30.03.13

546 19 3
                                    

Sevgili Dostum,                                                                                         30.03.13

Şuan The Carrie Diaries izliyorum. Çok yorgunum nedenini sorarsan bu uzun bir hikaye ve ben başlıyorum. Dün raporlu olduğum günlerden biriydi. Okula gitmemiştim. Okulda ise üniversite günü vardı. Biraz pişman oldum tabi. Dün Burun Fetişçisi malı daha önceden buluşçağımızı söylemişti ama babam izin vermez diye annemle "Skyfall" izlemeye başlamıştım. Asi Görld "Çıkışa gel beraber gidelim."dedi. Babam derstte olduğu için çıkışlarına 40 dakika kala aradım ve İZİN VERDİ! Hemen hazırlanmaya başladım. 2 saat mal gibi istediğim dolmuş geçmeyen bir yerde bekledim. FAK DI DOLMUŞSSSS! Sonra bir de üstüne ters yöne binmişim. Saolsun şoför amcacığım hemen bana bir geçiş sundu diğer arabaya atladım. Bunu başarmak için resmen maraton koşusu yaptım. Doğru durakta inmeyi başardım başarmasına da arkası dönük saçları örgülü bir kız gördüm. Okulun yerini sormak için seslendim.  WTF! Bana döndü.Elinde tespih bıyıklar bir hoş. İstese orda beni dövebilcek bir kız çıktı. Korktuğuma deymedi. Yolu tarif etti bana. Sabiir'i gördüm orda sarıldık.  Ya çok tatliş bir kızmış yicem. Sonra otobüs durağına gittik. Bebeto malı yine yoktu. (NOT: ASİ GÖRL, BURUN FETİŞÇİSİ, MA FAN GAL, BEBETO, BUTTY KERRY BUNLAR EN YAKIN AMA EN EN EN YAKIN BEBELİKTEN BERİ ARKADAŞLARIM. AYNI GRUBUN ÜYELERİ. ADLAR KARIŞIK BİRAZ BİLİYORUM AMA YAPICAK BİR ŞEY YOK.) Bebeto hanımefendisi bizimle gelemezmiş ama gelmeyip arkadaşlarıyla dişçiye gidebilirmişmişmiş. Kubi malını da görmedim. Görmek de istememiştim. Büyük ihtimalle birkaç gün önce bana çıkma teklifi ettiği içindirç Ama olmaz! Benim başım bağlı. 13 kalp kalp kalp. 13 yani MERT yani 13. Zaten Kubi Asi Görl'e şakasına çıkma teklifi ettim demiş. Ama bilmiyorum. Herkese yavşıyor bu çocuk galiba. Şakasına çıkma teklifi mi olurmuş canım. CIK CIK CIK. Neyse ben Sabir , Asi Görl Alsancak'a varmayı başardık. Sabir'in derse gitmesi gerekiyorduç Ayrıldık. Sevinç pastanesinin orda Burun Fetişçisiyle buluştuk. Burger King'e gittik. siparişleri beklerken çılgın çalışanlardan bir kız durmadan "KAAAĞĞZIM ZAAAĞĞNITAĞĞ GELDİĞĞ!" diyip durdu sakfjskflsd :D :D orda tıkınırken MA FAN GAL'i bekledik.  MA FAN GAL çok geç kalınca biz de kalkıp BURUN FETİŞÇİSİNİN evine gittik.(evi Alsancak'ta olduğundan oraya çok yakın.) MA FAN GAL eve gelince dışarı çıktık. Gidip dört tane bira aldık. Hava da bu arada kararmıştım. Çimlere oturduk. Solumuzda gitar çalan cool bir grup sağımızda BLAZER ceketle yaşayan Apaçi bir grup vardı. Ha bir de az ötede sevgililer vardı. Çimlerde otururken biraz konuştuk. BURUN FETİŞÇİSİ bana bir itirafta bulundu. Yılın başında 13'ten hoşlanıyormuş. Bana söyleyememiş. Buna gerçekten çok üzüldüm. Neden bilmiyorum. Yada biliyorum.

1- bana söylememesine

2-aramızın bozulmasından korktuğumdan

3-biraz da kıskanmıştım.

Ona ceketini falan vermişti. Benden bin kat şansı daha yüksekti. Onunla konuşuyordu. Bende daha güzeldi. Kesinlikle asosyal değildi.  O an aklımdan bunlar geçerken

4- Onda hoşlanıyor musun? Bence seninki takıntı dedi. Ben de evet takıntı dedim. HAYIR! HAYIR! Ona söyleyemedim ama ondan hoşlanmıyordum. Takıntı da değildi. ONA AŞIKTIM. Neden bana ondan hoşlanıyor musun diye sordu ki! Seninle 7/24 onun hakkında konuşyorum! Bütün bunlara rağmen BURUN FETİŞÇİSİ benim bir tanem. Bana asla kazık attığını düşünmüyorum. Sen ne düşünüyorsun? Şuan kendimi Rae Earl gibi hissediyorum.- My Mad Fat Diary- BURUN FETİŞÇİSİ kendini ne kadar güzel bulmasa da ben onu çok güzel bulyorum. Şuan bu konuda kafam çok karmaşık. Ama kiöse için BURUN FETİŞÇİSİNİ satmam. -BEST FRİEND FOREVER.

Yani bugün 30 Mart sabahı kalktık. BURUN FETİŞÇİSİ ve ailesiyle güzel bir kahvaltı yaptık.  ASİ GÖRL ile yine ama yine yanlış metroya bindik. Bir de son durağa kadar gittik. 3 saatlik yolcuğun ardından eve varmayı başardım. Ama çok geç kalmıştım. Babam da kızdık.

Dostum bundan sonra sana böyle atraksiyonlu olaylar oldu mu o zaöam yazıcam bilesin. BİİİİYEEEE.

TUMBLR SEÇMELERİ

I wish I could be better me, for you.

I get so happy when you talk to me.

It's so sad how you are such a big part of my life and now you're gone.

FORGET THE PAST, WE ALL MAKE MISTAKES.

"Books are the plane, and the train, and the road. They are the destination, and the journey. They are home." -Anna Quindlen.

PLATONİĞİN GÜNLÜĞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin