-.21

4.7K 377 62
                                    

(Medya ile okuyun lütfen)

Taehyung'un amcası ile kavgasından beş gün geçmişti ve bu beş gün içerisinde neden kavga ettiğini Mir Hae'ye anlatmadığı için Mir Hae onunla konuşmuyordu.
Taehyung ne zaman özür dilemeye kalksa Mir Hae telefonu çalmış gibi yapıp ya odasına ya da balkona çıkıp kapıyı kilitliyor ve Taehyung odadan çıkana kadar içeri girmiyordu.
Balkona çıktığı zamanlarda Taehyung, Mir Hae kolay hasta olduğu için havalar hafiften sıcak olmasına rağmen hemen odadan çıkıyordu.
Konuşmamalarının altıncı gününde Mir Hae duştayken Taehyung kapıyı açıp içeri girmiş ve Mir Hae dışarı çıkmasın diye kapıyı kitleyip havlusunu uzaklaştırmıştı.
Klozet kapağını kapatıp üzerine oturdu.

"Taehyung ne yaptığını sanıyorsun? Çık hemen dışarı!" Mir Hae duş perdesinin arkasından hem konuşuyor hem de uzattığı koluyla havlusunu arıyordu.

"Beni dinlemeden buradan çıkamazsın. Beş gündür benimle saçma bir nedenden dolayı konuşmuyorsun ve bu artık canım sıkmaya başladı." diyerek Taehyung, Mir Hae'nin havlusunu Mir Hae havluya dokunduğu an elinden çekip aldı.

"Çünkü benden bir şeyler gizlemeni istemiyorum Taehyung ama sen birkaç haftadır benden bir şeyler gizliyorsun, fark etmediğimi sanma." Mir Hae pes edip elini içeri soktu.

"Bak, senden bir şeyler saklıyorum, evet ama bunu senin için yapıyorum çünkü eğer sana ne olduğunu söylersem şuan ki kadar rahat yaşayamayız, yaşayamazsın. Yani lütfen eve neden öyle geldiğimi sormayı bırak ya da sokaktaki serserilerle kavga ettiğimi düşün ama benden gerçekleri bekleme."

"Ama Taehyung ben senin sevgilinim benden bir şeyler saklayamazsın hatta beni de ilgilendiriyorsa saklamayı düşünmemelisin bile." Mir Hae'nin sesi artık daha sakin çıkıyordu.

"Biliyorum, biliyorum ama zorundayım. Artık bana kızgın değilsin, değil mi?"

"Hayır, bilmiyorum, sanırım değilim."

Taehyung rahatlamış gibi bir nefes verip saçlarını geriye attı.

"Şimdi havlumu uzat bana." dedi Mir Hae ve kolunu yine dışarı uzattı.

Taehyung aldığı havluyu geri verdikten sonra banyodan çıktı.

Bölüm sonunu değiştirdim ~~

The Boy Who Hates Everyone .KTH. 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin