Character intoduction~♡

228 15 0
                                    

Shirogane Yumi:Gadis buntal yang ingin jatuh cinta. Personaliti Lemah lembut,Kuat menangis,tabah,amat menyayangi haiwan dan kanak2,hebat dalam menyanyi tapi menyanyi di depan kawannya sahaja.

Kaidou Yuu: Lelaki kacak yang agak minat mengacau Yumi. Personaliti seorang yang berlagak, agak talam dua muka, baik hati, suka haiwan, hebat dalam pelajar dan sukan,suka mengacau Yumi.

Shirogane Yuuki: Kakak kembar Yumi. Personaliti seorang yang amat baik, sayangkan adik kembarnya, Bijak dalam pelajaran, seorang cantik dan suka shopping.

Amatsuki kotomi: Gadis yang suka mengutuk badan Yumi. Personaliti seorang yang berlagak, ganas, suka membuli gadis lain, seorang yang ego.

Chigusa Ren: Jejaka yang hebat dalam sukan seperti bola sepak. Personaliti seorang yang ceria, minat akan Yumi, seorang yang terkenal dengan gadis kerana kacak dan permain antarabangsa.

Shirogane Yuuko: Ibu kepada Yumi dan Yuuki. Personaliti seorang lembut tetapi tegas, baik hati, seorang suri rumah, selalu menasihatkan Yumi dan Yuuki, ibu yang bertanggungjawab.

Shirogane shirou: Ayah kepada Yumi dan Yuuki seorang doktor yang berkerjaya. Personaliti seorang yang overprotectiv, ayah yang penyayang.

Mikami-sensei: Guru kaunseling yang cantik dan baik di sekolah Yumi selalu beri nasihat kepada Yumi kalau hadapi masalah.

Matsumoto-sensei: Cikgu sukan yang tolong Yumi untuk berlatih turunkan berat badan.

Ok...Itu saja setakat ni nanti saya update chapter 1 semoga membaca!
^.^

Fat Little Cinderella (MALAY)Where stories live. Discover now