9.Smrtící obětování

56 4 2
                                    

Když jsem se vzbudila,Jerome byl už vzhůru.Seděl na posteli a hlavu měl v dlaních.Zlato,co je?zeptala jsem se ustaraně.Zjistil že máme dítě?Neřekla jsem mu to.Pojď do kuchyně,řekl mi a vstal.Zjistil to.Když jsem tam šla,byla tam nějaká blondýna.Podvádí mě?Radši počkám.Saph,tohle je Barbara.Barbaro tohle je Saph,řekl přiškrceně.Těší mě,řekla jsem.Nápodobně,usmála se.Podívala se na Jeroma a ten jen kývnul.Barbara vstala a řekla ať jdu za ní.Byli jsme u mě v pokoji.Pokynula jsem ať si sedne.Víš,Saph,musíš jít na jeden večírek.Měla jsem tam místo tebe jít já ale nemohla jsem,začala smutně Barbara.V klidu půjdu,řekla jsem klidně.Vy budete ty hlavní hvězdy,řekla.Dobře,platí,řekla jsem nadšeně.Dobře na skříňce máš oblečení,řekla a odešla.Když jsem se převlékla do toho pavího oblečení,šla jsem do kuchyně,kde na mě čekal Jerome v saku a sčesanými vlasy do zadu.Woow vypadá k nakousnutí.
Na bále.
Woow,vypadá to úchvatně.Jerome na mě kývl ať jdu za ním.Woow tolik lidí.Měli jsme na sobě škrabošky,takže odhalení nebude.Teda kdyby si jí Jerome nesundal.Ukázal na nějakou dívku,kterou přivázal k nějakému kolu.A pak chlapce.Já jsem se zatím věnovala dívce.Házela jsem na ní nože.Jednou jsem se trefila do nohy,protože byla drzá.Chtěla jsem dál házet,kdybych neuslyšela;Policie,ani hnout!Super a mohl by tam být i Gordon ne?!Oh,když jsem se otočila,zatleskala jsem si v duchu,jakou jsem měla pravdu.Jerome držel u krku toho chlapce nůž.Přišel tam Oswald.Pochopila jsem co chce udělat.Za zády měl nůž.Rychle jsem běžela k nim.Odstrčila jsem Jeroma.Akorát v čas.Nůž se mi zabodl do krku.Já jsem si ho vyndala i přes tu velkou bolest a zabodla do krku Oswalda.Nikdy jsem ti Nevěřila,zachraptěla jsem.Sesunula jsem se k zemi. Chytili mě něčí paže.Jerome brečel.Poslední slova?Máme dceru Jane,zlato.Naposled jsem viděla jeho tvář.On je moje štěstí.
No,tohle byl můj krátký příběh o tom,jak jsem potkala své štěstí.Nevím proč,ale moc jsem si rozuměli.Bylo to tím že jsem žila u Harley a Jokera?Ale i přes to vše miluji své štěstí.A že neexistuje Ha .Já mám už dvě štěstí.Jeroma a Jane.Sleduju je a chráním je.Tohle byl můj příběh.Jmenuji se Saphira a jsem dračí démon.
Tadááá,snad se tenhle krátký příběh líbil.Děkuji za votes.Moc si toho cením.Vaše DragonGirl

Saphira[Short story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat