Selam! Tamam dediğim adımlarla zayıflayamadıysanız hala, pes etmeyin. Çünkü sizin için daha hızlı yağ yaktıracak birkaç hareket buldum.
Bakın bir iki defa yapıp neden zayıflamadım demeyin. Düzenli bi şekilde uygulamalısınız. Siz spor yaptığında yağlarınız parçalanır. Bu yüzden bol bol hareket edin. Hem eylemlerinizin sebebini bilirseniz bu sizi motive edecektir.
Her hareketi günde 30 defa yaparsanız bi süre sonra kilo yaktığınızı ve etinizin sıkılaştığını farkedeceksinizdir.
Hareketleri acele ederek yapmayın daha yavaş bi şekilde yapmanız daha etkili olucaktır. Zaten yanma hissi yağlarınızı yaktığınız için oluşucaktır. Bu arada yavaşlıktan kastım her harekette ara vermeniz değil. Mesela bacaklarınızı yukarı kalıyorsunuz dizlerinizi bükmeden yavaşça kaldırıp yavaşça indirin. Yanma hissediyorsanız doğru yapıyorsunuz demektir.
Karnınızdaki fazlalığı 2. Fotoğraftaki hareketler ile yakabilirsiniz.(Bu arada masaj da yağınızı dağıttığı için daha kolay kilo vermenizi sağlıyor. Zeytinyağı veya bebe yağı ile yapabilirsinizzz. Ardından isterseniz strece de sarabilirsiniz 💕)
Unutmayın kısa bi sürede kilo vermeniz metabolizmanıza bağlıdır. Hemen kilo veremiyosanız pes etmeyinn.
Zaten zayıfladıktan sonra metabolizmanız otomatikmen hızlanır.