-.11

6.7K 559 39
                                    


-.11

Ertesi gün Mir Hae yine Taehyung'un sırasının yanında oturuyor ve gelmesini bekliyordu ama zaman geçtikçe bir yandan da eve sarhoş geldiği için bugün okula gelmez her halde diye düşünüyordu.

Artık ders başladığında ve Taehyung gelmediğinde Mir Hae düşüncelerinde haklı çıkmıştı.

<><><>

Mir Hae metroda kulaklığını takmış inmesi gereken durağa dört durak kaldığını hesaplarken karşıdan gelen tanıdık bir yüzle kaşlarını çattı.

Kahverengi saçlı, Taehyung'a göre biraz daha kısa olan çocuk karşısında ki direğe tutunup telefonu ile ilgilenirken Mir Hae onun kim olduğunu hatırladı ve kulaklığını çıkarıp çocuğun omzuna dokundu.

"Pardon ben Mir Hae, Taehyung'un sınıf arkadaşıyım siz de Jimin olmalısınız."

"Evet ben Jimin memnun oldum."

"Bende. Şey ben merak ettim de acaba Taehyung'u görmeye mi gidiyorsun?"

"Evet."

"O zaman senden şunları," dedikten sonra çantasından kendi tuttuğu notların fotokopilerini çıkartıp Jimin’e uzattı.

"Taehyung'a vermeni istiyorum."

"Peki, veririm."

"Teşekkürler." Dedikten sonra kulaklığını geri taktı.

Dört durak sonunda geçtiğinde ve inmek için Jimin ile aynı anda hareket ettiklerinde Jimin geri çekilip Mir Hae'ye yol verdi. Mir Hae teşekkür edip çıktığında Jimin yanına geldi.

"Acaba Taehyung'a balkondan el sallayan kız sen olabilir misin?"

"Evet, o benim."

"Hoseok hyung, Taehyung seni engellediğinde onunla yeni insanlara tanışması gerektiği hakkında uzun bir konuşma yaptı ve zorla kaldırtmıştı."

"O zaman ona teşekkür etmem lazım. Bu arada seni en son Taehyung'un yanında gördüğümden daha iyisin. O zaman zombiye benziyordun."

"Ah, evet şey arkadaşımla kavga etmiştikte." Dedi Jimin utanmış gibi.

"Taehyung bana olanları anlatmıştı ve bence arkadaşına olan duygularının arkadaşlıktan daha fazlası olduğunu bilmeni isterim. Uzaktan öyle duruyor."

"Evet o konuda biraz haklı olabilirsin. Peki sen? Taehyung ile yani?"

"Ben, yalan söylemek istemiyorum açıkça söyleyeceğim Taehyung'tan hoşlanıyorum. Ailesine olanları duydum ve hep yanında olmak istiyorum."

"Sana bu konuda yardım edeceğime emin olabilirsin."

"Teşekkürler." Diyerek gülümsedi Mir Hae ve apartmanının bulunduğu siteye geldiklerini fark etti.

"Ben buradan ayrılıyorum sonra görüşürüz." Diyerek kendi apartmanına geçti.

Kısa süre sonra kapının önüne geldiğinde yerde termosu ve bir kağıt duruyordu. Kapıyı açıp termos ve kağıdı aldı, eşyalarını bir kenara fırlatıp hızlıca odasına geçti ve yatağına yatıp kağıdı okudu.

"Teşekkürler.   
            -Kim Taehyung."

(Karşı çadırda ki çocuk gitti ㅠ.ㅠ)

(Mir Hae olmasa Jimin ve Hye Ran olmazdı mdxmxm)

The Boy Who Hates Everyone .KTH. 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin