Chapter 23-

10K 377 133
                                    

חופש סוכות שמח ושבוע טוב שיהיה לנו!

~~~~

פ

רק 23-

"אני אוהבת אותך מהשנייה בה נכנסת למסעדה שעבדתי בה" היא אמרה גורמת לעיניי להיפקח בהפתעה. "אני הולך לעשות משהו ולא לשאול אותך מובן?" שאלתי בציניות והיא הנהנה. מבלי לחכות שנייה ישר לאחר הנהונה נישקתי אותה. היא הופתעה אך הבינה מה קורה ולא עצרה את הנשיקה. "אני כל כך מצטער שרלוט" אמרתי לה בין הנשיקה. "אני מצטער שרלוט" המשכתי להשחיל באמצע. "שרלוט" אמרתי מתנתק. "מה?" היא שאלה רוצה עוד. "אני מצטער" אמרתי לה. "אני סולחת לך בתנאי אחד" היא אמרה לי. "כל תנאי שרק תציבי" אמרתי. "תנשק אותי ותבטיח שלעולם לא תעזוב" היא אמרה וחיוכי התפשט במהירות על פני. נישקתי אותה כל כך חזק. "אני מבטיח שבחיים אני לא יעזוב אותך! בחיים!!" צעקתי והיא סתמה את פי עם ידה. "עוד יחשבו שאתה משוגע" היא אמרה. "אני באמת משוגע שרלוט. משוגע בגללך" אמרתי לה והיא נשקה לשפתיי. "אתה המשוגע שלי" היא לחשה לי באוזן. "שרלוט את כל כך לא עשית את זה עכשיו" אמרתי לה. "עשיתי משהו לא טוב?" מבט דואג התפשט על פניה. "ועוד איך! את מחרמנת אותי בבית חולים!" אמרתי לה והיא הפכה לאדומה תוך שניות. "דוחה אחד!" אמרה לי דוחפת אותי ממנה. "זה לא אשמתי אני גבר עם יצרים!" אמרתי צוחק מההשפעה של משפטי עליה. "כבוד של אישה לפני רצון של גבר!" אמרה לי. "אל תלחשי לי באוזן דברים בצורה סקסית ואני אדע להשתלט על עצמי" אמרתי לה והיא סטרה לי קלות. "אני חושב ששכחת מי אני" אמרתי לה. "תזכיר לי" ביקשה. "אני אחד מהאנשים המסוכנים בעולם, ראש המאפיה ומנהל השוק האפור!" אמרתי לה והיא נרתעה מעט. "פאק, אני לא יעשה לך כלום! אני אוהב אותך יותר מידי!!" אמרתי. "מבטיח?" היא שאלה. "מבטיח, השתניתי שרלוט אני כל כך מצטער על מה שעשיתי לך!" אמרתי לה. "סלחתי לך כבר" היא אמרה לי. "אני עדיין מרגיש חרא על זה" אמרתי לה והיא נישקה אותי.

עבר שבוע והיום משחררים את שרלוט. היו לנו וויכוחים בשבוע הזה אבל תמיד חזרנו להתנשק. אני מכור לשפתיים שלה ואני לא מפסיק להצטער על כל מה שעשיתי לה.

"זהו את משוחררת בייב" אמרתי לה והיא הופתעה מהכינוי. "לאן הולכים?" היא שאלה אותי. "אני חושב שאלי" אמרתי לה והיא הנהנה מאשרת. נסענו מהבית חולים ישר לאחוזה שלי. "וואו" היא פערה את פיה. "אוהבת?" שאלתי אותה. "זה ענקי!" אמרה מביטה בי. "כמו הזין שלי" אמרתי לה והיא נהפכה לעגבנייה. (=זה הדבר הכי מזעזע שאי פעם כתבתי אבל תבינו אותי השעה עכשיו 1:44 בלילה וזה ממש לא השעות שלי). "לפעמים אתה יכול להיות כל כך דוחה!" צעקה עלי. "אבל את עדיין תאהבי אותי" קרצתי לה והיא גלגלה עיניים. באמת הגזמתי קצת. מכיוון שהבגדים שלה עדיין במקום בו התגוררה במשך החודשים הקרובים אז היא נכנסה להתקלח ולבשה את הבגדים שלי. "אתה בוהה" היא אמרה. "את יפה ואת שלי למה שאני לא אבהה?!" שאלתי והיא צחקה. "כי זה לא מכבד" אמרה לי. "את לא רוצה שאני אסתכל עלייך?" שאלתי אותה. "אני רוצה" היא אמרה לי. "אבל יש משהו שאני רוצה יותר" אמרה שוב. "כל מה שתבקשי תקבלי" אמרתי לה. "אותך" היא אמרה. "באיזה מובן?" שאלתי אותה. יש הרבה מובנים ללרצות אותי.. "לא ככה!!!" צעקה זורקת עלי כרית שהייתה על המיטה. "אז איך? שאני יזכיר לך עוד פעם שאני גבר?" שאלתי. "התכוונתי שאני רוצה אותך שלי" היא אמרה קצת מובכת. נשקתי לשפתיה ברכות מתמכר לטעם שלה. "קיבלת" אמרתי לה והיא חייכה בניצחון.

ערב כבר והחלטתי לפנק אותנו בארוחת ערב. הכנתי פסטה עם רוטב עגבניות ושמנת ויין משובח. "בייב האוכל מוכן" קראתי לה והיא הגיעה לשולחן. "וואו זה מהמם" היא אמרה. "באמת?" שאלתי. "באמת, באמת" היא אמרה והתיישבה מחכה שאגיע. התיישבתי גם על השולחן והתחלנו לאכול. "טעים לך?" שאלתי אותה. "אתה בשלן אדיר!!" החמיאה לי. "תודה" אמרתי לה. הספקנו לדבר קצת ולצחוק עד שסיימנו לאכול ופיניתי את הקערות. "אני רוצה לפנות לבד!" היא התעקשה. "זה ארוחה שהכנתי לכבודך את לא מפנה כלום!" אמרתי לה והיא התייאשה.

נכנסתי לחדרי כשהיא איתי. כבר ישנו פעם אחת יחד. ובבוקר שאחרי אלכס ראה אותנו והיה בטוח ששכבנו. אמרתי לו שאני לא ישכב איתה והייתי בטוח שאני לא יכול להתאהב בה כי היא לא הטעם שלי. ותראו איפה אנחנו היום. אני מת לעשות איתה אהבה ולהראות לה כמה היא עושה לי את זה.

נשכבתי במיטתי מחכה לה. "את מתכוונת להגיע?" שאלתי אותה אחרי שראיתי אותה עומדת מולי ומתלבטת מה לעשות. "אתה רוצה שאני אגיע?" היא שאלה בחשש. ברצינות?? "יותר מרוצה" אמרתי לה ומשכתי אותה אל המיטה מנשק אותה בלי סוף. התחלתי לנשק את תנוך אוזנה והיא פלטה אנחות שרק חירמנו אותי יותר. "את חייבת להפסיק לעשות את זה" אמרתי לה מעורפל. "לעשות את מה?" שאלה בתמימות. "לגנוח לידי. אני לא אשתלט על עצמי" אמרתי לה והיא גלגלה עיניים. המשכתי לנשק אותה כשהיא מתחתי. משפתיה עברתי ללסת שלה משאיר שם נשיקות רטובות ומהלסת הישר אל הצוואר מוצץ אותו בחוזקה ומסמן אותה. "את כל כך שלי" מלמלתי באופוריה ממנה. "רק שלך" מלמלה גם היא. נישקתי אותה בשפתיה והנשיקה הפכה לסוערת כאשר היא נתנה לי אישור להכניס את לשוני. מבלי שחשבתי יותר מידי ידי עברו לחולצתה והתחילו להוריד אותה ממנה באיטיות. "אית'ן" היא מלמלה. "מה?" שאלתי עוצר את הנשיקה בחוסר רצון. "אני עדיין לא-" קטעתי אותה. "זה בסדר" אמרתי לה. "זה לא שאני לא-" קטעתי שוב. "זה באמת בסדר את לא צריכה להסביר לי" אמרתי לה וראיתי את חיוכה מבצבץ לו. "אני רוצה אבל" היא אמרה. "אז תסבירי" אמרתי לה לא מבין. "זה פשוט שאני עדיין בתולה" היא אמרה מפתיעה אותי. "באמת??" שאלתי מאושר. "כן, אתה בסדר עם זה?" שאלה חוששת. "אני יותר מבסדר!" צעקתי בשמחה. "אני אחכה לך עד שתרגישי מוכנה ואז יעשה לך לילה מהסרטים דרלינג!" אמרתי לה והיא צחקה. נסחפתי יחד עם הצחוק שלה מנשק אותה נשיקה קטנה ונשכב לצידה. כיביתי את מנורת הלילה בחדרי מחבק אותה לחיקי ומנשק. "אני מצטער על הכל בייב, מבטיח לתקן הכל!" אמרתי לה והיא נצמדה אלי עם גבה יותר.

~~~~
א

שמח לדעת מה אתם חושבים על הסיפור בתגובות! אוהבת מלא והמשך יום מדהים לכולם💖💖💖

WANTS HIMWhere stories live. Discover now