22.03.13

514 19 1
                                    

Sevgili Dostum,                                                                                                            22.03.13

Sana ne desem bilemedim. Bugun cok hastayım. Bir gün önce saçma sapan biyoloji ödevi yüzünden gece geç yattım. Gözlerimi açıcak halim yok. Bu da yetmemiş gibi bugün üç sınavım vardı.( Matematik, ingilizce ve almanca) "FAK DI SINAVSSS!" Lise hayatı çok zor. Bu yılım neredeyse eh eh güzeldi. Aslında tek güzel yanı en büyük hayalimi gerçekleştirmiş olmam. AMERİKA'YA gittim. Hem de NEW YORK.  Şimdi diceksin ki sen de mi özenti çıktın be yazar? Sadece bir hayaldi işe napıcaksın. Bugün salak Narin'in 'diş teli taktım.' laflarını çektik. KES ARTIK NARİN! Deniz ve İpek'e özendiğini biliyoruz. Şu aldığın çirkin gözlükleri de takma lütfen. Ayrıca yemekhanede MERT (ARTIK ONA 13 DİYORUZ KIZLAR KOD ADI 13) -9. sınıf aşkım bakalım nereye kadar.- ile oturmak ne. Saçını başını yolucam ya. Burun fetişçisi-en yakın arkadaşım. Ona burda öyle demek zorundayım.- İspanyada'n geleli üç gün oldu. Bebe ya onu çok özlemişim. Simpara Balvin - Bu da en yakın arkadaşlarımdan biri. Napıcam ad veremiyorum. Whatsapp'te taktığım isimleri yazayım bari.- ikisi de bana ordan hediye getirmişler. Hayatımda karşılaşabileceğim en yakın arkadaşlara sahibim. Asi Görl- ve bu da en yakın arkadaşım.- Bu kızı o kadar çok seviyorm ki. Bütün gün Message me den birbirimize mal şarkılar atıyoruz. 

TUMBLR'DAN SEÇMELER

Boy likes girl. Girl likes boy. They both die. Cry cry cry. The END.

I'm the girl you never want

You turned into a Pretty BIG waste of my life.

Have you ever talked about sameone and all of a sudden you catch yourself with a huge smile on your face?

PLATONİĞİN GÜNLÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin