~DÜĞÜN~

16 3 0
                                    

Eda'dan;
Sabah gözlerimi açtığımda yanımda kimseyi bulamadım her zamanki gibi sona kalmistim.Yataktan direk kalkıp lavobaya geçtim rutin işleri halledip odaya döndüm telefonu elime alıp aşağıya indim herkes biseyler için çabalıyordu bu kadar insan benim için kendini yoruyordu.Bu düşünceleri beynimden atıp babama sarıldım nede olsa bu evde ilk ve son oluşumdu.

Baba;Günaydın prensesim

Eda;günaydın babacım

Baba;Nasılsın bakalım heyecan var mı?

Eda;yani şuan çok yok birazdan başlar artık

İlayda;konuşmanızı bölüyorum ama kuşum bi an önce kahvaltı etmen lazım

Eda;hemen geçiyorum bebegim sen yaptın mı?

İlayda;annenlerle erken yaptık kuafore gidicegimiz için

Eda;yarım saate bende hazırım bebek bi damadı arıyımda

İlayda;ara ara merak etmesin eniştem

Eda;haha ya hadi ben bahçeye çıktım

Bahçeye çıktığımda numaraya basıp beklemeye başladım ayağım yerde rutin tutmuştu resmen

Selim;Günaydın güzelim

Eda; Günaydın hayatım napiyosun?

Selim;anca hazırlandım evden cikicaz şimdi güzelim sen napiyosun

Eda;uyandım kahvaltı yapıcam hemen
Selim;O zaman seni çok lafa tutmıyım anladığım kadarıyla daha çok işin var

Eda;fazlasıyla.Hayatim bu arada kuaförden çıktıktan sonra seni ararim gelebilirsin dimi?

Selim;Tabiki gelirim güzelim herşey geleneklere uygun olsun

Eda;Hadi öptümmm o zaman

Selim;bende öptüm prenses dikkat et kendine

Telefonu kapatıp cebime koydum iceriye gecip hızlı bi sekilde kahvaltı ettim o kadar hizliyimkii şuan kuaför de sıra bekliyoruz sıra bana geldiğinde zaferle gulumsedim kadına tarif ettiğimde yapilmaya başlamıştı bile.
Yaklaşık 3 saatin sonunda bitmişti sohbet muhabbet derken baya uzun sürmüştü.
Bana dağınık bir topuz olurken İlayda tepeden topuz yaptırmıştı .
Makyajda hiç bir zaman abartiya kaçmamıştım zaten şimdide sadelikten yanaydım.
O sırada içerideki kabine girip gelinligimi giydim ilaydaya seslenip fermuari çektirdim.
Cidden çok güzel gözüküyordum ben bile bayilmistim bu halime gerçi gelinlik her bayanda çok güzel duruyordu o ayrı bisey.

Herkesten iltifat aldıktan sonra selimleri beklemeye başlamıştık heyecanım gittikçe artmıştı o sırada ilaydanin geldiler çığlığıyla yerimden sıçradım.Sevdigim adam gelmişti sonunda İlayda kapıda durup geçmelerine izin vermemişti anladığım kadarıyla damattan para istiyordu bi an bu hallerine gulumsedim ben böyle şeylere alışık değildim selimle herşeye ayak uydurmaya çalışıyordum.

Para işlemi halloldugunda selimlerin yanına ilerledim efeyle ikisininde gözleri parlamıştı Hadi ama ağlamak istemiyordum tabi onların bakışlarıyla ne kadar mümkünse ?

Selim;güzelim sana prensesim derken son derece ciddiydim ama bu kadarını tahmin etmemiştim

Eda;sende çok yakışıklı gözüküyorsun alıcı gözüyle baktım da bi an

Selim;haha çirkin olsam almıycan heralde Eda hanım beni

Eda;almam tabiki deee

Efe;Yengelerin bi tanesi cidden çok güzel olmuşsun.Gelinlik çok yakışmış o küçük kıza

Eda;o küçük kız çok büyüdü efe baksana evleniyor artık

İlayda;Benim sırdaşım,kardeşim,canım Allah ikinizide çok mutlu etsin araniz hiç bozulmasın.

Eda;amin Bitanemm amin

Arabaya geçip oturmuştuk bizim eve bizi bırakıp gitmişlerdi gelin alımı yapılıp düğün yerine gecilicekti.
Şuan odamda oturmuş ayakkabımin altına isimleri yaziyorduk yalnız o kadar bekar kiz varmış ki ayakkabı da yer kalmadı 😂

~2 saat sonra~
Damat tarafı gelmis dışarıda kuyruk oluşturmuşlardi.Babam yanıma gelip alnımı öptü kırmızı kurdelemi bağlayıp bahçeye çıkardı damada teslim ettiğinde ağlıyordum ben ailemin evinde ilk defa kalmış son kez gidiyordum hiçbir anım yoktu onlarla çocukluğuma dair.

Selim;Güzelim ağlama lütfen bugün en mutlu günümüz.

Eda;Haklısın ama ben bu kadar zor olacağını tahmin etmemiştim .

Selim;evet güzelim ama ne biliyim uzağa felan gitmiyoruzki her an gorusebilirsin bide bu yönden düşün

Eda;Biliyorum ama sende biliyorsun bu eve ilk gelişim ve son çıkışım.Ben onların soyadlarını bile taşıyamadım

Selim;düşünme bitanem bunları daha sonra herşeyi konuşucaz şimdi lütfen uzme kendini

Biz böyle konuşmaya dalmisken düğün yerine varmistik bile kır düğünü olucaktı her yer maviyle suslenicekti..
Gelin odasina geçtiğimizde başbasa kaldik sadece birbirimize bakiyorduk bu kadar heyecanlı olacağını onu sevicegimi hiç tahmin etmemiştim hep herşeyin kotusunu dusunup olumsuz yaklasmistim ama ilaydanin dediği gibi selim bana liman olmuştu siginabilicegim en güzel limanimdi o benim..

Selim;prenses artık çıkalım istersen herkes toplanmış.

Eda;peki prensim çıkalım

Selim'in koluna girip ilerlemeye başladık bütün vücudum ateş içindeydi çok heyecan yapmıştım kapının yanında konfetiler patlatilmisti çok güzel gözüküyordu herşey başta bizler olmak üzere ..

Danslar edilmiş,oyunlar oynanmış,kahkahalar havada uçmuştu hayatimin en güzel gününü yaşamıştım ebediyen sevdiğim adama aittim artık...


Düğün sonunda herkes evlerine gitmiş selimle bizde ailelerimizle vedalaşıp evimize geçmistik.Düğünüm hayal ettiğimden bile güzel olmuştu masallardaki gibi..ilerde cocuklarima anlatabilicegimiz en güzel anımızdı bizim..

İkimizde çok yorgun olduğumuz için duslarimizi alıp yataga yatmıştık fazlasıyla yorgundum selimde çok özlediği için bu akşam sımsıkı sarılarak uykuya teslim ettik kendimizi..

Selim;Seni çok seviyorum Kalbim

Eda;Bende seni çok seviyorum ömrüm

~KALBİM~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin