Media=Barış Sancar Sabah uyandigimda kendi yatagimda olmadığımı farkettim.Yatagimdan kalktim ve aşağı indim.Asagidan güzel kokular geliyordu.Ben şok Uzay mi kahvaltı hazırlıyor ama tabiki yanildimda bu çocuk kim?? Kim olduğunu bilmiyorum ama çok taş suna bak meteor resmen .Kalbim eriyicekken çocuk beni fark etti. " Aa selam . Adın Dolunay değil mi ?" " Evet peki sen kimsin ??" " Aa ozur dilerim bende Barış Uzay'ın abisiyim .eğitim için İzmir deydim yeni geldim." " Uzayin abisi mi varmış vayy neyse onun gibi kaba birisine benzemiyorsun belki de Uzay evlatliktir" Barış bir kahkaha patlattı." İlk kez bir kızdan böyle bir şey duyuyorum genelde kızlar Uzay'ın-" " Neyse bu ayrıntıyı geçelim Uzay nerede !" " Dün gece sızmış yatiyo salonda" "Tamam" niye içmiş ki bu şimdi??
. . . .
Barış kahvaltıyı hazırlarken bende sofrayı kuruyodum Barış işini bitirdikten sonra Uzayı uyandırmaya gitti . Hep beraber sofraya oturup kahvaltiya başladık. " Dolunay sen hala sap misin ?" "Sa-" " Hayır değil biz Dolunay'la sevgiliyiz ." Ben şok olmuş bi şekilde Barisa bakiyoken Uzay da Barisa sinirli bir bakış attı . " İki dakikadır tanisiyosunuz nasıl sevgili oldunuz ?" " Biz önceden beri tanışıyoruz .ne yoksa sen Dolunay i mi kiskaniyosun ?" " Saçma sapan konuşma ne alakası var?" " Ne biliyim bu kadar sorguladigina gore " " Tamam kesin " Uzay bana kaçamak bir bakış atti .Uzay niye hala sinirli anlamadım ama neyse.
. . . .
Kahvaltı bittikten sonra baris beni arabayla eve goturuyodu . " Niye sevgiliyiz diye yalan attın ?" " Seni orada ezmesine izin veremezdim ve biraz kiskanmasini sağladım ki kiskandi " " ne sacmaliyorsun Uzay beni niye kiskansin alev var." " Ve sende onu kiskaniyosun ikiniz de birbirinizi seviyorsunuz ." " Saçmalık" " şimdilik öyle olsun "
Dün akşam Barış' tan
Aksam Uzayı aradım geldiğimi haber vermek için telefonu açtığında " Alo" " Uzay ben İstanbul dayım" " Ee napiyim" " Sen içki mi ictin?" "Evet ne olmuş ?" " Nerdesin" " sürekli gittiğimiz barda " Uzay fazla canı sıkkın olmassa içki içmez acaba bu sefer ne oldu? Bara gittiğimde Uzay'ın yanına gittim hemen" noldu sana " " bende bilmiyorum" " Ne?" " Dolunay , Dolunay la tanistigimdan beri garip hissediyorum. Onu gordugumde garip hissediyorum kendimi. Bugün mesela Egemen ona zara vereceğini söylediğinde ne yapicagimi şaşırdım oysa ben birisi bunu aleve yapsalar bunu daha sakin olurum ama dün çok farklıydı." " Vayy yılların playboyu aşık olmuş ha kız nerede?" " Sacmalama ne aşık olması kız bizim evde kucagimda uyudu bide ailesi endişe etmesin diye eve goturdum annesine de mesaj attım ." "Yani düşünceli aşığım diyosun" " bir koyucam yuzune aşık olacaksın ." " Tamam tamam " şarkının sesi kulaklarimi tirmaliyordu . Uzay da zaten sizmisti . Onu da alıp eve gittim.Bugün
Eve geldiğimde odaya çıktım kapim çalındı " Gir " içeri Eren girdi özlemişim keratayi " Dün kimleydin Abla ?" Yani bu sorulacak soru mu insan nasılsın ablacim? Bugün çok güzelsin falan der. Ben nedicem şimdi buna " arkadasimdaydim" " emin misin?" "Yok emin değilim belki amcamda kalmış ta olabilirim allahım ya Allah sizi bana seçerek mi veriyo?" " Tamam Abla ya sorun yok" her zamanki gibi zeytinyağı gibi uste çıkmayı başardım."
. . . .
Aksam barış beni arayıp bara gideceklerini söyledi bende tamam dedim yoksa Uzay sevgili olmadigimizi anlar.Siyah dizimin bir karış üzerinde dantelli mini elbise mi giyindim.saclarimi da maşa yaptım .
. . . .
Barış beni kapının onunde telefon oynayarak bekliyordu . Bir anda beni gördü ve siritti . " Harika olmuşsun tam Uzay'ın seni kiskanacagi bir şekilde giyinmissin " ona gözlerimi devirip " Saçmalık" dedim . " Neyse buyrun prenses " diyip kapiyi açtı . " Sizin hala üvey olup olmadiginizdan supheliyim. " O da gülüp sürücü koltuğuna oturdu. " Sana birşey dicem Dolunay " " söyle " " Uzay sana da garip davranıyor mu ?" " Bir anda sinirlenip bir anda seviniyo ve eskiyi unutuyor ama heralde unutmak istedigindendir belki." " Onun için endiselendimde neyse doğru söylüyorsun dur"
. . . .
Bara geldiğimizde bazıları bana bakiyor diyemiycem çünkü bacaklarima bakıyorlar .Barışta bunu anlayınca beni sıkıca sardı ve hepsine korkunç bakışlar attı. Bu çocuk çok şeker ve tam Zeynep lik keşke Zeynep yanımda olsa ( kendisi ailesi yüzünden yurtdışına cikmak zorunda kaldı ve biz üç dosttuk taki Zeynep gidene kadar neyse aglicam şimdi) anlık bir cesaretle Barisa " senin sevgilin var mı ?" " Hayır noldu ki ?" " Hiccc" " sen bisey karistiriyosun ama neyse " Uzay'ın yanına geldiğimizde içtiği çok belliydi çünkü etrafa dalgın dalgın bakıyordu." Selam kardeşim" " Bilerek mi yapıyorsun?" " Neyi?" " Yok birşey" ben orada kikirdarken Barış' ta bana katıldı. Bizde bir yere Oturdugumuzda Uzay'ın gözleri bacaklarıma takıldı . Bana baktığında gözlerimi kacirdim . " Gençler ben geliyorum şimdi" " Tamam" Uzay " O elbise ne öyle lan ! Barda bir sürü abaza var Bilerek mi yapıyorsun?" " Sen niye ka-" " Güzellik teksin heralde?" " Ha-" " Tek değil ben varım" Uzay bunu söyledikten sonra çocuk ona döndü . " Sevgilin mi?" " Ha-" " Evet sevgilisiyim." Çocuk Uzay'ın dediğinden sonra gitti . " Niye karistin ?" " Çünkü....sen benim abimin emanetisin ." Dedi . Ondan sonra da barış geldi zaten " Sevgiline yavsiyorlar sen siciyosun " " kim lan o şerefsiz,ayrica sicmadan önce bana bildirim olarak gelmiyor herhalde ayrıca yanında sen varsın diye gittik heralde " " Hallettim ben zaten" içki söylediklerinde onlar içiyor diye bende eşlik ettim. Bir sure sonra basım dönmeye başladı. " Gençler benim acil çıkmam gerek,uzay Dolunay sana emanet " " gorusuruz barış sevgilim"barış uzaklaştıktan sonra " Nereye hik! Gitti" "birileri içkiyi abartti galiba " "ben mi hik! Yo yoooo" " Hadi cikalim kalk " " Niye daha yeni başladık çok ayip sana yakışıyor mu hiç ?" "Ne sacmaliyorsun" "ha?" " Senle ugrasirdim ama Alev in yanına gidicem hadi" " işi pisircem diyosun yani" bunu söyledikten sonra kahkaha atmaya başladım " sen iyice manyadin kalk gidiyoruz" diyip kolumdan çekiştirmeye başladı. " Yaaa bırak beni!" " Kime diyorum?" "Sen hiç susmazmisin " " Hayır"bir sure bana baktıktan sonra beni duvara yapistirip dudağımi dudağıyla kapattı ben içkinin etkisinden cikamadigim için ona karşılık vermeye çalıştım ama sadece çalıştım çünkü ilk opucugumdu . Dudağını yavaşça araladi ve benden uzaklaştı. " Ne yapıyorsun bana ?" " Ha?" Beni yine eskisi gibi tutup arabaya bindirdi. Eve dönerken ikimizde çok sessizdik sessizliği bozan evimin önünde durmamizdi . " İyi hik! geceler " " Sanada " kapiyi kapatıp binaya doğru yürümeye başladım . Binaya girdim evin kapısının önünde sessizce kapiyi açmaya başladım . Kapiyi kapatıp eve girdim . Hemen odama koşup kapiyi kapattim . Çok uykum vardı ve ben hemen uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Kal
Teen FictionBelkide birbirlerinin hayatlarını değiştirecekler onlarınki yeniden doğuş hikayesiydi ama mutlu bitmiyecekti belkide bunu zaman gösterecekti