3.Přeměna

83 8 0
                                    

Měla pravdu.Ty látky začali zabírat.Měnila se v něco co nedokázala popsat.Ale ostatní ano.Měnila se v draka.Začala křičet,protože to fakt bolelo.Než upadla tmě,viděla jak přiběhli Joker a Harley.Harley měla spíš strach,protože se bála že zemře.Ale Joker se nebál.Viděl že se měnila v něco silného.V něco nebezpečného.Pak upadla už tmě.Když se vzbudila,byla jiná.Její mysl byla jiná.Byla bláznivější.A nebezpečnější.Zapomněla na svou minulost.Znala jen Jokera a Harley Quinn.Byli pro ní jako rodina.Poslouchala je jako rodiče.Pak jí dovolili aby se podívala na sebe do zrcadla.To co viděla ji bralo dech.Byla jiná než ostatní.

Byla jiná než ostatní

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byla úplně jiná.Ale byla úchvatně nebezpečná.Po večerech se snažila létat.Jednou už chvíli létala.Musi trénovat a bude.Bude nebezpečná.Bude.......smrt.Chtěla aby z ní(hlavně)Harley a Joker měli radost a byli na ní hrdí.Joker se jí spíš vyhýbal.Byl naštvaný že se mu nepodařil experiment.Harley ji měla furt ráda.Vždy chtěla dítě.A aspoň ona ho nahradila.Dala jí krásný jméno.Saphira[Safira].Saphira s tím moc ráda souhlasila.Byla nerozlučná dvojka.Někdy když Harley nebyla doma, jí Joker dával látky.Bylo to pro ní někdy bolestivé.Často jí říkal,že když něco řekne bude to horší.Vždy se na něco vymluvila.Jednou se mu ale povedlo něco,co chtěl.Zase měla ten pocit jako první den přeměny.Ale teď byla lepší.A lidštější.A to bylo podle Jokera moc dobře.
Chci poděkovat y0na56 že mi dává ohlasy.Moc si toho cením.

Saphira[Short story]Kde žijí příběhy. Začni objevovat