Unut Diye

28 3 0
                                    

Media= Dolunayın kombini
Sabah güneşin yüzüme vurmasıyla uyandım .Annemle babam kahvaltiya gitti ve büyük ihtimal gece gelirler ve bizde bugün kızlar ,Eren ,Reyna, ve Uzay'ın kız kardeşi ve arkadaşlariyla akşam barda buluşcaz .
. . . .

Aşağı inip iki bucurun uyanık olup olmadığına baktım ve ikisi de uyuyodu.
" HADİ UYANİN KAHVALTİ EDİN AKSAM İCİN HAZİRLANCAZ!!"

" DUYMUYONUZ MU???"

" LAN BAGİRTMAYİN BENİ!!"

" NUTELLA KAPAGİ Mİ ACİGİM UYANMANİZ İÇİN"

" TAMAM  NE BAGİRİYOSUN GELİYORUZ"eren bana böğürdükten sonra kahvaltı sofrasını hazırladım.

. . . .

" HADİ ZİKKİMLANMANİZ BİTTİYSE HAZİRLANİN"

" Tamam ben çıktım."

. . . .

Eren on saattir bize bağırıyor . Sonunda hazirlanmayi bitirip aşağı indim.
" Ne bağırıyorsun?"

" Bir hazırlanamadınız"

" Bende hazırım "

" REYNA SEN BENİ DELİRTMEK Mİ İSTİYORSUN LAN O NE BİSEY GİYMEMİSSİN Kİ ... BİDE O SEBEK ORDA CİK DEGİSTİR ŞU KİLİGİNİ "

" Ne sacmaliyorsun kısa değil ki ! Dolunay bisey sole suna"

" Doğru kısa değil çünkü hiçbirşey yok ki ustunde hadi hadi değiştir ustunu"

" Eren Tamam vaktimiz yok değiştiremez çıkalım"

" Yanimdan ayrilmiyosun o çocuk sana bakarsa da dalarim "

" Ya cocugun ne suçu var ya tatlis tatlis davranıyor"bunlar birbirlerinden hoşlanıyor kesin ya da etkileniyolar...

" Sen beni katil yapmak istiyorsun dime?"

. . . .

Sonunda çıkmayı başarmış bara gelmistik . İçeri girdiğimizde Uzayı gormemle oraya yoneldim sesi kulağıma gelince sirittim
" Bak yağmur hiç bir erkeğe yaklasmiyosun gebertirim o çocuğa değişik fanteziler uygularim ve erenden de uzak dur !"

" Niye ya çocuk çok tatlı "

" O tatlıyı yedirttirtme bana"

" Off of abi ya"

" Selam "

" Selam "herkes selamlastiktan sonra oturdu .

" Selam şeker kız "diyip yanağını sıktı Eymen Reyna nin. Reyna da selam verip gülünce .Eren kopurdu tam konusucakken araya girip .
" Ee yağmur ne yapıyorsun?" Dememle eren yumuşayıp bize döndü .zaferle sirittim . Hem birbirleriyle kavga ediyorlar hemde birbirlerini seviyorlar şunlara bak alik alik birbirlerine bakıyorlar .

" Hicc siz gelmeden önce abimin sikicı nasihatlarini dinliyodum ."

" Duydum"

" Sen beni dinleme gor sikiciyi "

" Reynayla aynı durumdayım desene erenin gazabına uğradı gelirken " biz gulusurkrn Damla ve Zeynep dans pistine gitti . Mete ve ateşte yeni içki almaya gitti. Bunların hepsi ayyas mubarek .

" Ben hava almaya gidiyorum "

" Bu kıyafetle hiç bi yere gidemezsin "

" Niye yaa!"

" Kızı rahat bırak sana istediği yere gider"

" Tövbe yarabbim Allah sizi bana seçerek mi veriyor gidemez diyorum ."

" Reyna takma şunu git sen " Reyna tozdugunda eren kopurdu ve atışmaya başladılar .Bende Uzay'ın sigara içtiği yere gittim.

Eren

Ayağı kalkıp reynayi almaya gidiyodum ki
" Bırak sana kızı güzel bir hayat yasasin "

" Korkuyorum anlamiyomusun onun başka erkeklerle gormeye korkuyorum . Eymene hislerini açacağı için korkuyorum onu kaybetmekten korkuyorum"Elimi tutup

" Ben babamın zoruyla evlendirilmeye çalıştım ve bu yüzden yurtdışına gitmek zorunda kaldım. Çünkü bir çocukla beraber dim sevmiyodum ama arkadasimdi ve en sevmedigim şey bir erkeğin kıza emretmesi Tamam karış kıyafetlerine ama erkek arkadaşlarına karışma" duyduklarıma sasirirken aramızda kısa bir mesafe vardı . Dudagina gözlerim kayinca o da benimkine baktı bir anlık cesaretle dudagimla dudagini birlestirdim bu fazla uzun sürmedi çünkü herkes bir tarafa toplanmış bağıran Mete nin çocuğu dovusunu izliyordu oraya yönelince yağmurda yanımda geliyordu . Niye bu kadar yakın olmak istedim ki...

Dolunay
Uzayin yanına gidince sigarasını yeniliyordu .
" Noldu niye geldin? Bisey mi oldu?"

" Yooo içerde atisiyolardi bende sikildim dışarı geldim ." Sigarasını içmeye devam etti.

" İçme şunu "duvara yaslanip konusmustum bana yaklaşıp

" Birşey mi oldu iyi misin hasta mı oldun boğazın mi rahatsız oldu ?"

" Tövbe ya yok bisey kokusu rahatsız ve olcen hastalıktan salak"sadece siritti

" Niye bizi buraya getirdin ve bana bunları yapıyorsun"

" Unut diye " dedi ve dudagima yaklasmaya başladı.Ama bir gurultuyle Uzay arkasını dönüp hızlıca yürümeye başladı bende peşine takıldım.
Unut diye...
. . . .
Opuldunuzzz😘😘
BYYYY😉

Benimle KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin