(Bu kitabın konusu nereye gidiyor, final nasıl olacak çok merak ediyorum xmkx)
(Bölümü istek üzerine @StalkerGirl01 ve Hera'ya (mskske) ithaf ediyorum)Taehyung, market olayından sonra etrafına daha çok dikkat ediyor ve Mir Hae için çok fazla endişeleniyordu.
Dayısından koruma istediğinde, dayısı bunun çok fazla dikkat çekeceğini söylemişti, Taehyung buna aşırı sinirlenip odadaki her şeyi yıkmıştı ve eli ya televizyona yumruk attığı için ya da aynaya yumruk attığı için kanıyordu.
Hayatında annesinden sonra ilk defa başka bir kadına değer vermişti ve o da şimdi kendisi yüzünden tehlikedeydi.
Taehyung otobüste en arkada oturup kanlı eline bakarken Mir Hae'nin verebileceği tepkileri düşündü.
Bir, şok olabilir ardından heyecanla yanına gelip elini eline alır ve hızla Taehyung'u banyoya götürüp elini sarar.
İki, şok olabilir ve hastaneye gitmeleri gerektiğini söyler.
Üç, şok olur, heyecanla yanına gelip ne olduğun sorar ve Taehyung'a kızar.
Dört, şok olur, heyecanla yanına gelip ne olduğunu sorardı ve hastaneye gitmek için evden çıkarları yolda da Taehyung'a kendine dikkat etmediği için kızabilirdi.
Taehyung söz konusu Mir Hae olduğunda hiçbir şeyden emin olamıyordu.
O na göre Mir Hae bir anı bir anına uymayan bir kızdı ve Taehyung onun ne zamana ne yapacağını kestirmeye çalışmayı seviyordu.
Otobüsten indiğinde saat çoktan on bir olmuştu ve Mir Hae'ye haber vermeyi unuttuğu için vereceği tepkilerin başına ilk başta azar yiyeceğini ekledi.
Serin ilkbahar akşamında Taehyung iki apartman arasındaki parktan geçerken başını kaldırıp kendi apartmanına dördüncü kata baktı. Salonun olduğu pencerenin orada bir hareketlilik görünce koşarak apartmana girdi ve merdivenleri üçer üçer atlayarak dördüncü kata çıktı.
Dairesinin önüne geldiğinde kapının açık olduğunu gördü ve ses çıkarmadan içeri girdi.
Eğe içerideki bir hırsızsa diye telefondan polisin numarasını tuşladı ama aramadı.
Çünkü eğer içerideki amcasıysa onu oraya girdiğine pişman edecekti.
Karanlık evin içinde yürürken yatak odasından gelen sesle yönünü oraya çevirdi. Odaya yaklaştıkça görmemek için olabildiğince karanlığa karışmaya çalışıyordu.
Yeteri kadar kadar yaklaştığına içerideki kişinin onu görememesi için bayoya girdi ve içerideki kişiye açık kapıdan bakmaya başladı.
Karanlık olduğu için yüzü gözükmüyordu ama Taehyung onun amcası olduğuna artk adı gibi emindi.
Amcası odasında ki çekmecelerde bir şeyler ararken Taehyung onu izlemeye devam etti ne yapacağını bilmiyordu ama amcası içeride onun eşyalarına dokundukça içeri girip onu öldürmek istiyordu.
"Daha ne kadar orada dikileceksin?"
Amcası o tarafa dönmeden konuştuğunda Taehyung olduğu yerde kaldı.
"Burada olduğun biliyorum Taehyung.
Küçükken de saklanma konusunda iyi değildin. Hem seni o kırmızı saçlarla göremeyeceğimi mi sandın?""Küçüklüğümden bahsetmeye hakkın yok." diyerek Taehyung banyodan çıkıp odaya girdi.
Amcası ona dönüp ay ışığı yüzüne vurunca, Taehyung onun çok değişmiş olduğunu gördü.
Altı yıl önce amcası ve Taehyung Busan'da birlikte yaşarken çok fazla oyun oynardı.
Ne zaman Taehyung ve ailesi Seul'e taşındılar o zamandan beri Taehyung amcasını görmemişti.
"Neden buradasın?"
"Birkaç aydır seni takip ediyorum Taehyung ve son zamanlarda buraya hiç gelmediğini fark ettim, kardeşimin evini kendine bir sürtük bulunca boş bırakman hoşuma gitmedi."
Taehyung, amcasının Mir Hae'ye dedikleri içinde sinirini ateşlerken yumruklarını sıktı.
"Ona böyle deme, yoksa seni geldiğin yere, hapishaneye, geri gönderirim."
"Oraya zaten geri dönmeyi planlıyorum evlat birkaç işimi hallettikten sonra. Onlardan ikisi ne biliyor musun Taehyung?"
Taehyung cevap vermedi.
"Seni ve küçük sürtüğünü öldürmek. Hatta küçük sürtüğünü gözlerinin önünde öldürmek belki ilk başta tadına baka-"
Taehyung sıktığı yumruğunu karşındaki adamın burnuna indirerek sözünü kesti.
Burnunu tutan amcası geri çekildi ve burnunu silip boşta ki eli ile Taehyung'un yanağına yumruğunu indirdi.
Birkaç adım gerileyen Taehyung yanağındaki acıyı yok sayarken amcasına saldırdı ve onu yere serdi.
Gözü dönmüş bir şekilde yumruk atarken karnına aldığı darbe ile sertçe duvara çarptı.Bu sefer amcası Taehyung'a vurmaya başladığında Taehyung yüzüne amcasından düşen kan ve tükürük damlalarını hissetti.
Amcası ona vururken bağırıyor ve küfür ediyordu.
Hala vurmaya devam eden amcasını üstünden atarak yanındaki masada bulunan masa lambasını alarak amcasının kafasına indirdi.
Darbe ile bayılan amcası yere düştüğünde Taehyung onun bayıldığından emin olunca yere oturdu ve dayısını aradı.
Dayısına olanları anlatıp amcasını buradan almasını söyledi ve dayısı birini göndereceğini söyleyip telefonu kapattı.
Taehyung dayısının adamlarından biri geldiğinde saate baktı ve on iki olduğunu görünce hızla evden çıktı ve Mir Hae'nin apartmanın vardı. Dairenin önüne geldiğinde nefesini düzene soktu ve cebinden anahtarlarını çıkartıp sessizce içeri girdi.
Mir Har bu saatlerde uyurdu çünkü.Yatak odasını kontrol ettiğinde kimsenin olmadığını görünce salonda Mir Hae'nin salonda uyuya kalmış olduğunu düşünerek oraya geçti.
Evet, Mir Hae salondaydı ama uyumuyordu.
"Bu saate kadar nere- aman tanrım Tae bu halin ne? Ne oldu? Kim yaptı bunu? Cevap ver? Gel banyoya gidelim pansuman yapalım ya da hayır hayır hastaneye gidelim. Neden yüzüme aval aval bakıyor-"
Mir Hae'nin sözleri yine Taehyung'un dudakları sayesinde kesilmişti.
Mir Hae, Taehyung'u itti ve kaşlarını çattı."Beni böyle susturamazsın!"
"Ama bunu yapmamı sen söylemiştin." Taehyung konuyu değiştirmeye çalıştı.
"Şuanda durum fatklı bana ne olduğunu anlatmalısın."
"Durum farklı falan değil ama ne olduğun merak ediyorsan eğer, beş kişi yolumu kesip para istedi bende vermedim. Şuan tek istediğim sensin Mir Hae lütfen bana işkence çektirme."
"Kafana çok fazla darbe almış olmalısın ben banyodan malzemeleri getireceğim beni bekle."
Taehyung başını sallayarak cevap verdi.
(B.A.P SKYDIVE izledim ve gaza geldim ama çok hayal ettiğim gibi olmadı zmdkd)
(BU KİTABA YAZDIĞIM EN UZUN BÖLÜM DMMSKS ya ben Mir Hae ve Taehyung'un aşk yapmasını istiyorum{diğer anlamını yazmaya utanıyorum şşş} ama smut yazamıyorum ne kadar denesem deneyeyim utançtan ölüyorum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Boy Who Hates Everyone .KTH. 5
FanfictionSoNgMirH: İnsanlardan nefret ediyorsun ama arkadaşların var. Ne kadar ironik. KtaeH: İnsanlardan nefret ettiğimi bilmene rağmen bana mesaj atıyorsun. Ne kadar salakça. #Boy Who serisinin 5. kitabıdır.# 11.09.2016