Neki ljudi za 20 godina prožive više nego neki za 80 godina.
Nije važno vrijeme, važna je osoba.
"Zverko!Stvarno je dosta ovoga više! Kako to da ti nikad ne čuješ SVOJ JEBENI ALARM KOJI PROBUDI CJELU KUĆU?" čula sam Simonovo iznervirani glas.
"Okej, kao prvo prestani da me zoveš zverko kao drugu...pa nisam ja kriva."
"Imaš 10 minuta da se spremiš vozim te u školu zakasnit ćeš." rekao mi je ljuto i izašao iz sobe.
Dok me Simon vozio u školu nismo pričali jer je on još bio ljut zbog mog alarma. Stavila sam slušalice i upalila si pjesme. Kad smo stigli , izašla sam iz auta i samo nastavila do svoga ormarića. Uzela sam knjige za kemiju koja mi je bila prvi sat i krenula u kabinet.
Kabinet je bio na drugom katu pa sam se popela stepenicama i našla se na dugom hodniku. Vidjela sam Harrya kako ide prema meni. Pogledala sam ljevo i desno da vidim mogu li negdje da skrenem da izbjegnem susret ,ali ništa. Tad sam primjetila da i on ima sušalice . Super samo ćemo si kimnuti glavama.
" Hej M!" nasmijao mi se.
"Hej Harry." uzvratila sam.
"Šta slušaš?" pitao me.
Skinula sam jednu slušalicu sa svoga uha i stavila je na njegovo. Dok sam mu stavljala slušalicu on je svojom rukom dodirnuo moju i namjestio slušalicu. Malo je spustio glavu i nekoliko trenutaka samo slušao pjesmu. Potom me je samo pogledao i nasmijao mi se. Bio je presladak aww.
"Sviđa mi se pjesma,kako se zove? "
"Kygo-Raging.Što si ti slušao?"
Stavio mi je svoju slušalicu na uho i tako držao,nije maknugo ruku sa nje. Neko vrijeme sam samo slušala pjesmu dok mi nije postalo neugodno pa sam se odmakla.
"Swedish House Mafia-Don't You Worry Child? Hah tipično ." otpuhala sam.
"O okej posebna.Mislim nije da Kygu sluša 30 milijona ljudi." suprostavio se.
"Šta da kažem. Neobična sam" vragolasto sam se nasmjala.
"Volim neobične ljude.Čine me radoznalim." rekao je.
Potom je se samo okreno i otišao.OStavio me da razmišljam što bi to trebalo značit. Samo je se okrenuo i nasmijao.
Kad sam ušla u kabinet za kemiju pogledom sam tražila Caru. Bila je za stolom s onom novom učenicom Beth mislim?
"Ćao cure!" rekla sam
"Hej M upoznaj Robin ,ona je nova učenica.Ide sa nama u razred."
Blizu pomislila sam u sebi.
"Hej Robin ja sam Margo."
OStatak kemije smo radile neke pokuse i upoznavale Robin. Stvarno draga cura. ČAk smo je pozvale da posle škole dođe kod mene da isprobavamo odjeću za večerašnji koncert na kojemm će Harry svirati.
Sljedeći sat smo imele povijest.Cara je prezirala povijest.Kao i uvjek tako je i sada prvu stvar koju bi rekla kad bi krenuo čas bila je
"Mrzim povijest.Šta me briga šta je bilo prije 200 godina. Čak se nisam ni rodila tada."
Sat je bio prilično dosadan. Cara je cijelo vrijeme gledala na sat ili crtala po biljeznici.
Nacrtala je snjeguljicu i njenog princa i u oblačić iznad prinčeve glave napisala :" Što se smiješ toliko?" a iznad Snjeguljicine glave je napisala "Nakon toliko jabuka,napokon jedna banana!"
YOU ARE READING
All of the Stars
RomanceMargo je obična djevojka koja je od malih nogu zaljubljena u svog susjeda Maxa.Ona i njena najbolja prijateljica Cara su srednjoškolke kojima će se sreća osjmehnuti u ljubavi.Ali tu je i sudbina koja očito ima nešto protiv.