Yağmur

16 2 0
                                    

Media=yağmur

Doktor gittikten sonra herkes odaya dolaşmaya başladı.iceri giren bir kisi dikkatimi çekti Zeynep gelmiş.Allahimmm!gözleri kıpkırmızıydi.
" Zeynep"

" Dolunay.İyi misin?"

" İyiyim bidaha gitmicek misin ?"

" Gitmicem bidaha asla sizi birakmam"

"Çok duygusal konusmanizi yaptıysanız bi kenara çekil ."

" Bu kim ya?"

" Adı Uzay bende arkadasiyim  napicaksin?"

" Allahım ya ikisinde beyni yok yardım et şunlara "

" Benle düzgün konuş"

" Kimsin ki sen ?"

" Allahım cattik ya! "

Uzay la aynı anda birbirimize baktık çünkü tanistigimiz ilk gün aynı konuşmayı biz yapmıştık .

" Tamam bırak yeter ufaklık uzulur şimdi"

" Bak ufaklık diyor sen kimsin de benim arkadaşıma ufaklık diyosun sensin ufaklık"diyip araya girdi Damla.

" Lan kızın başını ağrıtmaya mi geldiniz? Bir susun"

" Aynen sabahtan beri birbirinizin kimliğini sorguluyorsunuz"

" Bana gönderme mi yapıyorsun?"

" Evet"

" Ya-"

" Tamam bu kavga çok uzucak ben hemen bu yakışıklı nin kim oldugunu tanitiyim çünkü kız sabahtan beri bu yakışıklı kim diyor be-"

" Sana oradan bir cakicam gorcen ozaman yakisiklisi"

" Neyse dolunaycigim bu gevezeyi takma hep lafta" Uzay bir sabir çekip dalicakken barış onu tuttu.

" Ben Eymen bizim grup arasında en yakışıklı benim zaten gorcegin gibi soylememe bile gerek yok "

" Bu çocuk canına susamış"

" Hakikaten ben susadim su var mi burada?"

" ağzına isiyim istersen"

" Yok aman senin cisine kalmadim"Reyna  Eymen' i gülerek izliyordu.Sunlari sevgili yapiyim ben bi ara ama eren duyarsa biterler çünkü eren efendi kızı erkeklerin yanına yaklastirmiyordu ve şuan Reyna ya pis pis bakıyor.

" Tamam git aşağıdan iç hadi"demistim.

"Oo sert ciktin ama "eren Reyna ya yaklaşıp kolunu omzuna attı.

" Dolunaycigim bu kiz arkadaşlarımiz kim?"

"Zeynep benim yakın arkadaşım ama şehir disindaydi ,Damla da çok yakın arkadaşım o zaten bizim okulda Reynada kardeşim."hepsiyle sıra sira tanışan Eymen Reyna ya sarilicakken
" Bende eren reynanin abisiyim "herkes kikirdarken Eymen

" Ayol kıskanma yemem kardeşini ilk goruste aşk mı olur?"

" Sonra olabilirsin yani?"

" Burası söz dinler mi?" Diyip kalbini gosterdi Eymen Reyna kikirdarken eren kopuruyordu.

"Senin ben e-"

" Neyse bence bugün herkes dinlensin yarın hep beraber lunaparka gidelim"

" Dolunay çocuk musun sacmalama kafeye falan gidelim "

" Niye gidelim bence"

" Bence de"

" Siz iki bucur karismasaniz olmuyor zaten"

" Aynı yastayiz aptal mısın sen ? Sanane ayrıca"

" Ayn sanane"

" Tencere kapağını bulmuş "

" O tencere senin g-"

" Çok eksin dolusunuz ama benim taburcu olmam lazım gotum uyustu çünkü birisi benim çıkışımi alsın "eren ve Uzay dışarı çıkıp kapıyı kapattılar.

. . . .

İçeri girdiklerinde Uzay yanında bir kızla birlikte geldiler kız uzaya vatoz gibi yapismisti.

" Yağmur!"diyip kıza sarıldı .herkesle tanıştıktan sonra bana geldi .

" Ben yağmur çok geçmiş olsun ben Uzay'ın kardesiyim."bunu duymamla rahatladim.

" Mereba bende Dolunay gicigin arkadaşı gibi biseyim"yağmur anlamaz bakışlarla bana bakıyordu.

" Dolunayy!"

"Ne?"

" Tamam susun şimdi herkes eve bende dolunaya yardım edeyim " dedi Zeynep.

Herkes çıktı bende ayaklanmaya başladım.
"Hepsi birbirinden gıcık anlamadım"

-------
Bölümler geç gelebilir çünkü okul başladı ve teoga hazirlaniyorum😉😉
İyi günler herkese 😘😍

Benimle KalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin