Merhaba insallah tanitimi saymassak ilk bolumumu begenirsiniz . Eger bir sorun yada kusur gorurseniz yazin lutfen bende kusurumu duzeltmis olurum. Ben basliyorum..
Su
Okulun ilk sabahi ve ben uyunmak istemiyorum . Biz Arya ile ayni evde yasiyoruz. Sabah kalkmayi sevmez ama mecbur iste zar zor uyaniyoruz . Ya benim telefondaki alarmim otuyo ben kapatiyorum onunki otuyo olmazsa calar saatimiz otuyo mecbur kalkiyoruz. Bide calar saati biz kendimizden uzaga koyuyoruz ki otunce kirmayalim diye bunu en cok Arya yapiyo o ayri bir mesele zaten. Neyse Arya kalkmis hayret dur bende kalkiyim o zaman tabi ben cabuk hazirlanirim. Sade bir makyaj gunluk kiyafetler spor ayakkabi gibi tabi Arya oylemi sanki podyuma cikacakmis gibi hazirlanir. Şık bir elbise altina topuklu guzel bir canta makyaji soylemiyorum bile guzel oluyor ama bence abartili bana gore ama ona yakisiyo neyse ben kahvaltiyi hazirladim . Arya da hazirlanmis bu arada beraber kahvalti yaptik. Benim arabama bindik. ( Mini Cooper) Biz okula vardik. Tum gozler ustumuzde tabi dogal olaraktan . Biz hemen sinifa girdik , Arya ile yan yana oturduk. Sinifta bizim kadar guzel kiz olmadigindan erkekler derste bizi kesiyor . Bir kisi haric zaten hep o bir kisi dikkatimi ceker. Digerlerine bakmam bende bir değisim. Neyse tenefus oldu o cocukla yanina gittim tanismak icin birden onume bir kiz gecti . Onun sevgilisiymis bende geri dondum.
Arya
Su ' nun bir geri donusu vardi. Allahim nasil komik ben tabi hemen gulmeye basladim. Ben gulunce kaslarini çattı. Bana dogru bir bakisi vardi .
"Ne guluyosun" der gibi
Neyse biz derse devam ettik. Ders bittikten sonra Su' yun arabasiyla eve donduk. Dus aldik sonra film izledik izledigimiz film tabiki ask filmi degil romantiklik az var aksiyon , bilimkurgu filmin adini soyleyeyim. The Host ben hic izlememistim . Su 4-5 kere izlemis , sevdigi bir filmmiş. Bende izledigimde cok begendim.Su
Gine The Host ' u izledim. Hep izlerim sevdigim bir film herkeze tavsiye ettigim bir film .
Birden telefonum caldi ilk tanidik bir numara olmadigi icin acmadim. Sonra durdu birdaha caldi bende bu sefer actim .Alo
Alo
Kiminle gorusyorum?
Yanima gelipte geri dondugun cocuk.
**
Allahim ne diyo bu cocuk ya numarami nerden bulmus olabilir ki .