüyorum.
Şimdi gelelim şu bitki çaylarına...
Her gördüğünüze benim gibi sakın inanmayın. Ama ben dersimi aldım paramı boktan şeylere harcadım. Teşekkürler evren.
Her neyse. Ilk olarak çok bahsedilenlerden gidelimm. Hiçbiri bir boka yaramıyor. Kayısı çayı evet baya iyi ama düzenli kullanımı sonucu. Ama aşırısı da bağırsak tembelliği yapar.
Biberiye otu denedim. Internette yazanların hiçbiri doğru değil. Kesinlikle bir faydası yok. Gidin çimenleri felan yiyin daha çok faydası olur eminim.
Ve geliyorum en etkilisine.
Umarım bana birgün teşekkür edersiniz
EN SEVDIĞIM AÇLIK OTUUU!
bu ot mükemmel bir şey
Adını duymamışsınızdır çünkü genelde faydalı şeyler az konuşulur.

Ama bu otu kimler tüketmeli, niçin tüketmeli, nasıl tüketilmeli?

Bu bitki çayını bağırsak tembelliği yaşayanlar, metabolizması yavaş olanlar tüketebilir. Eğer bu konuda bi sorununuz yoksa tüketmeniz gereksiz olur hatta bağırsaklarınızı tembelleştirebilir.
Kısacası bu ot için doğal mushil diyebiliriz
Bağırsakları çalıştırır, kolaylaştırır. Ama fazla kullanımı bağırsak tembelliği yapar. Sakın ama sakın fazla kullanmayın! Yoksa hayatınız boyunca haftada sadece bir iki kez lavaboya çıkabilirsiniz.

Evett hazırlaması ise şöyle;
Kendisi kurutulmuş taze fasulyeye benzer. Yaprağa benzer. 10 adeti bir bardağa koyuyoruz ve üstüne sıcak su ekleyip üstünü bir bardak altlıgıyla kapatıyoruz ve demlenmesini bekliyoruz. Yaklaşık bir 5-10 dakika.
Uyumadan önce içebilirsiniz 🌷
Ama haftada bir defadan fazla içmeyin, ciddiyim vücudunuzun içine edebilirsiniz. Unutmayın her şeyin fazlası zarardır.

ZAYIFLAMA YOLLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin