Dimineaţă m-am trezit din cauză că am simţit ceva peste mine. Când m-am uitat mai atentă am văzut că era L. Jack. Am fost aşa nervoasă că i-am dat un pumn de l-am bagat în perete. Cine ştia că sunt aşa puternică? După ce l-am scos din cameră pe idiot, m-am îmbrăcat şi am coborât să mănânc ceva. Jos îl văd pe Jeff şi E. Jack ce se uitau la televizor.
-Neaţa, băieţi !spun eu puţin somnoroasă.
-Neaţa, Rainy!răspund băieţii.
-Avem ceva de mâncare ?
-Da, sunt cereale pe masă, zice Jeff.
-Ok, mersi..
Merg să mănânc şi după îl caut pe Slender, pe care îl gasesc în biroul lui.
-Pot să intru?
-Da, ia loc. S-a întâmplat ceva?
-Slender, cum rămâne cu părinţii mei?
Stă puţin încruntat şi după îmi spune:
-Nu sunt părinţii tăi biologici,chiar voiam să vorbim despre asta. Am aflat câte ceva despre tine.. Ești un demon dar nu unul obişnuit ci unul foarte puternic. Tatăl tău este însuşi Regele Demonilor iar mama ta este un înger de foc, dintre cei mai puternici. Chiar dacă acum tu controlezi doar umbrele mai încolo o să ai mai multe puteri şi poate chiar vei ajunge Regina Demonilor, bineînţeles o să ţi se schimbe şi înfăţişarea. Cât despre părinţii adoptivi poţi să le faci ce vrei doar să fi discretă.
-Ok, mulţumesc, Slender!şi plec.
Ajunsă în camera mea încep să mă gândesc . Eu? Un demon? Tatăl meu este Regele lor? Iar mama un înger? Wow! Nu-mi pot imagina una ca asta.. Din viaţa mea monotonă am ajuns să locuiesc cu nişte criminali şi să aflu atâtea despre mine. Ok, acum gata cu gândurile, acum trebuie să merg să văd ce mai fac "scumpi" mei părinţi.
Ajung în faţa uşii , o deschid şi îi văd pe cei cărora le spuneam părinţi cum se uită nervoşi la mine.
-Unde ai fost până acum domnişoară?întreabă femeia care a fost mama mea.
-Nu este treaba voastră!
-Cum vorbeşti aşa cu noi, cei care te-au crescut?!
-Uite ,simplu! Nu sunteţi părinţii mei, sunteţi doar nişte impostori!
Şi simt cum "tatăl meu" îmi dă o palmă. Atunci nu am mai rezistat şi am scos doua umbre în formă de cuţite care le-am aruncat asupra lor întărindu-le şi lovindu-i direct în inimă pe amândoi. După aceea am zis să mă distrez puţin, aşa că le-am tăiat limbile şi le-am scos organele, iar rinichii am zis să îi duc lui E. Jack. După ce termin plec înapoi la nouă mea casă şi la nouă mea familie.
-Poftim, E. Jack!
-Mersi, Rainy! Sunt sănătoşi ,nu?
-Aşa cred..
După merg şi mă joc nişte jocuri video cu Ben şi surpriză la unul chiar îl bat. A fost aşa furios că a vrut să strice totul din jur. După plec la mine în cameră unde îl găsesc din nou pe boul ăsta de L. Jack.
-Ce faci, prințes-o?şi rânjeşte la mine.
-Ce mai vrei?
-Pe tine. Şi vine mai aproape de mine şi mă aruncă pe pat şi se pune peste mine
. Dar nu apuc să zic nimic că simt că leşină peste mine ,de fapt iar la înjunghiat Jeff .
-Eşti salvatorul meu! Mersi din nou!şi zâmbesc.
-Eh, n-ai pentru ce!şi îmi răspunde la zâmbet.Pov. Jeff
Din nou violatorul ăsta se dă la Rainy dar noroc că am ajuns la timp. Nu ştiu ce se întâmplă cu mine dar de când a venit Rain aici mă simt diferit, parcă m-a schimbat în bine. Este aşa frumoasă, inteligentă, şi o criminală perfectă. Nu ştiu sigur dar cred că mă îndrăgostesc.
-Jeff?
-Da, Rainy?
-Vrei să ne plimbăm puţin?
-Sigur!
Nu pot să cred, m-a chemat PE MINE să mă plimb cu ea?!Oare şi ea simte ceva pentru mine? Nu, nu se poate vorbesc doar prostii, nu are cum.Pov. Rainy
Mă simt aşa ciudat chiar am nevoie de o plimbare iar Jeff este singurul care mi-a fost alături până acum aşa că pot spune că e cel mai bun prieten al meu. Ajungem la un copac foarte mare iar Jeff îmi spune că este cel mai mare din pădurea lui Slender. Apoi povestim tot felul de chestii. Este chiar drăguţ dar nu cred că simt ceva pentru el. Când dă să spună ceva apare cine ştie de unde o matahală cu nişte coarne negre enorme ,roşie care încearcă să ne atace. Merge spre Jeff şi vrea să-l muşte dar acţionez repede şi îmi scot umbra sabiei pe care o fac mare şi întăresc după îl lovesc în spate. Începe să urle de durere dar nu se lasă şi dă să sară pe mine, fără nici un pic de teamă îi bag sabia direct în inimă iar el se evaporă.
-Acum te-am salvat şi eu deci nu-ţi mai sunt datoare.râd şi îl ajut să se ridice de jos.
-Ce a fost chestia aia?
-Habar n-am, hai acasă să vorbit cu Slendy.
Fără să mai stam pe gânduri plec spre casă, pe drum nu am mai scos nici unul dintre noi niciun cuvânt. Ajunşi, mergem în biroul lui Slender unde îl găsim pe el cu o grămadă de hârţogării.
-Ce aţi păţit copii?ne întreabă văzându-ne aşa roşii la faţă şi gâfâind.
-O creatură ne-a atacat în pădure.spune Jeff.
-Cum?! Nu e posibil! În pădurea mea nu pot intra decât creaturile ce vin cu mine.
-Uite că a fost,un uriaş roşu cu coarne negre. Dar l-am omorât sau aşa credem.spun eu.
Faţa lui s-a întunecat instantaneu.
-Nu e de bine, înseamnă că se întâmplă ceva în lumea demonilor. Voi, copii, aţi văzut un demon de gradul 2 ,destul de rău dar uşor de învins. Trebuie să aflu ce se petrece, până atunci spunele tuturor că nu mai au voie să iasă din casă.
Apoi se teleportează iar noi rămânem puţin nedumeriţi.
CITEȘTI
CreepyPasta-Lumea Mea
FanfictionÎntr-o lumea care pare a fi normală dar de fapt nu este. Rainy, o fată care la început controla doar umbrele descoperă că este cel mai puternic demon care a existat vreodată. Ea trebuie să-l înfrunte pe Zalgo, un demon puternic şi să-şi ajute părinț...