O Aradi

50 4 0
                                    

Nerden buldun numarami ?

Okula telefon numarani vermişsin. Bende numarani aldim aradim.

Peki neden aradin sevgilin kizmaz mi ?

Seni neden aradim cunku geldiginden beri dikkatimi cekiyosun ve o kiz benim eski sevgilim . Ve benim dikkatimi kolay kolay bir kiz cekemez.

Diyosun ?
Ama bana oyle demediler o senin su anki sevgilinmis.

Sevgili oldugumuzu Cananin arkadaslari soyluyor .

Neyse ya adini hala ogrenmedim.

Kivanç. Peki seninki ?

Su . Ya benin kapatmam lazim yarin okulda gorusuruz.

Gorusuruz.

******
Simdi Arya sorucak kesin kiminle konusuyosun diye 1- 2- 3

Kiminle konustun Su. Ben demedim mi ?

Kivanç ' la konustum Arya simdi sorucaksin Kivanc kim diye sen sormadan ben soyliyim. Hani o yanina gidip geri dondugum cocuk.

Ooo yeni bir ask mi basliyor yoksa

He Arya he yeni ask basliyor Allahim ya daha dur bismillah.

Niye aramis ? Ne icin ? Neden ?

Yavas Arya teker teker cevapliyorum . Gerci sorularin hepsinin cevabi ayni. Simdi onun dikkatini cekmisim . Ve bir insan onun dikkatini kolay kolay cekemezmis de felan filan iste ya
Benim numarami da okuldan bulmus . Ve o kiz onun eski sevgilisiymis. Kizin adi da Cananmis.

Simdi sen onun dikkatinimi cektin. Ooo cocugun sevgiliside yokmus. Hadi yine iyisin.

Nediyosun ya ne iyisi ya sinirlendirme beni yoksa cimciklerim.

Cimklesene sıkıysa hadi yapsana

Sen kasindin Arya benden gunah gitti

*******

Tabi bu arada ben Arya' yi o beni cimcikliyodu. Sonra tabi yastik savasi yaptik cok eglenceliydi . Cok yorulduk yattik yarin okul var. Aaa yarin okul var ve Kivanc of ya benim yatmam gerek.

Kalktik ilk defa tek alarmda bunu tarihe yazmam lazim yazmadan once Kivanc ' a ne diyecegimi bulmam lazim.
Giyindik hazirlandik kahvaltimizida yaptik cikiyoruz . Arya ' nin Lamborghini ile okula gittik . Okula geldik sinifa gectik hemen Kivanc bana bakiyodu ben tabi hocaya kilitlenmis vaziyetteydim.
Arya ' yi gordum ona opucuk gonderdim.

Tenefus oldu Kivanc yanima geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tenefus oldu Kivanc yanima geldi. Bende Arya ile konusuyo gibi yaptim. Sonra omzuma dokundu. Baktim saclarimi savurarak. Konusabilir miyiz? dedi. Bende tamam konusalim da ne hakkinda dedim. Oda senin ve benim hakkimda dedi. Cok sacma niye konusalim ki yani neyse bende eeeee dedim. Sonra bana senden cok hoslandim demesin mi bende sok oldum yuzumu burusturdum . Napiyim dedim benimle sevgili olur musun ? dedi . Ben sok ben iptal tabi. Ben seni aksam ararim dedim . Ne diyecektim ki neyse biz eve donduk Arya ile ben anlattim Arya ' ya Arya yine basladi Ooo , Aaaa ' lamaya ben deli oldum tabi susana dedim. Dinler mi hic dinlemez . Neyse aksam oldu ben hala aramadim bir baktim o ariyo ilk once acmadim. Sonra birdaha caldi .
Arya acsana acsana dedi .

KALP İŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin