Sevgili günlük

724 26 2
                                    

Sevgili günlük

Annemi ikna etmeği başardım. EVEEETTT AMERİKA'YA GİDİYORUMMMM!!! inanabiliyor musun? Tanrıııımmm çok mutluyuuuuumm. ANNNEEE SENİ ÇOK SEVİYORUM!!!

Sevgili günlük

Bugün program için komitelerimiz belli oldu. Deniz öğretmen adlarımızı okurken Mert ile çıkmak için resmen dua ettim VEEE BİNGOO!! Aynı komitedeyiz. Bu nedemek biliyor musun? Gidene kadar birlikte çalışıcağız.

Sevgili günlük

Bugün Sevim öğretmen ve Mert ile öğle arası ilk çalışmamız vardı ama katılmadı. Büyük ihtimalle basketbol oynuyordu. Aslında buna baya üzüldüm. :/

Sevgili günlük

Artık akşamları kalıyoruz. Bugün ilköğretim öğretmenler odasında bekledik. Evet okulun bir de ilköğretim bölümü var. Her yer bebe kaynıyor. Karanlık odada hiç konuşmadan öğretmeni bekledik. Belki birkaç kelime ama hiç denecek kadar az. Sırf onunla dönebilmek için metroyla dönmek istedim. Okul ve metro arasındaki yol. Bu karanlıkta. Pek hoş sayılmazdı. Ders bitiminde Burak'a birlikte gidelim mi diye sordum ama pek takmadı. Ben de anlamadım. Bütün yol boyunca ya arkamdan ya da önümden yürüdü. Hiç yan yana yürümedik. Metroya vardığımızda ben kentkartımı doldurmak için durduğumda yanımda beni bekledi. Metro geldiğinde yetişmek için merdivenlerden hızlı hızlı inmeye başladık. Ben biraz daha hızlandım ve kapıdan içeri girdim. Tam o da giricekken kapılar kapandı. Romantik-komedi filmlerindeki gibi oldu. Ona öylece bakakaldım. Sonra o gamzeleriyle bana gülümsedi ve el salladı. Ben de ona gülümsedim ve el salladım. Bugünü hiç unutmayacağımı biliyorum.

PLATONİĞİN GÜNLÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin