-.18

5.2K 408 21
                                    


Taehyung Mir Hae ile yaşamaya başladıktan bir gün sonranın öğleden sonrası metrodan çıkmış eve dönerken Mir Hae Taehyung'a önden gitmesini kendisinin marketten alması gereken birkaç şeyi olduğunu söyleyip anahtarı vermiş ve cevap beklemeden markete dalmıştı.

Taehyung birkaç saniye bekledikten sonra apartmana doğru yürümeye başladı.
Telefonu ile ilgilenen Taehyung birine sertçe çarpınca telefonunu düşürdü.

"Özür dilerim." Diyerek Taehyung yerden telefonu aldı ve cevap vermeden giden kişiye baktı.

Geniş omuzlu ve kamburu bir erkekti, kapşonunu takmıştı ve ellerini cebine sokmuştu.

Taehyung bir an emin olamasa da bunun amcası olabileceğini düşündü ama dayısı ona bu sabah amcasını bulduklarını söylemişti yani olması imkansızdı.

Boşverip apartmana giren Taehyung kısa sürede üç kat yukarı çıkmıştı ama bir sorun vardı. Mir Hae'nin dairesinin kapısı açıktı.

Taehyung içeriden bir ses gelip gelmediğini dinledi ve içeride birinin olmadığına emin olduktan sonra sessizce içeri girdi.

Mir Hae'nin babası önemli durumlarda Mir Hae kendini koruyabilsin diye kapının arkasına sakladığı sopayı aldı Taehyung ve bütün odaları tek tek kontrol etti.

Mir Hae'nin yatağının üzerindeki bir not hariç başka bir şey bulamamıştı ve bir kez daha evin boş olduğuna emin olduğunda kapıyı kapattı.

Bu not işleri canını sıkmaya başlamıştı.

Salondaki büyük koltuğa oturdu ve notu okudu.

'Sevgilin güzel kızmış Taehyung ama hiç güvende değil.'

Küfür ederek notu fırlatan Taehyung dayısını aradı.

"Alo Tae-"

"Amcam sizinle mi?!"

"Bir sani-"

"AMCAM SİZİNLE Mİ YOKSA DEĞİL Mİ!?"

"Kaçtı. Oldu mu? Üç adamımı öldürüp kaçtı. Neden? Yoksa seninle mi görüştü?"

Taehyung cevap vermek yerine telefonu kapattı ve Mir Hae'nin hala gelmediğini fark ederek evden hızla çıktı.

Eğer ona çarpan adam amcasıysa ve Mir Hae'ye bir şey yaparsa öldürmeden önce parmaklarını koparacaktı.

(6. Kitabı yayınladım adı Boy Who Is Sick

 Kitabı yayınladım adı Boy Who Is Sick

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Boy Who Hates Everyone .KTH. 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin