Mă trezeşte un ţipăt şi ies nervoasă din cameră, unde îl văd pe Jeff care sare pe mine.
-Ce ai, băi mutilatule?!
-Monstru! Omoară-l Rainy! Omoară-l! (Jeff)
-Unde?
Şi el îmi arată în spre un mic păianjen.
-Ăsta e monstrul tău, idiotule?râzând.
-Omoară-l odată! (Jeff)
-Dar e aşa drăguuţ!
În acel moment simţ o înţepătură în palmă.
-Fuuck!şi calc păianjenul în picioare.
După merg să mănânc ceva şi la vânătoare că n-am mai fost demult. Jos îi văd pe L. Jack și pe Hoodie unul peste altul, se vede cât au băut aseară. Mă duc în bucătărie unde e dezastru total, chiar mai trebuie nişte fete în casa asta. Aşa că decid să fac puţină curăţenie înainte să plec. Când termin îl văd pe Jeff care se uită la mine cu un zâmbet pervers pe faţă. De cât timp stă acolo?
-Ce vrei?
-Aa..păi te căutam.. (Jeff)
-Pentru?
-Pă..păi de azi suntem oficial împreună..spune şi după îşi lasă capul jos ca să nu observ că a roşit.. Prea târziu :)
-A da, aproape am uitat..
-Ok..(Jeff)
-Eu plec!
-Unde? (Jeff)
-La vânătoare! Paa!
Şi nu apucă să-mi răspundă că deja am închis uşa şi am pornit..
Pe drum m-am gândit la el, oare mă place? Nee, nu cred. Dar de ce mi-ar păsa? Doar nu simt ceva pentru el? Înainte să mai spun ceva aud nişte paşi şi mă trezesc la realitate." Începe distracţia" îmi spun în minte.
Văd o fată cam de vârstă mea, blondă cu ochii verzi. Mi se părea cunoscută.. Gata, ştiu! Era Jessica, o piţipoancă din fostul meu liceu.. Întotdeauna îşi bătea joc de mine, acum o să mă răzbun în sfârşit . *diabolic face*
-Cine-i acolo? (Jess)
-Hei, Jess! Nu ne-am văzut demult..
-Tocilara şcolii, unde ai fost? Ai auzit că părinţii tăi sunt morţi? (Jess)
-Mda, ştiu, doar eu i-am omorât..şi încep să râd ca o psihopată.
-Rain, mă speri! (Jess)
-Aşa şi trebuie!
Şi îmi întăresc un cuţit în mână pe care îl arunc direct între ochii ei. Ea mai dă un ultim ţipăt şi cade jos. Ah, ce drăguţ acum ar trebui să-i mai fac ceva ca să pot fi împăcată. O las doar în lenjerie intimă -mă mir cum de are- şi cu minunatul meu cuţit îi scriu pe corp cuvântul (Curvă) .. A fost chiar o vânătoare distractivă.. Dar n-a fost tot, aud un ţipăt si mă îndrept într-acolo unde văd un băiat acoperit de sânge şi peste el era o tipă ciudată cu nişte cicatrici pe faţă şi înloc de un ochi avea un ceas. Când m-a văzut a vrut să sară pe mine dar nu ştiu cum am făcut dar am făcut-o să leviteze. Oare despre asta vorbeau mama şi Slender?
-Dă-mă jos de aici!
-Mai întâi spune-mi cum te cheamă!
-Clockwork Clocky, toată lumea îmi spune Clocky!Acum mă dai jos? (Clocky)
-Ok!
Încerc să mă concentrez şi se pare că, chiar a mers.
-Auu! (Clocky)
-Scuze! E prima dată când fac asta!
-Eh, ok.. Tu cine eşti? (Clocky)
-Eu sunt Rainy. Tu ce cauţi pe aici?
-O nouă casă.. (Clocky)
-Hai cu mine cred că o să poţi sta cu noi o vreme.
-Cu noi? (Clocky)
-O să vezi. Acum haide!
Şi mergem spre casă. Sper că s-a întors Slender.. Când am ajuns ne întâmpină Jeff, desigur.
-Hei, Rainy!Aa..cine e ea? (Jeff)
-Ea e Clocky.
-Salut! (Clocky)
-Salut.. (Jeff)
-S-a întors Slender?
-Da, e în sufragerie. (Jeff)
-Mersi..
In sufragerie îl găsesc pe Slendy pe canapea uitându-se la ştiri.. Tipic.
-Slender, ea e Clocky poate sta cu noi? Te roog!
-Am auzit de tine, dar nu erai în conacul lui Trender? (Slendy)
-Păi ba da dar era prea plictisitor aşa că am plecat. (Clocky)
-Ok, poate rămâne.Acum du-te şi găseşte-i o cameră goală! (Slendy)
-Ieii! Mersi, Slender !! (Eu şi Clocky)
I-am ales lui Clocky camera de lângă mine şi i-am dat nişte haine. Apoi am început să povestim şi să râdem. Ce mă bucur că am în sfârşit o prietenă!
-Oo, ce avem noi aici? (L. Jack )
-Ce vrei, Jack?
-Să mă prezinţi! (L. Jack)
-Clocky el e L. Jack, L. Jack ea e Clocky..
-Hei! (Clocky)
-Hei, frumoaso! (L. Jack)
Şi Clocky s-a făcut roşie. Pff..
-Ieşi Jack! Acum!
-Şi dacă nu? (L. Jack)
-O să vezi!zic nervoasă.
-Bine, bine, ies! (L. Jack)
-Doamne, ce idiot!
-Mie mi se pare drăguţ.spune Clocky timidă.
-Serios? Ce poţi vedea fain la clovnul ăla? -Nu ştiu, dar aşa mi se pare. (Clocky)
-Ok, ok, mai vorbim mâine că mi-e cam somn.
-Ok, noapte bună, Rainy! (Clocky)
-Noapte bună, Clocky!
După ce merg să-mi fac rutina de seară mă pun în pat şi adorm. Din nou mă trezesc în locul unde am întâlnit-o prima dată pe mama. Şi uite-o si pe ea, era acolo şi mă privea cu acel calm şi blândeţe.
-Bună, draga mea! (Mama)
-Bună, mami!
-Se pare că ţi-ai descoperit încă o putere! (Mama)
-Vai, am uitat să-i spun lui Slender despre asta!
-Lasă, dragă, îi spui mâine! (Mama)
-Data trecută când am vorbit am dormit o săptămână..
-Acum voiam doar să-ţi spun să te fereşti de persoanele noi din viaţa ta, scumpo! (Mama)
-Vrei să spui de Clocky?
-Nu, dragă. O să cunoşti multe persoane, ai grijă! Asta e tot, mie si tatălui tău ne e dor de tine! (Mama)
-Mamă, stai!
Dar din nou a fost prea târziu . Oare ce voia să spune despre noi persoane? Eh, cine ştie. Acum trebuie să mă gândesc la Slender ca să nu uit să-i spun.. Şi Jeff ,azi nu prea am petrecut timp împreună poate de aia era asa supărat..*cea din poză e Clocky*
CITEȘTI
CreepyPasta-Lumea Mea
FanfictionÎntr-o lumea care pare a fi normală dar de fapt nu este. Rainy, o fată care la început controla doar umbrele descoperă că este cel mai puternic demon care a existat vreodată. Ea trebuie să-l înfrunte pe Zalgo, un demon puternic şi să-şi ajute părinț...