Ben Melis kitabim ask , heyecan , gerilim, en cokta arkadaslik icericek. Oyuncularin bir kismi arkadaslarimin istedikleri unlulerdir.
Su Ataman = Miranda Kerr
Arya Yildiz= Iga Wysocka
Kıvanç Berker = Andrey Stan
Berk Koc = Vini Uehara
Canan Soyak = Anne Hathaway
Albert Williams = Robert Pattinson
Ben Su 22 yasindayim. En yakin arkadasim Arya onu cok seviyorum bugune kadar hic sevgilim olmadi istemedigim icin dersler yuzunden de diyebilirim.
Ben Arya 22 yasindayim. Benim en yakin arkadasim Su onu kiz kardesim gibi seviyorum . Cok saf ve temiz kalpli bir kizdir. Benim daha once 1 sevgilim oldu oda kisa surdu cocuk inekti surekli ders calisirdi neyse kendim diye soylemiyorum cok guzelim.
Ben Kıvanç 22 yasindayim . Benimde en yakin arkadasim Berk onunla cocukluktan beri arkadasiz . Bugune kadar sadece en sevdigim kiz arkadasim Canan ' di bizim iliskimiz Canan 'in kiskancligi ve benim maddi durumum kotu oldugu icin bitti.
Ben Berk 22 yasindayim . En yakin arkadasim Kivanc o soylemistir gerci cocukluktan beri arkadas oldugumuzu o benim icin kardes diyebilirim. Benim de sevgilim cok oldu . Bende benim diger kizlardan farkli ve ozel bir kiz istiyorum.
Ben Canan 22 yasindayim. Kivanc ' in eski sevgilisiyim. Onu hala seviyorum . Bizim iliskimiz benim kiskancligim yuzunden bitti.
Ben Albert . 23 yasindayim . İngiltere ' de dogdum 3 dil biliyorum.