Joker experimentoval s tebou.Z Harleen se stala Harley.Byla nejšílenější člověk. Šílenější než Joker.Pak z tebe stvořil dračí dívku.Začalo se ti říkat Dračí Démon.Pak s tebou něco udělal a jsi tohle,dovyprávěl Jerome.CO?!vykřikla jsem a začala brečet.Lžeš!Nelžu,řekl jsem ti pravdu.Vstal a chtěl odejít.Počkej,křikla jsem.On se otočil a já jsem se k němu rozeběhla a obejmula jsem ho.Byl nejdřív zaskočen ale pak mě taky obejmul.Můžu u tebe NAVŽDY zůstat?zeptala jsem se.Ty k nim už nechceš?zeptal se překvapeně.A chtěl bys k němu kdo ti lhal celý život?!byla jsem na ně naštvaná.Je to na tobě,řekl klidně.Chci být s tebou,řekla jsem.Dobře Zavolám mu,řekl.Po chvíli to zvedl.Prosím ozvalo se.Ahoj tady Jerome,ty dluhy už nemusíš splatit.Fakt?A co se stane se Saph?Chce u mně zůstat.CO?!Dej mi jí k mobilu!Podal mi mobil.Prosím.Saph proč chceš u něj zůstat?!Byl spíš naštvaný.Lhali jste mi celý život, zakřičela jsem.Saph,drahoušku bylo to pro tvoje dobro, odpověděl smutně Joker.Ty radši drž hubu! Křikla jsem na Jokera.Ahoj,Saph,to jsem já Harley.Bylo to pro tvoje dobro v pozitivním smyslu.Nebyka jsi na to psychicky ani fyzicky připravena.Ale mohli jste mi to říct!zařvala jsem.Dej mi Jokera,rozkázala jsem.Co je,Saph?zeptal jsem.Už nejsem ani nikdy nebudu!Nejsem už tvoje hračka!Křikla jsem a zavěsila.Objala jsem ho.A začala jsem brečet do jeho hrudi.Objal mě taky.Jsem navždy tvoje,šeptla jsem.Jsi navždy moje,zopakoval jak papoušek.Odlepil se ode mě a políbil mě.Co se dělo ten večer nemusím popisovat.
ČTEŠ
Saphira[Short story]
FanfictionDívka co o sobě ví své současné jméno a minulý jméno.Joker a Harley jsou jako její rodina.Ale co když se objeví zrzek co jí řekne pravdu?Odejde od nich a zůstane s Jeromem a nebo naopak.Obě strany miluje.