-Stephan-

20 2 0
                                    

Aniden hayatına giren birisiydi o fazla samimi olmazdi insanlarla ama o farkliydi onun yaninda olmak değişik duygulara buruyordu insani, etkileyici bir kişiliği vardi adeta bir mıknatıs gibiydi insanları kendine çeken.

Onu tanıdıkça önyargıları bir bir kırılıyordu hatta hoş denilebilecek biri haline geliyordu gözünün önünde.
Bir şey vardi onlari yakınlaştıran, birbirlerini bu kadar iyi anlamalarini sağlayan ama bir türlü ne oldugunu bulamıyordu Melinda.
Hayatlari çokta aynı sayılmazdı da.Stephan bir macera kitabi gibiydi okudukça bağlanılan bağlandıkça okunan.
Melinda dan biraz uzun, zayıf, esmer ve yakışıklı bir surati vardi.Bal rengi gözleri vardi her baktığında ona huzur veren.Sporla ilgilendiği vücudundan belli olabiliyordu.Kitapları seviyordu ve bunda yazar olan babasininda büyük etkisi vardı.
Stephan bu dünyaya ait değildi sanki.Hayatın farklı yönlerini görmek istiyordu.
Gerçeklerden hoşlanmıyordu, hayallerini sınırlardan bir faktördü onun için gerçeklerin ötesinde birşeylerin olduğuna inaniyordu tıpkı Melinda gibi.
Onu sevmişti iyi birisine benziyordu fazlaca suskundu.
Bilirdi bu kadar suskun insanların en çok kendiyle konuştuğunu Hayir delilik falan değildi bu insanin kafasindaki düşünceleri bir türlü susturamaması gibi biseydi.
Birlikte gülüp birlikte ağlıyorlardı.
Sanki onun kız versiyonuydu.

KaşifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin